For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Noe slim på papiret istad så måtte ta ny test selvfølgelig :wacky: var veldig konsentrert urin da, så det påvirker selvfølgelig resultatet, mem g testet er nå er nesten negativ, så vidt en kan skimte en strek så hadde det ikke vært for veldig konsentrert urin tror jeg den hadde vært blenda :D
Vis vedlegget 411690Vis vedlegget 411691
Så bra!! Tror ikke den påvirker el testen så mye lenger nei. Og el testen er jo ganske sterk ser det ut til. Kan jo høres ut som du nærmer deg el da :love017
 
Så bra!! Tror ikke den påvirker el testen så mye lenger nei. Og el testen er jo ganske sterk ser det ut til. Kan jo høres ut som du nærmer deg el da :love017

Vi får se i morra da, har ikke store forhåpninger, men håper likevel :hilarious:
 
14 dager siden cytotec + utskrapning i dag :).
Dagens tester . Den første er etter 2-3 min og den andre etter ca 5-7 min.
Det begynner å nærme seg kun en skygge :Heartred

Har noe som ligner på en blanding av EL smerter og rett før mensen kommer smerter , så blir spennende å se :)
 

Vedlegg

  • IMG_1242.jpeg
    IMG_1242.jpeg
    683,2 KB · Visninger: 13
  • IMG_1246.jpeg
    IMG_1246.jpeg
    659,7 KB · Visninger: 13
Noe slim på papiret istad så måtte ta ny test selvfølgelig :wacky: var veldig konsentrert urin da, så det påvirker selvfølgelig resultatet, mem g testet er nå er nesten negativ, så vidt en kan skimte en strek så hadde det ikke vært for veldig konsentrert urin tror jeg den hadde vært blenda :D
Vis vedlegget 411690Vis vedlegget 411691
Graviditetstesten min er ca like svak som din :).
Ser ikke ut som EL er langt unna heller :Heartred
 
Skuffende tester idag! Med lysere urin var jeg sikker på at den svake g testen kom til å bli blenda, men neida, den er en nyanse sterkere.....altså, veldig svak, men den er søren meg sterkere enn den i går kveld på veldig konsentrert urin :banghead:
Og ingen el her, bare opp og ned i styrke, at jeg gidder å teste...:wacky:20230804_104912.jpg
 
Så fint med en slik tråd. Jeg hadde SA og fikk utskrapning på onsdag som var siden jeg fikk helt sinnsyke smerter etter oppstart med tabletter og videre tablettkurer ville liksom ikke ta det resterende. Jeg er veldig lettet nå for å være "ferdig" med det og er optimistisk og klar for å prøve igjen. Jeg er ekstremt takknemlig for den fine jenta jeg har på 3,5 år. Så selv om det blir litt aldersforskjell så får ikke det hjelpe. Krysser fingrene for dere alle, for mer hell ved neste forsøk :Heartred
 
Trist at vi er så mange i samme båt, men godt å ha hverandre likevel❤️ litt hell I uhell!
 
Så fint med en slik tråd. Jeg hadde SA og fikk utskrapning på onsdag som var siden jeg fikk helt sinnsyke smerter etter oppstart med tabletter og videre tablettkurer ville liksom ikke ta det resterende. Jeg er veldig lettet nå for å være "ferdig" med det og er optimistisk og klar for å prøve igjen. Jeg er ekstremt takknemlig for den fine jenta jeg har på 3,5 år. Så selv om det blir litt aldersforskjell så får ikke det hjelpe. Krysser fingrene for dere alle, for mer hell ved neste forsøk :Heartred
Så trist å høre at du også har mistet ♥️ sender deg en god virtuell klem!! Så flott innstilling du har og godt du er positiv. Det er så fint å ha et lite gull å kose seg med fra før når disse tingene skjer, jeg er så takknemlig for snuppa mi på litt over 1 år også. Håper dere har mere hell i neste forsøk!!❣️ Hvordan går det med deg etter utskrapning, har smertene gitt seg?
 
Idag har jeg litt el slim! Håper det er et godt tegn og at testene nå bar eøker og ikke går opp og ned :shy:
20230805_105624.jpg
 
Skal dere kjøre på likevel om EL kommer ?:):Heartred

Ja, om jeg finner el så blir det å kjøre på :hilarious:
Hadde jo ingen planer om å teste sånn her, men så kommer det noen tegn som gjør at en ikke klarer å la være:wacky:
Og hvert fall nå med el slim! Føler meg sååå klar for å prøve også, så hadde vært helt supert med el nå!

Du testa noe mer?❤️
 
Ja, om jeg finner el så blir det å kjøre på :hilarious:
Hadde jo ingen planer om å teste sånn her, men så kommer det noen tegn som gjør at en ikke klarer å la være:wacky:
Og hvert fall nå med el slim! Føler meg sååå klar for å prøve også, så hadde vært helt supert med el nå!

Du testa noe mer?❤️
Da får vi krysse fingra for at EL kommer og at det klaffer :).
Så bra du føler deg klar :).

Nei , ikke enda . Tenkte teste etter EL senere i dag (hadde litt eggløsningsslim på torsdag tror jeg , men negativ test ).
Så håper den blir positiv en av de neste dagene :).
Kjenner at det murrer godt så satser på det er et positivt tegn
 
Last edited:
Da får vi krysse fingra for at EL kommer og at det klaffer :).
Så bra du føler deg klar :).

Nei , ikke enda . Tenkte teste etter EL senere i dag (hadde litt eggløsningsslim på torsdag tror jeg , men negativ test ).
Så håper den blir positiv en av de neste dagene :).
Kjenner at det murrer godt så satser på det er et positivt tegn

Håper jeg el venter til det passer seg litt! er lille blitt bedre ?

Kjenner også det murrer og jobber litt! Krysser fingrene for el på oss begge snart :)
 
Noen som har opplevd skygger på Make sure sine tester? :)
Jeg tok en test for noen dager siden, så en skygge, har testa igjen dagene etter, noen har vært så å si blenda og noen ser ut som en skygge på. I dag igjen ser jeg skygge. Har ingen symptomer så tror ikke jeg er gravid, venter mensen nå i disse dager dersom syklusen er på plass :) så dersom jeg skulle vært gravid burde testene ha synligere strek i såfall, derfor jeg tenker skygge :)
 
Noen som har opplevd skygger på Make sure sine tester? :)
Jeg tok en test for noen dager siden, så en skygge, har testa igjen dagene etter, noen har vært så å si blenda og noen ser ut som en skygge på. I dag igjen ser jeg skygge. Har ingen symptomer så tror ikke jeg er gravid, venter mensen nå i disse dager dersom syklusen er på plass :) så dersom jeg skulle vært gravid burde testene ha synligere strek i såfall, derfor jeg tenker skygge :)

Nei, ikke fått skygge! Men første pp etter abort i februar så hang siste hcg'en igjen lenge og ga meg streker av og på på alle tester :banghead: det ligna på skygge fordi det var så svake, men fikk det på alt av tester så det var nok bare noe som hang igjen
 
Nei, ikke fått skygge! Men første pp etter abort i februar så hang siste hcg'en igjen lenge og ga meg streker av og på på alle tester :banghead: det ligna på skygge fordi det var så svake, men fikk det på alt av tester så det var nok bare noe som hang igjen
Det kan jo selvfølgelig være det ja, når jeg har testa ut hcg så har jeg jo ikke testa hver dag og heller ikke nistirra like mye på testene som nå :hilarious: Så har bare sett negativ og blenda, men kan selvfølgelig ha vært noe på de også:dead:
 
Det kan jo selvfølgelig være det ja, når jeg har testa ut hcg så har jeg jo ikke testa hver dag og heller ikke nistirra like mye på testene som nå :hilarious: Så har bare sett negativ og blenda, men kan selvfølgelig ha vært noe på de også:dead:

Om det ikke blir sterkere som ved en gravditet så er det nok det er min konklusjon :wacky: håpte så veldig at jeg var gravdi igjen og skuffelsen var så stor når annenhver test nærmest var svak strk/skygge og blenda!
Hadde vært veldig gøy om du var gravid igjen da ❤️ oppdater etter ny test :D
 
Håper jeg el venter til det passer seg litt! er lille blitt bedre ?

Kjenner også det murrer og jobber litt! Krysser fingrene for el på oss begge snart :)
ja, hun er bedre :). Kun litt snørr igjen + bitte litt feber på kvelden :).

Ja nå får vi krysse fingra for at det blir Mai termin spire på oss begge to :Heartred :dummy::dummy1: :).
 
Back
Topp