For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Jeg håper eggløsning kommer mellom 6- 10 august , om det klaffer da så blir det termin i begynnelsen av Mai :) (slippe risikere å føde på 17 mai , fordi da vil jeg se barna mine gå i 17 mai tog :Heartred :happy: )
 
Jeg håper eggløsning kommer mellom 6- 10 august , om det klaffer da så blir det termin i begynnelsen av Mai :) (slippe risikere å føde på 17 mai , fordi da vil jeg se barna mine gå i 17 mai tog :Heartred :happy: )
Gøy! Det er ikke lenge til!! Håper det klaffer for dere da og at dere kan få en liten vårlykke neste år ❣️ godt poeng det med 17.mai, det er noe helt spesielt med barna i 17. Mai tog! pluss at det må være kjipt for barnet å ha bursdag en dag ingen kan komme i feiringen dens...
 
Jeg håper eggløsning kommer mellom 6- 10 august , om det klaffer da så blir det termin i begynnelsen av Mai :) (slippe risikere å føde på 17 mai , fordi da vil jeg se barna mine gå i 17 mai tog :Heartred :happy: )
Jeg har regnet ut, hvis det ikke klaffer nå, ift neste el, og hvis el kommer da, så blir termin 16.mai, på min bursdag :hilarious:
 
Hvordan gikk det med testen i dag? ❤️
Jeg blir ikke klok på testene i dag gitt… tok 3 tester på 2.urin, alle var make sure. Det var en tidlig test, en vanlig og en stav. Staven får strek. De andre to blenda. Når jeg kikker på staven senere så er det er klart og tydelig rosa strek der. Tar så en tidlig og en vanlig. Tidligtesten får strek/skygge. Så vurderer å ta i kveld, men ikke sikker. Blir jo bare forvirra av det her. Bilder av testene mine ligger i dagboka mi :)
 
Gøy! Det er ikke lenge til!! Håper det klaffer for dere da og at dere kan få en liten vårlykke neste år ❣️ godt poeng det med 17.mai, det er noe helt spesielt med barna i 17. Mai tog! pluss at det må være kjipt for barnet å ha bursdag en dag ingen kan komme i feiringen dens...
Ja , det hadde jeg ikke tenkt på . Det må være utrolig kjedelig å ha bursdag på 17 mai som barn pga feiringen ja . 8 åringen min synes det er kjedelig å ha bursdag i slutten av juni (hun har bursdag 1 uke etter skolen tar sommerferie ) fordi det er så mange som er på ferie :p. Så hun ender alltid opp med å feire barnebursdag 2 uker før selve bursdagen :p . Vi har fra før av 2 barn som er født i sommerferien og ei som har bursdag 22 desember . Så blir litt samme problem med alle 3 (nesten som å ha bursdag på 17 mai :hilarious: )
 
Da får du evt satse på å føde før termin eller gå overtid :p.
Eller føde på termin og dele bursdag :)
For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle hvilken dag barnet blir født på. Eneste jeg husker med datra som hadde termin 6.april, at jeg var så redd hun skulle komme 1.april :hilarious: Hun kom 3.april, det var da påskeaften!:love017
 
Jeg blir ikke klok på testene i dag gitt… tok 3 tester på 2.urin, alle var make sure. Det var en tidlig test, en vanlig og en stav. Staven får strek. De andre to blenda. Når jeg kikker på staven senere så er det er klart og tydelig rosa strek der. Tar så en tidlig og en vanlig. Tidligtesten får strek/skygge. Så vurderer å ta i kveld, men ikke sikker. Blir jo bare forvirra av det her. Bilder av testene mine ligger i dagboka mi :)
Jøss... Det var forvirrende ja!! Må vel bare ta tiden til hjelp for å finne ut av hva som skjer men ser for meg at du er utålmodig, håper det blir klarere snart ❤️
 
Ja , det hadde jeg ikke tenkt på . Det må være utrolig kjedelig å ha bursdag på 17 mai som barn pga feiringen ja . 8 åringen min synes det er kjedelig å ha bursdag i slutten av juni (hun har bursdag 1 uke etter skolen tar sommerferie ) fordi det er så mange som er på ferie :p. Så hun ender alltid opp med å feire barnebursdag 2 uker før selve bursdagen :p . Vi har fra før av 2 barn som er født i sommerferien og ei som har bursdag 22 desember . Så blir litt samme problem med alle 3 (nesten som å ha bursdag på 17 mai :hilarious: )
Allerede eksperter dere da!! :hilarious:
 
Fortsatt litt hcg i kroppen , testen ble bittelitt sterkere etter jeg tok bilde ( tok bilde etter ca 2 min )
EL testen er litt sterkere enn her om dagen , men vet ikke om det er fordi jeg enda har igjen hcg .
Tar nok ny g test på lørdag /søndag tenker jeg og ny EL test :)
 

Vedlegg

  • IMG_1231.jpeg
    IMG_1231.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 5
  • IMG_1235.jpeg
    IMG_1235.jpeg
    913,3 KB · Visninger: 5
Har hatt litt ømme bryst, litt murring, og litt spotting for noen dager siden. Tok i dag en test bare for å sjekke, negativ. Så da er det kanskje mensen som er i ankomst, som egentlig er helt ok det også denne gangen.. :)
 
Håper eggløsningen holder seg unna i 3-4 dager til da 2 åringen har blitt snørrete og har feber :/. Da skal hun bare ligge å kose med mamma hele kvelden og natta . Det blir litt vanskelig å legge inn aksjer da :hilarious:
 
Håper eggløsningen holder seg unna i 3-4 dager til da 2 åringen har blitt snørrete og har feber :/. Da skal hun bare ligge å kose med mamma hele kvelden og natta . Det blir litt vanskelig å legge inn aksjer da :hilarious:
Håper det går bra med lille ♥️ haha ja da er det ikke så lett! krysser fingrene for at timingen ikke kræsjer :signs003
 
Håper eggløsningen holder seg unna i 3-4 dager til da 2 åringen har blitt snørrete og har feber :/. Da skal hun bare ligge å kose med mamma hele kvelden og natta . Det blir litt vanskelig å legge inn aksjer da :hilarious:

Uffda❤️ får håpe el venter litt til ja :shy:
 
Noe slim på papiret istad så måtte ta ny test selvfølgelig :wacky: var veldig konsentrert urin da, så det påvirker selvfølgelig resultatet, mem g testet er nå er nesten negativ, så vidt en kan skimte en strek så hadde det ikke vært for veldig konsentrert urin tror jeg den hadde vært blenda :D
20230803_193457.jpg20230803_195023.jpg
 
Håper det går bra med lille ♥️ haha ja da er det ikke så lett! krysser fingrene for at timingen ikke kræsjer :signs003
Uffda❤️ får håpe el venter litt til ja :shy:
hun har fått Paracet nå , så satse på det blir litt søvn i natt :).
Etter hun fikk vann , tørr bleie og litt kos på ryggen sa hun «mamma snill» :Heartred
 
Back
Topp