For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Om det ikke blir sterkere som ved en gravditet så er det nok det er min konklusjon :wacky: håpte så veldig at jeg var gravdi igjen og skuffelsen var så stor når annenhver test nærmest var svak strk/skygge og blenda!
Hadde vært veldig gøy om du var gravid igjen da ❤️ oppdater etter ny test :D
Gaaanske sikker på at det blir mensen denne gangen, men venter fortsatt, håper den kommer snart så kroppen kommer i rute igjen :)
 
Her håper jeg EL holder seg unna noen dager til, 2 åringen har smittet meg :/. Helt sausa :/.
Heldigvis har 8 åringen sagt hun skal hjelpe meg å passe på 2 åringen etter at samboeren drar på jobb om 2 timer :)
 
Da kom mensen, kjennes helt greit ut. Da var EL når jeg trodde, og kroppen virker til å være i rute :)
Klar for å legge inn en skikkelig innsats på neste eggløsning ❤️

Hvordan går det med dere andre? ❤️
 
Da kom mensen, kjennes helt greit ut. Da var EL når jeg trodde, og kroppen virker til å være i rute :)
Klar for å legge inn en skikkelig innsats på neste eggløsning ❤️

Hvordan går det med dere andre? ❤️
Godt å vite at kroppen er i rute :)
Jeg fikk mensen på torsdag, ferdig i går. Nå er jeg klar til å prøve ordentlig denne perioden. Vi var jo egentlige ikke aktive prøvere, men var uten prevensjon og tenkte at det som skjer det skjer (har to barn fra før). Så ble det MA, og da kan jeg liksom ikke gi meg der.
Jeg har aldri testet etter EL, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Men jeg tempet da vi prøvde på nr 1, og har tenkt å forsøke det denne perioden. Det kjennes greit ut uten at det blir stressende :)
 
Godt å vite at kroppen er i rute :)
Jeg fikk mensen på torsdag, ferdig i går. Nå er jeg klar til å prøve ordentlig denne perioden. Vi var jo egentlige ikke aktive prøvere, men var uten prevensjon og tenkte at det som skjer det skjer (har to barn fra før). Så ble det MA, og da kan jeg liksom ikke gi meg der.
Jeg har aldri testet etter EL, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Men jeg tempet da vi prøvde på nr 1, og har tenkt å forsøke det denne perioden. Det kjennes greit ut uten at det blir stressende :)
Spennende! :) deilig å ha mensen overstått!
Temping har jeg ikke forsøkt, da el tester har funket fint for meg. Men har tenkt om det tar tid før det sitter igjen, så blir jeg å teste temping, virker som et godt verktøy :) lykke til ❤️
 
Spennende! :) deilig å ha mensen overstått!
Temping har jeg ikke forsøkt, da el tester har funket fint for meg. Men har tenkt om det tar tid før det sitter igjen, så blir jeg å teste temping, virker som et godt verktøy :) lykke til ❤️
Greit at man finner det som funker for en selv :) Jeg har hatt 28 dagers sykluser hele mitt liv, men temping hjalp meg med å forstå at jeg har EL 1-2 dager senere enn «normalen». Da jeg forsto det satt nr 1 med en gang, det samme med nr 2.
 
Greit at man finner det som funker for en selv :) Jeg har hatt 28 dagers sykluser hele mitt liv, men temping hjalp meg med å forstå at jeg har EL 1-2 dager senere enn «normalen». Da jeg forsto det satt nr 1 med en gang, det samme med nr 2.
Så bra! Da sitter den nok kjapt nå også tenker jeg :)
 
I kveld kom mensen. Var ganske innstilt på det, og det føles faktisk helt greit. Vi er veldig klare for ny pp. Men det er noe spesielt nå, for, jeg har en indre ro, og noe som sier meg at dette blir en bra pp. Jeg har en skikkelig god følelse. Så får tro det stemmer og at spira sitter :smiley-angelic001 :Heartred Hadde denne følelsen før jeg ble gravid sist gang også.
 
Jeg fikk negativ test i dag (bilde nr 1 ) etter 2-3 minutter
Bilde nr 2 er etter 5 min . Babyplan skal jo leses av innen 3 min , så da er vel den etter 5 min ugyldig ?:)

Uansett så er det bare en svak skygge så jeg gidder ikke teste noe mer før evt 10-12 dager etter EL :)
 

Vedlegg

  • IMG_1284.jpeg
    IMG_1284.jpeg
    818,5 KB · Visninger: 10
  • IMG_1289.jpeg
    IMG_1289.jpeg
    801,3 KB · Visninger: 10
Jeg fikk negativ test i dag (bilde nr 1 ) etter 2-3 minutter
Bilde nr 2 er etter 5 min . Babyplan skal jo leses av innen 3 min , så da er vel den etter 5 min ugyldig ?:)

Uansett så er det bare en svak skygge så jeg gidder ikke teste noe mer før evt 10-12 dager etter EL :)

Siste rest av hcg kan henge igjen leeenge er min erfaring, måtte komme over i pp2 føre de forsvant helt sist :banghead:
Så selv om det er etter tiden (noe jeg hadde blåst i) så er der nok bittelitt som henger igjen, men så lite st der bare så vidt gir utslag
 
Masse EL slim i dag , men ingen positiv test enda :/. Får teste i morgen og onsdag :)
 

Vedlegg

  • IMG_1295.jpeg
    IMG_1295.jpeg
    922,2 KB · Visninger: 15
Kan se ut som el er på vei her også, hatt et par dager med slim og til min overraskelse stigende tester i går og i dag etter å ha vært helt i bunn, hadde ikke ventet at den skulle komme nå :dance008
PXL_20230808_070453770.MP~2.jpg testen i dag

PXL_20230807_192001856~2.jpg testen i går
 
Testene blir ikke positive, og idag har mye mer el slim! :wacky: har ikke noe særlig el smerter heller, men rart med el slim?
Er det mulig å ha el uten positiv test lurer jeg nesten på :hilarious:
 
Fy søren for en heftig mens dette er :facepalm: Normalt sett har jeg en dag med mye blod og noen dager med lite..nå har blødningene vært sinnsyke, har brukt litt tampong, men må byttes like kjapt for fylles med en gang:hilarious: mener å ha lest at det er normalt at første mens kan være heftigere enn vanlig?
 
Back
Topp