For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Jeg er 7 dpo i dag, og tok denne testen. Var skygge i går også, men denne skyggen er mye sterkere. Så er veldig spent på testene fremover :smiley-angelic001
Men redselen kommer litt også: er jeg faktisk gravid nå? Hvordan vil dette svangerskapet bli? Kommer jeg til å klare å slappe av…?
IMG_9693.jpeg
 
Jeg er 7 dpo i dag, og tok denne testen. Var skygge i går også, men denne skyggen er mye sterkere. Så er veldig spent på testene fremover :smiley-angelic001
Men redselen kommer litt også: er jeg faktisk gravid nå? Hvordan vil dette svangerskapet bli? Kommer jeg til å klare å slappe av…?
Vis vedlegget 411368
Wow, denne må jo være positiv!? ❤️
 
Jeg fikk litt eggløsningsslim i går , men tror ikke helt på at eggløsning er på vei enda :).
Er jo bare 11 dager siden jeg begynte å blø skikkelig .
Uansett kjører vi «trygg» sex til graviditetstesten er negativ :), så om den blir positiv igjen så vet vi at det evt er en ny spire :)
 
Jeg er 7 dpo i dag, og tok denne testen. Var skygge i går også, men denne skyggen er mye sterkere. Så er veldig spent på testene fremover :smiley-angelic001
Men redselen kommer litt også: er jeg faktisk gravid nå? Hvordan vil dette svangerskapet bli? Kommer jeg til å klare å slappe av…?
Vis vedlegget 411368
Den må jo være positiv :Heartred
 
Klarer ikke helt å tro det selv, synes det er for tidlig enda :hilarious: Får se hvordan testen er i kveld og i morgen:smiley-angelic001 jeg hadde kjemisk her i januar/februar, og da fikk jeg sånne skygger. Så klarer ikke helt tro det enda
Skjønner den, blir spennende å følge med å se! :)

Her kom mensmurringer nå, så da tror jeg den er tidlig, og at spottingen er et tegn på den :)
Egentlig heilt greit det også, om den dukker opp. Så får vi legge inn en større innsats neste mnd i tilfelle :)
 
Noen av dere som blødde etter dere hadde sex første gang etter MA?
Jeg begynte å blø litt :/.
Jeg sluttet egentlig å blø tirsdag ettermiddag , utenom at jeg hadde litt «slim» med blod i på torsdag .
Samboeren min er så redd for at jeg skal få infeksjon :(
 
Noen av dere som blødde etter dere hadde sex første gang etter MA?
Jeg begynte å blø litt :/.
Jeg sluttet egentlig å blø tirsdag ettermiddag , utenom at jeg hadde litt «slim» med blod i på torsdag .
Samboeren min er så redd for at jeg skal få infeksjon :(

Jeg har hatt noe rosa på papiret etter sex de første gangene, og mener de føre pp'ene at det kunne komme da også, tenker livmortappen er lettblødende etter abort og alt av hormoner som svinger frem og tilbake! Helt normalt hvert fall ❤️
 
Jeg har hatt murringer og EL slim i flere uker nå. Den siste uka har det kjentes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk, men fortsatt blenda graviditetstest og ingen mensen… Blir sprø!!
 
I dag har vært litt av en dag, og den har såvidt begynt... Startet dagen lykkelig for nesten blendahvit g-test! Men, pga så sterke smerter at jeg ikke har fått sove hele natten og uvel form, tok vi en tur til legen for å sjekke hva som skjer. Ultralyd viste at det FORTSATT er rester igjen, har fått ny kur med cytotec i dag og hvis ikke det tar det blir det utskraping på onsdag. Er så drittlei nå, og føles tøft at det drar ut sånn... Skulle ønske de kunne gjort den utskrapningen for en måned siden så hadde jeg jo kanskje vært i rute igjen for å prøve på nytt nå..

Vis vedlegget 411365
Huff, nå håper jeg du blir ferdig med dette snart :Heartbigred
 
Så godt å høre at kroppen føles ganske normal nå ♥️ det er veldig bra!

Hvis du føler at du trenger mer tid på deg før du prøver igjen så er det kanskje ikke så dumt å prøve prevensjon en stund. Jeg hadde en SA i 2021 før vi fikk datteren vår og det føles mye greiere med den nå som den er mer på avstand. Selvom jeg alltid kommer til å bære "de ufødte barna mine" i en liten bit av hjertet. Går lissom aldri bort, men blir bedre. For min del følte jeg det hjalp å bli raskt gravid igjen, ikke for å erstatte den vi mistet, men for å føle at vi gikk videre, fremover og fordi vi virkelig ønsket oss barn. Nå har jo jeg fylt 35 i år, så vi har heller ikke like god tid som deg hvis nicket ditt er året du ble født? :happy:
Ja jeg har ikke dårlig tid enda, men vi ønsker oss veldig barn nå og har lagt alt til rette for at det skal passe :Heartred samtidig får jeg av og til en dårlig følelse siden det har gått dårlig begge gangene jeg har vært gravid. Forrige SA følte jeg at det var godt å kunne prøve på nytt, men etter MA så har jeg ikke den følelsen lengre.. Tror jeg skal bruke tiden godt fremover for å tenke, siden gynekologen anbefalte oss å vente med å prøve til etter første mens:sorry: det er det psykiske jeg syns er vanskeligst nå.
 
Ja jeg har ikke dårlig tid enda, men vi ønsker oss veldig barn nå og har lagt alt til rette for at det skal passe :Heartred samtidig får jeg av og til en dårlig følelse siden det har gått dårlig begge gangene jeg har vært gravid. Forrige SA følte jeg at det var godt å kunne prøve på nytt, men etter MA så har jeg ikke den følelsen lengre.. Tror jeg skal bruke tiden godt fremover for å tenke, siden gynekologen anbefalte oss å vente med å prøve til etter første mens:sorry: det er det psykiske jeg syns er vanskeligst nå.
Jeg har ikke opplevd SA, men opplevde MA. Og ja, det er knalltøft psykisk. Det er en skikkelig hard påkjenning. Viktig at du får snakket ut om både tanker og følelser :Heartred
 
Hei!
Titter innom BV av og til for å se hvordan det går med januarfolka og de flotte prøverne!
Jeg tilhørte januar 2024, men mistet i EXU i mai. Eggleder hadde sprukket og jeg var en desiliter unna at det bare var bilder igjen av meg. Men! En eggleder mindre og pcos - jeg er her enda!
Jobber hardt med å finne ut sv syklus.. hadde positiv EL 3.juli, og fikk mensen 14 dager etter det. Tror allikevel ikke det slapp noe egg siden tempen og utfloden var helt på jordet. Nå prøver jeg å bruke Berberine igjen (fantastisk for å få en kropp som prøver å lage EL men ikke får det til), og det virker som EL kanskje er på vei. Får håpe den kan lage et gullegg!
Godt å se dere igjen nydelige damer og håper at regnbuen skinner fortere enn svint!
 
Last edited:
Ja jeg har ikke dårlig tid enda, men vi ønsker oss veldig barn nå og har lagt alt til rette for at det skal passe :Heartred samtidig får jeg av og til en dårlig følelse siden det har gått dårlig begge gangene jeg har vært gravid. Forrige SA følte jeg at det var godt å kunne prøve på nytt, men etter MA så har jeg ikke den følelsen lengre.. Tror jeg skal bruke tiden godt fremover for å tenke, siden gynekologen anbefalte oss å vente med å prøve til etter første mens:sorry: det er det psykiske jeg syns er vanskeligst nå.
Ja, det psykiske ved å miste sånn er kjempetøft... Håper du har gode folk rundt deg som du kan snakke med og få trøst av. Det hjelper å få det ut, ihvertfall for min del. Også er vi her for deg på forumet ❤️ Og hvis dere ønsker nå og er klare for å prøve på nytt så vit at selvom du har mistet nå to ganger så trenger det ikke være noe som er feil fysisk, dere kan rett og slett bare ha vært uheldige, sånn som oss. Og det er mer normalt å miste enn man får inntrykk av før man begynner å prøve. Følte at alt var håpløst imens vi prøvde på datteren vår, og vi bestemte oss for å ta en pause i prøvingen, da satt hun plutselig og det gikk så fint hele veien. Siden jeg hadde mistet før så var jeg livredd langt ut i svangerskapet, men det gikk jo så fint og hun er i dag en liten solstråle på litt over året. Håper at hvis dere velger å gå videre nå at spiren sitter snart hos deg også ❤️
 
Back
Topp