For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Fy søren for en heftig mens dette er :facepalm: Normalt sett har jeg en dag med mye blod og noen dager med lite..nå har blødningene vært sinnsyke, har brukt litt tampong, men må byttes like kjapt for fylles med en gang:hilarious: mener å ha lest at det er normalt at første mens kan være heftigere enn vanlig?
Det har jeg også lest, det stod i skrivet jeg fikk fra sykehuset også. For min del var det som vanlig, men jeg blør lite og har bestandig gjort det - både ved mens, etter begge fødslene og nå med aborten også. Eneste gangen jeg har fossblødd var nå i høst da jeg tok ut spiralen. Det var rene syndefloden i 10 dager o_O Da byttet jeg tampong hver time, og måtte ha på alarm på natta for å bytte:hilarious:
 
Fy søren for en heftig mens dette er :facepalm: Normalt sett har jeg en dag med mye blod og noen dager med lite..nå har blødningene vært sinnsyke, har brukt litt tampong, men må byttes like kjapt for fylles med en gang:hilarious: mener å ha lest at det er normalt at første mens kan være heftigere enn vanlig?

Ja, helt normalt :wacky: håper verste blødningen går fort over :shy:
 
Det har jeg også lest, det stod i skrivet jeg fikk fra sykehuset også. For min del var det som vanlig, men jeg blør lite og har bestandig gjort det - både ved mens, etter begge fødslene og nå med aborten også. Eneste gangen jeg har fossblødd var nå i høst da jeg tok ut spiralen. Det var rene syndefloden i 10 dager o_O Da byttet jeg tampong hver time, og måtte ha på alarm på natta for å bytte:hilarious:
Kan ikke huske at det var så heftig forrige gang jeg var gjennom dette, men det var i 2020 så har sikkert glemt + da hadde jeg restetrøbbel og utskrapning 4 uker etter, med mye mellomblødninger etterpå.. så sikkert annerledes nå som det har gått bedre for seg :dontknow Det hørtes heftig ut! Har gått med bind og tampong på jobb disse dagene for å være sikker, springer på do å skifter:facepalm:

Ja, helt normalt :wacky: håper verste blødningen går fort over :shy:
Godt å høre det er normalt :) heldigvis ikke noe mer smerter enn normalt, så så lenge blødningene gir seg om noen dager skal jeg tåle det :wacky:
 
Tok denne nå :)
Den nærmer seg vel positiv ?:)
 

Vedlegg

  • IMG_1311.jpeg
    IMG_1311.jpeg
    416,3 KB · Visninger: 15
Jeg måtte selvfølgelig rote i søpla .
Bilde er tatt etter 40 min , den skal jo leses av etter 5 .
første bilde jeg la ut er etter 3-4 min .
Dette bilde er fra nå :woot:
Så krysser fingra :). Får ta en ny senere i dag så jeg får sett på den etter 5 min :)
 

Vedlegg

  • IMG_1315.jpeg
    IMG_1315.jpeg
    906,9 KB · Visninger: 15
Jeg måtte selvfølgelig rote i søpla .
Bilde er tatt etter 40 min , den skal jo leses av etter 5 .
første bilde jeg la ut er etter 3-4 min .
Dette bilde er fra nå :woot:
Så krysser fingra :). Får ta en ny senere i dag så jeg får sett på den etter 5 min :)
Vil jo egentlig tro denne hadde vært så positiv etter 5 min også, men ta en til ja :)
 
Kan se ut som el er på vei her også, hatt et par dager med slim og til min overraskelse stigende tester i går og i dag etter å ha vært helt i bunn, hadde ikke ventet at den skulle komme nå :dance008
Vis vedlegget 411999 testen i dag

Vis vedlegget 412000 testen i går
Har du testet noe mer ? :Heartred
Virker som du , Luna og jeg er ganske likt i løypa :cool:
 
Har du testet noe mer ? :Heartred
Virker som du , Luna og jeg er ganske likt i løypa :cool:

Ja ♥️ Fikk smil på cb i går ettermiddag, og økning utover dagen på strips selv på mer utvannet urin, lavere tester igjen i dag, pleier å ha kort lh-peak, lett å misse den :p må ha peaket i natt imens jeg sov for rakk aldri å måle de høyeste verdiene. Men jeg tror jeg har el da. :joyful:

Ja det kan virke som vi er det! Så gøy!! Du har jo fått fine tester i dag også! ♥️

Skal dere legge inn aksjer denne gangen? Vi må vente, gynekologen sa jeg ikke burde prøve før 1 mens har gått siden jeg hadde så mye kluss med blødningen og rester. Kjedelig men sikkert best, har en del smerter fortsatt, men tenker de kanskje kan være fra eggløsningen. Uansett godt å føle at kroppen er i rute igjen

PXL_20230808_151355580.MP.jpg
 
Last edited:
Ja ♥️ Fikk smil på cb i går ettermiddag, og økning utover dagen på strips selv på mer utvannet urin, lavere tester igjen i dag, pleier å ha kort lh-peak, lett å misse den :p må ha peaket i natt imens jeg sov for rakk aldri å måle de høyeste verdiene. Men jeg tror jeg har el da. :joyful:

Ja det kan virke som vi er det! Så gøy!! Du har jo fått fine tester i dag også! ♥️

Skal dere legge inn aksjer denne gangen? Vi må vente, gynekologen sa jeg ikke burde prøve før 1 mens har gått siden jeg hadde så mye kluss med blødningen og rester. Kjedelig men sikkert best, har en del smerter fortsatt, men tenker de kanskje kan være fra eggløsningen. Uansett godt å føle at kroppen er i rute igjen

Vis vedlegget 412076
Da kom kroppen seg raskt etter ukskrapning :).

Ja testene begynner bli bra nå :).
vi la inn aksjer i natt og forhåpentligvis i morgen formiddag :).

Så kjedelig , men som du sier det er deilig å kjenne at kroppen er i rute igjen :). Du kan jo være heldig å få mensen om 1-2 uker , da går det forhåpentligvis fort til evt neste eggløsning :).
 
Da kom kroppen seg raskt etter ukskrapning :).

Ja testene begynner bli bra nå :).
vi la inn aksjer i natt og forhåpentligvis i morgen formiddag :).

Så kjedelig , men som du sier det er deilig å kjenne at kroppen er i rute igjen :). Du kan jo være heldig å få mensen om 1-2 uker , da går det forhåpentligvis fort til evt neste eggløsning :).
Ja virkelig, hadde ikke forventet det! :joyful:

Spennende!! Blir gøy å se om en 10 dagers tid da, krysser fingrer og tær for dere at den sitter nå! ♥️

Forhåpentligvis kommer mensen om et par uker ja og da i neste runde så blir det å prøve, kanskje i starten av september da. Har ferie i mellomtiden så skal prøve å nyte den, slappe av og prøve å tenke på noe annet frem til da, hvis jeg klarer hehe. Hadde vært veldig fint om den satt på første forsøk! :joyful:
 
Klarte ikke vente :hilarious:
Første bilde 5 min
Andre bilde 10 minutter (da nesten alt fargestoffet var fordelt)
Bare 2,5 time siden forrige gang jeg var på do da :p
 

Vedlegg

  • IMG_1321.jpeg
    IMG_1321.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 9
  • IMG_1332.jpeg
    IMG_1332.jpeg
    694,7 KB · Visninger: 9
Hei dere!

Jeg var førstegangsgravid, men det ble dessverre oppdaget MA i uke 13+3 (foster slutter å utvikle seg i uke 9) og gikk gjennom medikamentell abort for 12 dager siden. Kjenner ingen som har gått gjennom dette før så har så mange spørsmål. Hvor lenge blødde dere? Er også så redd for at ikke alt har kommet ut. Hvordan var prosessen for at det ble bestemt at du trengte utskraping?

Setter veldig pris på denne tråden her!
 
Hei dere!

Jeg var førstegangsgravid, men det ble dessverre oppdaget MA i uke 13+3 (foster slutter å utvikle seg i uke 9) og gikk gjennom medikamentell abort for 12 dager siden. Kjenner ingen som har gått gjennom dette før så har så mange spørsmål. Hvor lenge blødde dere? Er også så redd for at ikke alt har kommet ut. Hvordan var prosessen for at det ble bestemt at du trengte utskraping?

Setter veldig pris på denne tråden her!
Hei :)
Så leit at du hører til her også :/.
Det varierer veldig hvor lenge folk blør :).
Jeg blødde masse på torsdag 20 (ble lagt inn på kvelden).
Fikk cytec natt til fredag 21 for å prøve få ut rester , fikk utskrapning fredag 21 .
Blødde minimalt etterpå , sluttet å blø tirsdag 25 (tror jeg , har skrevet det tidligere i denne tråden) , fikk litt blodslim 26 eller 27 :).
har du testet med graviditetstest for å se om den har blitt negativ ?:)
Er du evt bekymret for rester ville jeg tatt kontakt med legen/sykehuset evt dra til gynekolog privat :)
 
Jeg måtte selvfølgelig rote i søpla .
Bilde er tatt etter 40 min , den skal jo leses av etter 5 .
første bilde jeg la ut er etter 3-4 min .
Dette bilde er fra nå :woot:
Så krysser fingra :). Får ta en ny senere i dag så jeg får sett på den etter 5 min :)

Venter nesten alltid til alt fargestoff er fordelt, uansett hva det står på bruksanvisning :hilarious:
Men ingen tvil om el her nei:D

Og ja, testa jeg og! Endelig el her og nå!!:woot:
20230809_160914.jpg

Når alt fargestoff er fordelt;
20230809_162041.jpg

Kan vel ikle bli sterkere :wacky:
 
Last edited:
Back
Topp