For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Hei!
Titter innom BV av og til for å se hvordan det går med januarfolka og de flotte prøverne!
Jeg tilhørte januar 2024, men mistet i EXU i mai. Eggleder hadde sprukket og jeg var en desiliter unna at det bare var bilder igjen av meg. Men! En eggleder mindre og pcos - jeg er her enda!
Jobber hardt med å finne ut sv syklus.. hadde positiv EL 3.juli, og fikk mensen 14 dager etter det. Tror allikevel ikke det slapp noe egg siden tempen og utfloden var helt på jordet. Nå prøver jeg å bruke Berberine igjen (fantastisk for å få en kropp som prøver å lage EL men ikke får det til), og det virker som EL kanskje er på vei. Får håpe den kan lage et gullegg!
Godt å se dere igjen nydelige damer og håper at regnbuen skinner fortere enn svint!
Huff for en dramatisk reise!! Godt å ha deg her med oss ❤️ så modig du er som hiver deg rett på prøvingen igjen! Dette med å finne ut av syklus igjen er nesten helt umulig... håper Berberinen gir deg god effekt og at du får el nå, og at regnbuen skinner for deg og snart!!! ❣️:joyful:
 
Første bilde er fra i dag ( 12 dager siden jeg begynte å blø )

Andre bilde er fra 2 dager før IKM med spiren jeg mistet .

Jeg synes dem ser ganske like ut , så kan ikke være så veldig mye mer HCG i kroppen :).

Vurderer ta en eggløsningstest i morgen eller torsdag for å se :)
 

Vedlegg

  • IMG_1219.jpeg
    IMG_1219.jpeg
    530,6 KB · Visninger: 14
  • IMG_0805.jpeg
    IMG_0805.jpeg
    987,3 KB · Visninger: 14
Last edited:
Cd15, 2 uker siden utskraping;
Vis vedlegget 411227
Grei styrke på el test så tror jeg tar en til I morra også, siden det stikker litt idag! Ingen ek slim da, så akkurat det gir ingen tegn til el :wacky: har egentlig ikke tenkt å teste etter el føre etter en mens, men siden det har vært litt stikking og el smerter så sjekket jeg, nå må jeg jo sjekke om det er el eller hcg som gir styrken :hilarious:
Tok en g test tidligere også, mulig det var søndag? Husker ikke helt, men den har hvert fall blitt svakere :) Vis vedlegget 411225

Ellers er det å gjøre mest mulig nå i sommer som har vendt mine tanker vekk også blir hverdagen til uka også distraherende nok med ny bhg og tilbake til jobb.... og starte prøving igjen da! Det hjelper alltid synes jeg:shy:
Nå er jeg spent , har du klart å la være å teste noe mer?:)
Etter lørdagen :)
 
Første bilde er fra i dag ( 12 dager siden jeg begynte å blø )

Andre bilde er fra 2 dager før IKM med spiren jeg mistet .

Jeg synes dem ser ganske like ut , så kan ikke være så veldig mye mer HCG i kroppen :).

Vurderer ta en eggløsningstest i morgen eller torsdag for å se :)
Hurra! Den ser rimelig svak ut nå ja, blir gøy å begynne å lete etter eggløsning nå! :signs003 :joyful:
 
PXL_20230801_062231601.jpg

Min lh var sånn i dag, kjempesvak, fornøyd med det for da er det bare å begynne å lete etter stigning igjen når den kommer. :joyful:

I morgen skal jeg på kontroll igjen hos gyn, gruer meg for har ikke blødd noenting med pillene så blir antakeligvis utskraping da. Og selvom jeg vil ha den for å bli ferdig så gruer jeg meg til operasjonen og narkosen for blir alltid skamdårlig av den... Eller alltid, altså de 2 gangene jeg har prøvd det da, høres ut som jeg blir lagt i narkose i hytt og pine :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Hurra! Den ser rimelig svak ut nå ja, blir gøy å begynne å lete etter eggløsning nå! :signs003 :joyful:
Ja det blir gøy :).
Dine tester er jo ganske svake nå også :). Blir spennende å se om cytotec har fått ut siste rest av rester eller om det blir utskrapning på deg i morgen :)
 
Vis vedlegget 411455

Min lh var sånn i dag, kjempesvak, fornøyd med det for da er det bare å begynne å lete etter stigning igjen når den kommer. :joyful:

I morgen skal jeg på kontroll igjen hos gyn, gruer meg for har ikke blødd noenting med pillene så blir antakeligvis utskraping da. Og selvom jeg vil ha den for å bli ferdig så gruer jeg meg til operasjonen og narkosen for blir alltid skamdårlig av den... Eller alltid, altså de 2 gangene jeg har prøvd det da, høres ut som jeg blir lagt i narkose i hytt og pine :hilarious::hilarious::hilarious:
Masse lykke til i morgen :)
 
Det er veldig tidlig ja! Spennende!!
Okei. Her er dagens test på 2.urin:
IMG_9748.jpeg
Jeg bruker bestandig å se på testene etter 1-2 timer, selv om jeg også vet at de er ugyldige da, men sist gang var det tørket strek 8 dpo, og dagen etter var strekene tydelige innenfor fristen, og se hva jeg finner i dag:

IMG_9752.jpeg
Nå gikk hvert fall håpet mitt opp :smiley-angelic001 Strekene er mer rosa i virkeligheten
 
Nå er jeg spent , har du klart å la være å teste noe mer?:)
Etter lørdagen :)

Hehe, klarer selvfølgelig ikke la være! Kjenner det har stikki innimellom så da må jeg jo sjekke, blitt svakere, men idag var den sterkere! G testene er blitt veldig svak, men fortsatt synlig :wacky:
20230801_121520.jpg
 
Okei. Her er dagens test på 2.urin:
Vis vedlegget 411463
Jeg bruker bestandig å se på testene etter 1-2 timer, selv om jeg også vet at de er ugyldige da, men sist gang var det tørket strek 8 dpo, og dagen etter var strekene tydelige innenfor fristen, og se hva jeg finner i dag:

Vis vedlegget 411464
Nå gikk hvert fall håpet mitt opp :smiley-angelic001 Strekene er mer rosa i virkeligheten
Synst dette virker lovende jeg altså! :) ❤️ hvilke tester bruker du? Jeg har makesure liggende, men lurt på å kjøpe flere! :p
 
Okei. Her er dagens test på 2.urin:
Vis vedlegget 411463
Jeg bruker bestandig å se på testene etter 1-2 timer, selv om jeg også vet at de er ugyldige da, men sist gang var det tørket strek 8 dpo, og dagen etter var strekene tydelige innenfor fristen, og se hva jeg finner i dag:

Vis vedlegget 411464
Nå gikk hvert fall håpet mitt opp :smiley-angelic001 Strekene er mer rosa i virkeligheten
Ojojijoj, jeg ser fine streker jeg! Er håp i dette ! :love017
 
Hehe, klarer selvfølgelig ikke la være! Kjenner det har stikki innimellom så da må jeg jo sjekke, blitt svakere, men idag var den sterkere! G testene er blitt veldig svak, men fortsatt synlig :wacky:
Vis vedlegget 411465
Spennende!! Hvis LH-testene blir sterkere nå så vet du ihvertfall at det ikke er pga hCG. ❣️ Synes jeg kjenner stikk hele tiden selv, vanskelig å kjenne kroppen igjen etter det her... :wacky: :hilarious:
 
Spennende!! Hvis LH-testene blir sterkere nå så vet du ihvertfall at det ikke er pga hCG. ❣️ Synes jeg kjenner stikk hele tiden selv, vanskelig å kjenne kroppen igjen etter det her... :wacky: :hilarious:

Ja, hcg synker hvert fall, så får se nå om den stiger eller synker igjen, vet jo den kan gå opp og ned igjennom syklusen og etter abort er jo kroppen og synptomene helt på bærtur :wacky:
Tror jeg tar en til ikveld å ser om den er like sterk, sterkere eller svakere! Screenshot_20230801_124041_Premom.jpg

Altså, må bare si at denne gjengen her er helt topp! Så deilig å kunne snakke og dele litt sammen emd andre i samme situasjon ❤️
 
Ja, hcg synker hvert fall, så får se nå om den stiger eller synker igjen, vet jo den kan gå opp og ned igjennom syklusen og etter abort er jo kroppen og synptomene helt på bærtur :wacky:
Tror jeg tar en til ikveld å ser om den er like sterk, sterkere eller svakere! Vis vedlegget 411466

Altså, må bare si at denne gjengen her er helt topp! Så deilig å kunne snakke og dele litt sammen emd andre i samme situasjon ❤️
Helt enig!! Er så godt å kunne dele både det gode og det vonde med dere alle, og å ha en så flott heiagjeng ❤️

Ser veldig bra ut da, litt opp og ned som du sier men det er jo vanlig. Mine har også vært sånn. Begynte på 2,91 når jeg mistet og nå er jeg nede på 0,29, med mange hopp innimellom (den røde linjen) :hilarious: du får si ifra om hvordan det går i kveld :joyful:

Screenshot_20230801-151454.png
 
Ja, hcg synker hvert fall, så får se nå om den stiger eller synker igjen, vet jo den kan gå opp og ned igjennom syklusen og etter abort er jo kroppen og synptomene helt på bærtur :wacky:
Tror jeg tar en til ikveld å ser om den er like sterk, sterkere eller svakere! Vis vedlegget 411466

Altså, må bare si at denne gjengen her er helt topp! Så deilig å kunne snakke og dele litt sammen emd andre i samme situasjon ❤️
Mine el tester ble helt negative før de så begynte å stige. De var så blenda som man kunne få det faktisk :hilarious: Men da viste jeg hva som skjedde når jeg så de økte, og det stemte med symptomene kroppen ga ift el også:angelic:
 
Back
Topp