For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Kroppen har murra litt idag og i går, kjennes ut som milde el smerter, usikker på om det er pga full dag i park med 2 åringen eller om kroppen prøver seg på el, er jo 2 uker siden aborten og var "bare" 8+0, aldri hatt abort så tidlig så spent på om det kan ha noe å si for om kroppen kommer raskt tilbake eller ikke! Får ta g og el test ikveld å se :)
Så spennende med tester i kveld :)
 
Hva gjør dere for å tenke på andre ting ?:)
Jeg har bestemt meg for å gjøre ferdig en del uferdige ting i strikke benken min :p :facepalm::hilarious:(den er stappfull) . Ting som ligger her har ligget her alt fra 8 åring var i magen til i vinter :p.
Noen ting trenger heldigvis bare trådfesting :)

https://www.europris.no/p-benk-sammenleggbar-76x38x38-cm-gylden-velur-203652 det er sånn type boks , så den rommer ganske mye :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1197.jpeg
    IMG_1197.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 13
En litt rar dag i dag. Har hatt murringer, kan ligne mensmurringer, men litt tidlig siden jeg bare er 4 dpo. Murringer har kommet og gått litt. Ble plutselig super trøtt i 16-17 tida, og måtte ta en dupp. Ikke gjort det siden jeg var gravid. Vil ikke håpe på noe som helst, for orker ikke en skuffelse. Men hadde jeg fått økt utflod nå hadde jeg kok begynt å håpe. Men siden det ikke er det, så tviler jeg litt.

Akkuray nå sitter jeg å ser film og strikker julegaver :)
 
Cd15, 2 uker siden utskraping;
20230728_201623.jpg
Grei styrke på el test så tror jeg tar en til I morra også, siden det stikker litt idag! Ingen ek slim da, så akkurat det gir ingen tegn til el :wacky: har egentlig ikke tenkt å teste etter el føre etter en mens, men siden det har vært litt stikking og el smerter så sjekket jeg, nå må jeg jo sjekke om det er el eller hcg som gir styrken :hilarious:
Tok en g test tidligere også, mulig det var søndag? Husker ikke helt, men den har hvert fall blitt svakere :) 20230728_200642.jpg

Ellers er det å gjøre mest mulig nå i sommer som har vendt mine tanker vekk også blir hverdagen til uka også distraherende nok med ny bhg og tilbake til jobb.... og starte prøving igjen da! Det hjelper alltid synes jeg:shy:
 
Last edited:
Cd15, 2 uker siden utskraping;
Vis vedlegget 411227
Grei styrke på el test så tror jeg tar en til I morra også, siden det stikker litt idag! Ingen ek slim da, så akkurat det gir ingen tegn til el :wacky: har egentlig ikke tenkt å teste etter el føre etter en mens, men siden det har vært litt stikking og el smerter så sjekket jeg, nå må jeg jo sjekke om det er el eller hcg som gir styrken :hilarious:
Tok en g test tidligere også, mulig det var søndag? Husker ikke helt, men den har hvert fall blitt svakere :) Vis vedlegget 411225

Ellers er det å gjøre mest mulig nå i sommer som har vendt mine tanker vekk også blir hverdagen til uka også distraherende nok med ny bhg og tilbake til jobb.... og starte prøving igjen da! Det hjelper alltid synes jeg:shy:
Når jeg hadde el nå, så hadde jeg nesten ikke el slim. Kom litt el slim morgenen før el, litt samme dagen som el, og bittelitt dagen etter. Som regel har jeg rikelig med el slim. Ut fra test og temp så har jeg hatt el. Så kan være du får el uten å kanskje få så mye el slim. Har heldigvis concive plus glidemiddel som vi har brukt under el, da vi velger å prøve på denne el runden :angelic:
 
Når jeg hadde el nå, så hadde jeg nesten ikke el slim. Kom litt el slim morgenen før el, litt samme dagen som el, og bittelitt dagen etter. Som regel har jeg rikelig med el slim. Ut fra test og temp så har jeg hatt el. Så kan være du får el uten å kanskje få så mye el slim. Har heldigvis concive plus glidemiddel som vi har brukt under el, da vi velger å prøve på denne el runden :angelic:

Åkei. Greit å vite! Hadde lite el slim pp1 og 2 etter aborten I februar, men mer pp3 som jeg ble gravid, men får se hva el test sier i morra da, om det er hcg eller el snart :p ikke testa før nå, så kan jo være over også, for alt jeg vet :hilarious:
 
Slenger meg på denne skravletråden. Hadde dessverre MA i uke 12. Skulle fått barn med termin 21.januar. Har ei nydelig datter som nettopp fylte 1 år, og som får hjulene i gang her. Mannen er også fantastisk, og vi tenker å prøve igjen nå mot høsten, men jeg har litt farget utflod ennå og venter på første mens. Tror jeg har hatt eggløsning, så er spent på når mensen kommer og om jeg blir kvitt denne fargen. Forløpet denne gangen har vært veldig likt som med renselsen da jeg fikk datter. Veldig rart, egentlig. Hadde det ikke sånn med første MA, men der hadde jeg en del rester og måtte til slutt ha utskraping. Har gjort en avtale med gyn ifht ny graviditet, og håper at vi etter hvert greier å få et søsken til datter. Foreløpig bruker jeg digitale el-tester, selv om jeg vet at de ikke er helt å stole på siden de ikke kan si om egget faktisk slipper eller ei.
 
Samme styrke styrke idag :wacky:
Screenshot_20230729_110740_Premom.jpg
 
Hyggelig med en fellestråd i denne kjipe situasjonen! Nå er det tre og en halv uke siden jeg tok Cytotec etter at det ble klart at utviklinga hadde stoppet opp når jeg var på tidlig ultralyd. Synes de siste ukene har vært ekstremt tøffe, aller mest psykisk, men det begynner å bli bedre.

Hadde en kontroll på riksen tidligere denne uka, og der sa i alle fall legen at alt var ute og så "nullstilt" ut, så nå venter jeg bare på å få mensen igjen. Siden jeg holder på med IVF blir det jo ikke noe prøving igjen så fort som mulig, får først vite når jeg har fått mensen når jeg kan forvente å komme i gang med ny runde, og det er nok noen måneders ventetid.

Vil jo gjerne prøve igjen så fort som mulig, men kjenner at det også kommer til å være krevende. Ukesvis på medisiner, alt rundt uttak og innsett, den slitsomme ventinga før testdato, kombinert med forvetninga om å bli skuffet og redselen for at det aldri skal gå, går mye mer inn på meg enn jeg hadde forventet i forkant.
 
Av en eller annen grunn, så føles kroppen min «normal» ut etter MA’en. Tror det kan være treningen som jeg startet med som er årsaken.

Men 2 netter på rad nå, så har jeg hatt rare drømmer. Jeg bruker ikkke ha noe særlig drømmer, kun vært når jeg er gravid. Så merker keg blir så innmari spent nå egentlig :hilarious:
 
Første bilde er fra Torsdag kveld (1 uke etter at jeg begynte å blø skikkelig)
Andre bilde er fra nå :).

Så ser at hcg er på vei ned , krysser fingra for at den er så og si negativ i løpet av neste uke :)
 

Vedlegg

  • IMG_1176.jpeg
    IMG_1176.jpeg
    2 MB · Visninger: 13
  • IMG_1209.jpeg
    IMG_1209.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 13
Så kjekk tråd! Jeg hadde termin i starten på februar men hadde MA og utskrapning 6.juli…
Min 2 MA, men med et barn i mellom..
Kjekt å få dele denne tiden med dere alle, har lest gjennom hele tråden ❤️ selv om jeg skulle ønske alle slapp å være her…

Jeg har hatt noen dager på ferietur med familien, så har også koblet ut både hode og forum.. som har vært veeldig godt :) jeg tror jeg hadde EL ca 15-16 dager etter utskrapningen, så er er sted i dpo-land nå. Vi la inn noen aksjer, så nå venter vi bare å ser om eller når mensen dukker opp igjen. Har fått negativ graviditetstest, så kommer vel til å teste litt etterhvert for å se, men vanskelig å vite hvordan syklus er nå etter MA så.. :)

Flere som har prøvd litt/skal prøve på første EL? ❤️
 
Så kjekk tråd! Jeg hadde termin i starten på februar men hadde MA og utskrapning 6.juli…
Min 2 MA, men med et barn i mellom..
Kjekt å få dele denne tiden med dere alle, har lest gjennom hele tråden ❤️ selv om jeg skulle ønske alle slapp å være her…

Jeg har hatt noen dager på ferietur med familien, så har også koblet ut både hode og forum.. som har vært veeldig godt :) jeg tror jeg hadde EL ca 15-16 dager etter utskrapningen, så er er sted i dpo-land nå. Vi la inn noen aksjer, så nå venter vi bare å ser om eller når mensen dukker opp igjen. Har fått negativ graviditetstest, så kommer vel til å teste litt etterhvert for å se, men vanskelig å vite hvordan syklus er nå etter MA så.. :)

Flere som har prøvd litt/skal prøve på første EL? ❤️
Hørtes deilig ut å koble ut med ferie :).
Spennende med dpo land , krysser fingra for positiv test for deg :).

Vi har tenkt til å prøve på 1 EL , håper den kommer snart . Har ikke helt negative tester som du ser over , men forhåpentligvis nærmer jeg meg :).
Hadde jeg vært i gamle syklusen min hadde EL vært i går ser jeg :).
 
Hørtes deilig ut å koble ut med ferie :).
Spennende med dpo land , krysser fingra for positiv test for deg :).

Vi har tenkt til å prøve på 1 EL , håper den kommer snart . Har ikke helt negative tester som du ser over , men forhåpentligvis nærmer jeg meg :).
Hadde jeg vært i gamle syklusen min hadde EL vært i går ser jeg :).
Spennende, da håper jeg EL dukker opp veeldig snart! ❤️

Jeg kjenner jeg er litt lettere etter ferien, som om hodet har fått nullstilt seg litt. Ikke like trist å se alle gravide lenger.. men kjenner jeg er redd for syklustull, hadde mye av det etter forrige MA.. lettere om syklus iallfall er stabil, så om mensen kommer som forventet så er det også greit denne runden, selv om jeg såklart har et lite håp om at den ikke dukker opp, hehe :)
 
Uff, kjedelig altså! Håper det kommer ut snart ❤️❤️
Ja, da kom den tilbake raskere enn jeg trodde for etter tidligere MA har mensen kommet tilbake etter 5-6 uker, men etter senaborten kom tr etter 33 dager så spent nå som det er 2 aborter på 5 mnd :wacky:

Ja, håper vi alle får terminspirer nå veldig snart altså ❤️
Håper det! I morgen har jeg blødd 1 hel måned i strekk, men virker som siste uka har vært mensen faktisk, for spottet brunt i flere uker men nå siste uka har det vært mye og rødt og med typiske mensensmerter. Så håper det betyr at kroppen er litt i rute igjen! Hm.. ja det blir spennende å se for deg da! Også hatt 2 aborter på 5 mnd her så overrasket hvis jeg spretter tilbake i form igjen nå...

Ja vi får satse på det!! Terminspirer veldig snart på hele gjengen ❣️
 
Ja jeg hadde egentlig vond følelse helt siden forrige UL.. Men det kan hende de ønsket å vente til tiden hvor de visste at de burde sett hjerteslag. :confused005

Glad jeg er ferdig med medisinsk abort nå og kan starte prosessen med å prøve på nytt etterhvert.
Samme med meg, fikk en følelse av at noe ikke var som det skulle ganske tidlig, men etter å ha sett hjerteslag så overbeviste jeg meg selv om at det sikkert ikke var noe, men det var det. Ja det er jo vanskelig å se noe så tidlig, og mange ganger så går det jo bra også selvom ting kanskje ser litt forsinket ut på ultralyd osv. Får håpe vi er blant de heldige neste gang og at alt går som det skal ♥️

Ja er noe med det å bli ferdig med det og kunne gå videre. Hvordan går det med deg nå? Føles kroppen grei?
 
Så kjekk tråd! Jeg hadde termin i starten på februar men hadde MA og utskrapning 6.juli…
Min 2 MA, men med et barn i mellom..
Kjekt å få dele denne tiden med dere alle, har lest gjennom hele tråden ❤️ selv om jeg skulle ønske alle slapp å være her…

Jeg har hatt noen dager på ferietur med familien, så har også koblet ut både hode og forum.. som har vært veeldig godt :) jeg tror jeg hadde EL ca 15-16 dager etter utskrapningen, så er er sted i dpo-land nå. Vi la inn noen aksjer, så nå venter vi bare å ser om eller når mensen dukker opp igjen. Har fått negativ graviditetstest, så kommer vel til å teste litt etterhvert for å se, men vanskelig å vite hvordan syklus er nå etter MA så.. :)

Flere som har prøvd litt/skal prøve på første EL? ❤️
Godt å kunne dele og støtte hverandre her inne ja ♥️

Så deilig med ferie!! Godt å koble ut litt og starte ferskt på ny. Spennende å se hvordan det går med aksjene denne gangen! Håper det klaffer!! ❣️ Virker som jeg har fått mensen nå (vanskelig å si pga kontinuerlig blødning :wacky: ), men hvis det er det så håper jeg på snart eggløsningen og da skal vi legge inn aksjer! Hehe
 
Denne trengt jeg ❤️ tilhørte januar2024, mistet jo nå i juni,
MA igjen… denne gang var jeg 12+2 men foster hadde stoppet 8+3. Blødde nesten 3 uker, fikk mens 13 juli. Startet første uke etter mens med kraftig uvi, så straks ferdig med en antibiotikakur, så er så smått igang med første pp igjen nå :)
 
Godt å kunne dele og støtte hverandre her inne ja ♥️

Så deilig med ferie!! Godt å koble ut litt og starte ferskt på ny. Spennende å se hvordan det går med aksjene denne gangen! Håper det klaffer!! ❣️ Virker som jeg har fått mensen nå (vanskelig å si pga kontinuerlig blødning :wacky: ), men hvis det er det så håper jeg på snart eggløsningen og da skal vi legge inn aksjer! Hehe
Veldig spennende ❤️
Ahh, irriterende.. men håper det er den, så eggløsning dukker opp fort! :)
Klarer du å få den spente følelsen man ofte får i prøvetiden? Jeg kjenner litt på den nå, at det er litt spennende også, men kjenner fortsatt på alt det «skremmende» liksom .. :wacky:
 
Back
Topp