Jeg har lyst til å fortelle søsteren min på onsdag, siden hun har visst om prøvingen før vi engang begynte. Må muligens ha henne på laget hvis familien min arrangerer bursdagsselskap for meg

Hun flytter ut i dag, så vi skal på IKEA på onsdag for å handle ting hun trenger.
Vi plukker henne opp, så vil ikke si det i bilen, ei heller vente til vi er ferdig med handleturen og er hjemme hos henne. Så jeg fikk idéen om å si det mens vi er i baby-avdelingen på IKEA? Jeg har kanskje lyst til å si noe om at bursdaggaven hennes er bestilt og på vei, og den kan ikke byttes! Termin blir litt før bursdagen hennes, og hun sa til meg her om dagen at hun har både bursdag- og julegaver klar til meg, og de kan ikke byttes. I tillegg så pleier vi ofte bestille ting til hverandre på nett, og de ender ofte opp med å være for sene, så tenkte jeg skulle spille på det her
Bare litt usikker på akkurat hvordan jeg skal si det. "Ja forresten, bursdaggaven din.." også en sånn
se deg rundt bevegelse?

Tror ikke jeg vil gi henne en test i hånda, kan heller vise henne bilde av testene mine

Hva syns dere, noen innspill?