For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Mine el tester ble helt negative før de så begynte å stige. De var så blenda som man kunne få det faktisk :hilarious: Men da viste jeg hva som skjedde når jeg så de økte, og det stemte med symptomene kroppen ga ift el også:angelic:
Så deilig at kroppen vare ordnet så fort opp! :D
 
Helt enig!! Er så godt å kunne dele både det gode og det vonde med dere alle, og å ha en så flott heiagjeng ❤️

Ser veldig bra ut da, litt opp og ned som du sier men det er jo vanlig. Mine har også vært sånn. Begynte på 2,91 når jeg mistet og nå er jeg nede på 0,29, med mange hopp innimellom (den røde linjen) :hilarious: du får si ifra om hvordan det går i kveld :joyful:

Vis vedlegget 411481

Enig ❤️❤️

Litt opp og ned ja :hilarious: utifra utflod er det ingen el på gang så hat ikke store forhåpninger, skal dele ikveld :angelic:
 
Vis vedlegget 411455

Min lh var sånn i dag, kjempesvak, fornøyd med det for da er det bare å begynne å lete etter stigning igjen når den kommer. :joyful:

I morgen skal jeg på kontroll igjen hos gyn, gruer meg for har ikke blødd noenting med pillene så blir antakeligvis utskraping da. Og selvom jeg vil ha den for å bli ferdig så gruer jeg meg til operasjonen og narkosen for blir alltid skamdårlig av den... Eller alltid, altså de 2 gangene jeg har prøvd det da, høres ut som jeg blir lagt i narkose i hytt og pine :hilarious::hilarious::hilarious:
Apropos det med dårlig av narkose! Jeg blir alltid (en utskraping og en MA) superdårlig av narkose, men denne gangen gjorde jeg det lurt i å si det til anestesilegen rett før jeg ble trillet inn og da pumpet han masse antikvalme og sånt rett før jeg våkna. Og så hadde han gitt beskjed at jeg skulle ha høy dose et par timer etterpå. Det funka superbra :)
 
Apropos det med dårlig av narkose! Jeg blir alltid (en utskraping og en MA) superdårlig av narkose, men denne gangen gjorde jeg det lurt i å si det til anestesilegen rett før jeg ble trillet inn og da pumpet han masse antikvalme og sånt rett før jeg våkna. Og så hadde han gitt beskjed at jeg skulle ha høy dose et par timer etterpå. Det funka superbra :)
Tusen takk for tips!! Det skal jeg huske på å si til hen hvis det blir utskraping. ♥️ Jeg skjønner ikke hvordan det kan være mere igjen der inne, har nærmest fosset blod i en hel måned nå og i går når jeg fikk cytotec igjen så stoppet det helt opp. Ingen blødning i dag... Altså, jeg skjønner meg ikke på det her, helt motsatt av teorien! :hilarious:
 
Ingen el i sikte her nei :wacky: skal prøve å ikke teste mer nå, bare bortkasta penger før pp1 kan starte, men føler meg bare så klar og føler tiden går så sakte nå.... verste jeg vet er å ikke vite! Derfor jeg liker eltesting, da vet jeg hvor i syklusen jeg er :shy:20230801_194958.jpg
 
Ingen el i sikte her nei :wacky: skal prøve å ikke teste mer nå, bare bortkasta penger før pp1 kan starte, men føler meg bare så klar og føler tiden går så sakte nå.... verste jeg vet er å ikke vite! Derfor jeg liker eltesting, da vet jeg hvor i syklusen jeg er :shy:Vis vedlegget 411498
:sorry: kjipt... Kan jo være litt mer utvannet denne prøven da? Jeg får alltid svake på kvelden. HELT enig i det å ikke vite, er akkurat sånn jeg føler det og, liker å ha kontroll på det og akkurat nå føles det som tiden går i sneglefart. Sikkert lurt å ikke teste mer nå, som du sier bortkastet penger. Jeg skal prøve å la være men har en eske med 100 tester fra før denne graviditeten og da er det så vanskelig å stå imot :hilarious:
 
:sorry: kjipt... Kan jo være litt mer utvannet denne prøven da? Jeg får alltid svake på kvelden. HELT enig i det å ikke vite, er akkurat sånn jeg føler det og, liker å ha kontroll på det og akkurat nå føles det som tiden går i sneglefart. Sikkert lurt å ikke teste mer nå, som du sier bortkastet penger. Jeg skal prøve å la være men har en eske med 100 tester fra før denne graviditeten og da er det så vanskelig å stå imot :hilarious:

Om det hadde vært el så hadde den vært sterkere uansett, hvert fall ikke svakere! Så er nok ikke noe helt enda :banghead:
Ja, det er skikkelig kjipt å ikke vite!
Hehe, det er enda vanskeligere å la være når man har mange tester liggende:hilarious: men absolutt best å la være til en vet litt mer hvor i syklus en er. Og da må jeg nesten vente til tr dukker opp:dead:
 
Ingen el i sikte her nei :wacky: skal prøve å ikke teste mer nå, bare bortkasta penger før pp1 kan starte, men føler meg bare så klar og føler tiden går så sakte nå.... verste jeg vet er å ikke vite! Derfor jeg liker eltesting, da vet jeg hvor i syklusen jeg er :shy:Vis vedlegget 411498
Hvor lenge siden du mista? Jeg fikk el på cd 24 denne gangen.
Jeg testa da jeg ville vite hvor i syklusen jeg var. Men synes det var helt grusomt å ikke vite når el kom, så hadde lykkerus ved positiv test og når tempen steg etterpå :hilarious: Føler jeg har litt kontroll igjen nå:angelic:
 
Hvor lenge siden du mista? Jeg fikk el på cd 24 denne gangen.
Jeg testa da jeg ville vite hvor i syklusen jeg var. Men synes det var helt grusomt å ikke vite når el kom, så hadde lykkerus ved positiv test og når tempen steg etterpå :hilarious: Føler jeg har litt kontroll igjen nå:angelic:

Cd20 :wacky: håper enten på el eller tr i løpet av en uke nå, lov å være noe optimistisk :hilarious:
Nydelig når en får den følelsen av å prøve igjen, det er ingenting som hjelper mer enn abort enn å komme i gang igjen! ❤️

Når kommer neste test forresten? Venter i spenning ❤️
 
Ja, det psykiske ved å miste sånn er kjempetøft... Håper du har gode folk rundt deg som du kan snakke med og få trøst av. Det hjelper å få det ut, ihvertfall for min del. Også er vi her for deg på forumet ❤️ Og hvis dere ønsker nå og er klare for å prøve på nytt så vit at selvom du har mistet nå to ganger så trenger det ikke være noe som er feil fysisk, dere kan rett og slett bare ha vært uheldige, sånn som oss. Og det er mer normalt å miste enn man får inntrykk av før man begynner å prøve. Følte at alt var håpløst imens vi prøvde på datteren vår, og vi bestemte oss for å ta en pause i prøvingen, da satt hun plutselig og det gikk så fint hele veien. Siden jeg hadde mistet før så var jeg livredd langt ut i svangerskapet, men det gikk jo så fint og hun er i dag en liten solstråle på litt over året. Håper at hvis dere velger å gå videre nå at spiren sitter snart hos deg også ❤️
Beklager jeg er så sein med å svare :wacky: har så mye å styre med om dagene så glemmer litt av forumet. Men veldig kjekt å titte innom her på kveldstid og se alle testene dere har tatt. Kanskje vi bare skal fokusere på andre ting fremover, og håpe at spiren sitter da :confused005

Jeg tok også en g-test i går, ettersom jeg følte kroppen er såpass normal nå. Men det sier seg vel selv at g-testen fortsatt er veldig positiv 4 dager etter cytotec :hilarious: har sluttet å blø allerede da, og det håper jeg er fordi alt har kommet ut.
 
Cd20 :wacky: håper enten på el eller tr i løpet av en uke nå, lov å være noe optimistisk :hilarious:
Nydelig når en får den følelsen av å prøve igjen, det er ingenting som hjelper mer enn abort enn å komme i gang igjen! ❤️

Når kommer neste test forresten? Venter i spenning ❤️
Kveldens test var sykt skuffende, nesten mer blenda en skygge. Så skuffende at jeg ikke legger ut bilde. Har et lite håp for 2.urin i morgen :smiley-angelic001
 
Ble utskraping her i dag, akkurat ferdig. Har gått fint og godt å føle at nå kan vi endelig begynne å se fremover ♥️

Endelig er det over hvert fall!❤️❤️
 
Ble utskraping her i dag, akkurat ferdig. Har gått fint og godt å føle at nå kan vi endelig begynne å se fremover ♥️
Så bra alt gikk bra :).
Så jeg krysser fingra for at EL kommer innen 1-4 uker så kan det bli mai termin spire på deg :Heartred
 
Back
Topp