For oss som hadde termin i januar/februar 2024

3 år tror jeg og er veldig fint, det er det mannen min har mellom seg og hans bror og de har alltid hatt et godt forhold. :happy:

Ikke sant.. vet ikke hvorfor de ikke vil. Haha så søt!! Bø i Sommarland er jo episk i den alderen. Håper du slutter å blø snart da! Er det tre døtre du har?

Håper det er eggløsning ja, da er jeg hvertfall tilbake i en slags rute... forhåpentligvis! selvom jeg fortsatt blør. Så da håper jeg neste el kommer ganske fort. Veldig utålmodig på å prøve igjen hehe! :joyful: men i dag har jeg fått økt blødning, kjennes ut som mensen nesten, så håper det er siste rest som endelig kommer.

Ikke blitt helt negativ enda nei, men ganske lys. Tar både el og g tester paralellt for å se at de synker, så derfor jeg synes det var rart og se at el plutselig steg imens g fortsatte å synke. Eneste forklaringen må jo være el da tenker jeg... Eller feil på testen/appen.. :hilarious:

Vis vedlegget 411081Vis vedlegget 411082Vis vedlegget 411083
Ja , hun elsker Bø sommarland (bor heldigvis i nærheten ) :).
Jeg har 4 døtre (3 av de med samboeren min) , eldste frøkna bor ikke sammen med oss :).

Krysser fingra for Eggløsning :) , deilig om det er siste rest ja :).

se der ja , testene fine har gått ned en del ja :). Så får håpe det går fort til negative tester :)
 
Akkurat 4 uker siden MA. Kroppen har hentet seg raskt inn, men EL tror jeg er helt på bærtur. Så nå venter jeg bare på TR slik at vi kan starte med prøving igjen. Vi har lagt inn aksjer denne måneden men jeg tror ikke det går for å si det sånn:knegg:
Er på ferie nå, og det har vært veldig godt for hodet.
 
Ja , hun elsker Bø sommarland (bor heldigvis i nærheten ) :).
Jeg har 4 døtre (3 av de med samboeren min) , eldste frøkna bor ikke sammen med oss :).

Krysser fingra for Eggløsning :) , deilig om det er siste rest ja :).

se der ja , testene fine har gått ned en del ja :). Så får håpe det går fort til negative tester :)
Ser at jeg har skrevet Bø i Sommarland :hilarious: :hilarious: ettåringen har vært veldig forkjølet de siste dagene så blitt litt lite søvn på meg. Veldig stort Sommarland da :hilarious::p digg å bo nære!! Er vel den beste badeparken i Norge tror jeg...

Så kos med 4 og så fantastisk å gå gravid så mange ganger, wow! Superwoman! Jeg elsket å gå gravid med snuppa, håper jeg får oppleve det igjen

Takk!! ❤️ I like måte! Eller har du allerede hatt? Har du negative tester nå?
 
Ser at jeg har skrevet Bø i Sommarland :hilarious: :hilarious: ettåringen har vært veldig forkjølet de siste dagene så blitt litt lite søvn på meg. Veldig stort Sommarland da :hilarious::p digg å bo nære!! Er vel den beste badeparken i Norge tror jeg...

Så kos med 4 og så fantastisk å gå gravid så mange ganger, wow! Superwoman! Jeg elsket å gå gravid med snuppa, håper jeg får oppleve det igjen

Takk!! ❤️ I like måte! Eller har du allerede hatt? Har du negative tester nå?
Fort gjort :hilarious: .
Ja det er nok den beste bade parken i Norge ja :).

ja koselig med 4 :Heartred , ja jeg har vært heldig sånn sett :). Har hatt 2 tøffe svangerskap , dem 2 andre har jeg likt å vært gravid :).

Ja nå skal det jo bli termin spirer på alle sammen snart :).

Jeg har bestilt graviditetstester , så håper dem kommer snart . Har ikke helt troa på at dem er negative enda (begynnende MA den 20 juli) , men skal teste til helgen :).
Begynner å teste etter el når testene er negative tenker jeg :)
 
Fort gjort :hilarious: .
Ja det er nok den beste bade parken i Norge ja :).

ja koselig med 4 :Heartred , ja jeg har vært heldig sånn sett :). Har hatt 2 tøffe svangerskap , dem 2 andre har jeg likt å vært gravid :).

Ja nå skal det jo bli termin spirer på alle sammen snart :).

Jeg har bestilt graviditetstester , så håper dem kommer snart . Har ikke helt troa på at dem er negative enda (begynnende MA den 20 juli) , men skal teste til helgen :).
Begynner å teste etter el når testene er negative tenker jeg :)
Ja nei ingen svangerskap er like har jeg skjønt... Håper du får et godt et igjen denne gangen! ❣️Jeg håper jeg kjenner mer spark denne gangen, sist så satt morkaken på den siden ut mot magen, mellom baby og meg lissom, så kjente ikke så mye til de og det var stressende. Ønsker dere dere noe spesielt kjønn eller tenker dere ikke på det?

Hihi ja det skal det jo!! :joyful: :dance008♥️

Hvor har du bestilt fra? Håper de kommer ASAP. Nei da er det mye mulig at de ikke er negative enda, tar tid det... Lurt å teste etter de er negative. Jeg er nok litt testegal her :hilarious:
 
Ja nei ingen svangerskap er like har jeg skjønt... Håper du får et godt et igjen denne gangen! ❣️Jeg håper jeg kjenner mer spark denne gangen, sist så satt morkaken på den siden ut mot magen, mellom baby og meg lissom, så kjente ikke så mye til de og det var stressende. Ønsker dere dere noe spesielt kjønn eller tenker dere ikke på det?

Hihi ja det skal det jo!! :joyful: :dance008♥️

Hvor har du bestilt fra? Håper de kommer ASAP. Nei da er det mye mulig at de ikke er negative enda, tar tid det... Lurt å teste etter de er negative. Jeg er nok litt testegal her :hilarious:
Ja håper det blir et godt svangerskap :).
Jeg har morkaka litt forskjellig plasser , så noen av jentene har jeg kjent bedre enn andre ja :).
Egentlig ikke tenkt så mye på det , men får vi ei jente til har vi alt vi trenger . Samboeren synes det hadde vært artig med en gutt selvfølgelig (han gruer seg allerede til alle mensen samtidig :hilarious: ) , men vi er begge fornøyd bare babyen er frisk :).

Har du noen spesielle ønsker ?:)

Jeg har bestilt fra billig tester :) , ja det tar nok en stund før de er negative :/.
Kommer nok til å teste en del jeg også :hilarious:
 
Ja håper det blir et godt svangerskap :).
Jeg har morkaka litt forskjellig plasser , så noen av jentene har jeg kjent bedre enn andre ja :).
Egentlig ikke tenkt så mye på det , men får vi ei jente til har vi alt vi trenger . Samboeren synes det hadde vært artig med en gutt selvfølgelig (han gruer seg allerede til alle mensen samtidig :hilarious: ) , men vi er begge fornøyd bare babyen er frisk :).

Har du noen spesielle ønsker ?:)

Jeg har bestilt fra billig tester :) , ja det tar nok en stund før de er negative :/.
Kommer nok til å teste en del jeg også :hilarious:
Krysser fingrene for det :happy:

Haha det var tidlig å begynne å grue seg :hilarious:kjekt å ha alt dere trenger fra før da!! samme her, alt vi håper på er at babyen er frisk, kjønnet spiller mindre rolle, like velkomment med både en liten søster eller bror ❣️ eneste jeg tror mannen håper på er at han får en som ligner litt på han også, hele familien hans er mørkhårede med brune øyne og jeg er blond med blå, og datteren vår er til vår overraskelse som spyttet ut av meg. Alle vennene hans spør om han i det hele tatt har vært med i prosessen av å lage henne :hilarious:

Det er en kjekk side! Haha bra, da kan vi dele tester fremover :hilarious:
 
Hei, jeg melder meg inn her sammen med dere :Heartred MA ble bekreftet på UL i går, og da skulle jeg vært 9+4. Der var det ingenting å se.. Var på UL i uke 7 også, og embryoet målte kun mellom 2 og 3 mm. Jeg nevnte til gynekolog og sykepleier at jeg visste jeg var over 7 uker på veg. De ville ikke høre på meg, og sa at alt så normalt ut :confused005 hadde også en SA i mai, så det føltes ekstra tungt å miste igjen nå.

Uansett.. Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med denne prosessen og starte med testing og prøving, for neste gang... Da håper jeg virkelig den sitter :love017
 
Hei, jeg melder meg inn her sammen med dere :Heartred MA ble bekreftet på UL i går, og da skulle jeg vært 9+4. Der var det ingenting å se.. Var på UL i uke 7 også, og embryoet målte kun mellom 2 og 3 mm. Jeg nevnte til gynekolog og sykepleier at jeg visste jeg var over 7 uker på veg. De ville ikke høre på meg, og sa at alt så normalt ut :confused005 hadde også en SA i mai, så det føltes ekstra tungt å miste igjen nå.

Uansett.. Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med denne prosessen og starte med testing og prøving, for neste gang... Da håper jeg virkelig den sitter :love017
Holdt på å si velkommen, selvom jeg skulle ønske at du (og ingen av oss) trengte å havne her... ❤️ Rart hvordan enkelte helsepersonell ofte ikke hører på pasienten som jo kjenner seg selv best, er ofte noe med den magefølelsen... det må være ekstra tungt når du akkurat har gått igjennom en fra før, huff, håper prosessen nå går raskt og greit for deg og at neste sitter hele veien!! ❣️ :love7
 
Tydelig forskjellig praksis her fra hjemme ja... Er veldig lite, under 14 mm og bare en liten bit i toppen av livmoren sa de. Det var lissom ikke nok mente de til at de ville gjøre en utskraping. Ikke sant, vil bare bli ferdig nå og gå videre!

Det er noe med det, og ingen forstår det vi går igjennom bedre enn oss her inne ❤️

Blir veldig spennende!! :joyful: kom mensen raskt tilbake hos deg etter senaborten i februar? Blir fint å følge med hvordan det blir for oss alle ❤️

Uff, kjedelig altså! Håper det kommer ut snart ❤️❤️
Ja, da kom den tilbake raskere enn jeg trodde for etter tidligere MA har mensen kommet tilbake etter 5-6 uker, men etter senaborten kom tr etter 33 dager så spent nå som det er 2 aborter på 5 mnd :wacky:

Ja, håper vi alle får terminspirer nå veldig snart altså ❤️
 
Åååh, for en fin tråd :)

Jeg opplevde MA for 4 uker siden. Det er nok det tøffeste keg har vært gjennom :Heartred glemmer aldri den stillheten i rommet da vi så på ultralydskjermen at det ikke var noe liv:arghh: skulle vært 11+3 men det ble målt til 7+6…

Jeg og sambo var enige allerede på sykehuset at vi starter å prøve så fort kroppen er klar for det. I tillegg starta jeg å trene 2 dager etter aborten. Jeg blødde en del i 5-6 dager så spottet jeg 3-4 dager. Testet med g tester jevnlig, såg nedgang. 14 dager etter aborten tok jeg å målte hcg med blodprøve, som viste 8.
Nå er jeg 3 dpo, og det føles bare så godt at jeg har hatt eggløsning, for da vet jeg at kroppen er i gang :) men, de andre gangene jeg har blitt gravid så har jeg med en gang fått økt utflod, og det skjer ikke nå. Så jeg blir sånn i tvil om det klaffa denne gangen. Men håper jo at det kan være annerledes. Jeg har egentlig før jeg fikk eggløsning bestemt meg for at det skal klaffe denne gangen, for nå er det vår tur!:smiley-angelic001

Hodet føles lettere nå, det er fortsatt tøft, men ikke så ille som det var. Føler at etter jeg fikk eggløsning så er det lettere å se fremover, for nå vet jeg at kroppen er i gang på en måte.

Håper virkelig at vi som er her inne snart sitter med regnbuebabyen vår :Heartred
IMG_9520.jpeg
 
Fikk akkurat snapp at ei venninna har fått babyen sin, vi hadde termin 3 dager fra hverandre noe som vil si det skulle vært 2 uker til termin rundt denne tiden :( skulle vært12 uker på termindato, men nå sitter jeg her igjen med en my termindato som vil bli enda et merke, skal dette ingen ende ta :(
 
Fikk akkurat snapp at ei venninna har fått babyen sin, vi hadde termin 3 dager fra hverandre noe som vil si det skulle vært 2 uker til termin rundt denne tiden :( skulle vært12 uker på termindato, men nå sitter jeg her igjen med en my termindato som vil bli enda et merke, skal dette ingen ende ta :(
Åååh, det er tøft da.. jeg har ei besteveninne med termin i januar, vi hadde 1 uke mellom min og hennes termindato. Så det gjør litt vondt når man ser at hun fortsetter og ikke jeg. Jeg unner henne det, virkelig! :Heartred Men man kjennes litt ekstra på den sorgen da:(
 
Holdt på å si velkommen, selvom jeg skulle ønske at du (og ingen av oss) trengte å havne her... ❤️ Rart hvordan enkelte helsepersonell ofte ikke hører på pasienten som jo kjenner seg selv best, er ofte noe med den magefølelsen... det må være ekstra tungt når du akkurat har gått igjennom en fra før, huff, håper prosessen nå går raskt og greit for deg og at neste sitter hele veien!! ❣️ :love7
Ja jeg hadde egentlig vond følelse helt siden forrige UL.. Men det kan hende de ønsket å vente til tiden hvor de visste at de burde sett hjerteslag. :confused005

Glad jeg er ferdig med medisinsk abort nå og kan starte prosessen med å prøve på nytt etterhvert.
 
Åååh, for en fin tråd :)

Jeg opplevde MA for 4 uker siden. Det er nok det tøffeste keg har vært gjennom :Heartred glemmer aldri den stillheten i rommet da vi så på ultralydskjermen at det ikke var noe liv:arghh: skulle vært 11+3 men det ble målt til 7+6…

Jeg og sambo var enige allerede på sykehuset at vi starter å prøve så fort kroppen er klar for det. I tillegg starta jeg å trene 2 dager etter aborten. Jeg blødde en del i 5-6 dager så spottet jeg 3-4 dager. Testet med g tester jevnlig, såg nedgang. 14 dager etter aborten tok jeg å målte hcg med blodprøve, som viste 8.
Nå er jeg 3 dpo, og det føles bare så godt at jeg har hatt eggløsning, for da vet jeg at kroppen er i gang :) men, de andre gangene jeg har blitt gravid så har jeg med en gang fått økt utflod, og det skjer ikke nå. Så jeg blir sånn i tvil om det klaffa denne gangen. Men håper jo at det kan være annerledes. Jeg har egentlig før jeg fikk eggløsning bestemt meg for at det skal klaffe denne gangen, for nå er det vår tur!:smiley-angelic001

Hodet føles lettere nå, det er fortsatt tøft, men ikke så ille som det var. Føler at etter jeg fikk eggløsning så er det lettere å se fremover, for nå vet jeg at kroppen er i gang på en måte.

Håper virkelig at vi som er her inne snart sitter med regnbuebabyen vår :Heartred
Vis vedlegget 411159

Det var en vond stillhet når jeg også var inne etter at gynekologen hadde mistanke om MA. Han ba sykepleieren hente overlege for å bekrefte det, og mens vi ventet på overlegn så satt jeg i stolen, med gynekolog og sykepleier ved siden av meg. Og ingen sa noen ting :happy8

Bra det føles litt lettere for deg nå :Heartred og håper det har klaffet for dere selv om det er annerledes denne gangen :thumleft
 
Fikk akkurat snapp at ei venninna har fått babyen sin, vi hadde termin 3 dager fra hverandre noe som vil si det skulle vært 2 uker til termin rundt denne tiden :( skulle vært12 uker på termindato, men nå sitter jeg her igjen med en my termindato som vil bli enda et merke, skal dette ingen ende ta :(

Jeg har også flere venninner som jeg vet er gravide (ganske tidlig i løpet enda), og har gledet meg til å fortelle at jeg også er gravid. Nå blir det ingenting av... Og de oppdaterer insta jevnlig med magebilder :sorry:
 
Åååh, det er tøft da.. jeg har ei besteveninne med termin i januar, vi hadde 1 uke mellom min og hennes termindato. Så det gjør litt vondt når man ser at hun fortsetter og ikke jeg. Jeg unner henne det, virkelig! :Heartred Men man kjennes litt ekstra på den sorgen da:(
Jeg har også flere venninner som jeg vet er gravide (ganske tidlig i løpet enda), og har gledet meg til å fortelle at jeg også er gravid. Nå blir det ingenting av... Og de oppdaterer insta jevnlig med magebilder :sorry:

❤️❤️❤️
Ja, man kjenner ekstra på det når en får stadige påminnelser heletiden :(
 
Kroppen har murra litt idag og i går, kjennes ut som milde el smerter, usikker på om det er pga full dag i park med 2 åringen eller om kroppen prøver seg på el, er jo 2 uker siden aborten og var "bare" 8+0, aldri hatt abort så tidlig så spent på om det kan ha noe å si for om kroppen kommer raskt tilbake eller ikke! Får ta g og el test ikveld å se :)
 
Back
Topp