For oss som hadde termin i januar/februar 2024

I kveld er det 5 døgn siden utskrapning og i dag tok jeg en g-test for å sjekke. Den var negativ, betyr det da at de har fått ut all rester mtp negativ test? Noen som vet?❤️
Ja, det betyr at de mest sannsynlig har fått ut alle rester. Så bra du allerede har negativ test ❤️ tenker dere å prøve igjen?
 
Ja, det betyr at de mest sannsynlig har fått ut alle rester. Så bra du allerede har negativ test ❤️ tenker dere å prøve igjen?
Jeg blør fremdeles, men det kan jo vare i 10 dager til.. Forhåpentligvis gir det seg snart det også. Ja, etter vi har fått svar på det som ble sendt inn❤️Håper vi får klarsignal og at alt er bra
 
Jeg blør fremdeles, men det kan jo vare i 10 dager til.. Forhåpentligvis gir det seg snart det også. Ja, etter vi har fått svar på det som ble sendt inn❤️Håper vi får klarsignal og at alt er bra
Ja det kan jo vare litt til desverre, håper det gir seg snart og at dere fort får klarsignal! ❤️ hvis dere får lov og har lyst til å prøve på første el så er jo sjansen der for mai/junibaby på dere og :love017
 
Så spennende å se testene deres!! :)
Jeg har positiv eggløsningstest i dag, så nå er det bare å satse på at aksjene er lagt, evt får jeg med mannen på en runde i dag også :hilarious:
Gleder meg til dpo-land selv om det er litt skummelt, redd det vil ta lang tid før neste gang vi får positiv test, å redd for hvordan det evt vil gå.. liksom litt redd for alt :dead:
 
Ja det kan jo vare litt til desverre, håper det gir seg snart og at dere fort får klarsignal! ❤️ hvis dere får lov og har lyst til å prøve på første el så er jo sjansen der for mai/junibaby på dere og :love017
Visst vi får lov, så vil vi absolutt prøve på det❤️:love017
 
Her har mensen gitt seg, noe som er litt rart for pleier å blø i en sånn 5-6 dager, denne gangen var det bare 3. Men var kanskje ikke så mye der inne iom at utskrapningen var for bare 2,5 uke siden... Håper el kommer når den skal nå! :smiley-angelic001:dance008
 
Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet seg enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:
 
Last edited:
Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet egget enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:

Oi, spennende! Tatt ny test da? :D
 
Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet seg enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:
Det kan hende!! Spennende å se hva testen viser! ♥️ Selvom det kan hende den ikke slår ut enda da hvis det akkurat har festet seg..
 
Første bilde fra i går kveld og andre fra nå (3 timer etter siste do besøk).
begynner jeg ikke blø mer i dag så tester jeg nok igjen i morgen tidlig :)
 

Vedlegg

  • IMG_1617.jpeg
    IMG_1617.jpeg
    1 MB · Visninger: 20
  • IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    962,9 KB · Visninger: 19
Last edited:
Blæ, dagens test er ikke sterkere og kjenner jeg stresser litt med det..... tenk om det bare er kortvarig glede!

Idag;

20230821_112839.jpg
Igår;
20230820_100159.jpg
 
Vet ikke om det er bare meg, men synes jeg kan skimte noe på den første der...?
Mener også at jeg ser noe på den øverste fra i går kveld :) , men den må nok evt bli en del sterkere før den er ordentlig strek :)
 
Back
Topp