For oss som hadde termin i januar/februar 2024

I kveld er det 5 døgn siden utskrapning og i dag tok jeg en g-test for å sjekke. Den var negativ, betyr det da at de har fått ut all rester mtp negativ test? Noen som vet?❤️
Ja, det betyr at de mest sannsynlig har fått ut alle rester. Så bra du allerede har negativ test ❤️ tenker dere å prøve igjen?

Ja, det betyr at de mest sannsynlig har fått ut alle rester. Så bra du allerede har negativ test ❤️ tenker dere å prøve igjen?
Jeg blør fremdeles, men det kan jo vare i 10 dager til.. Forhåpentligvis gir det seg snart det også. Ja, etter vi har fått svar på det som ble sendt inn❤️Håper vi får klarsignal og at alt er bra

Jeg blør fremdeles, men det kan jo vare i 10 dager til.. Forhåpentligvis gir det seg snart det også. Ja, etter vi har fått svar på det som ble sendt inn❤️Håper vi får klarsignal og at alt er bra
Ja det kan jo vare litt til desverre, håper det gir seg snart og at dere fort får klarsignal! ❤️ hvis dere får lov og har lyst til å prøve på første el så er jo sjansen der for mai/junibaby på dere og :love017

Så spennende å se testene deres!! :)
Jeg har positiv eggløsningstest i dag, så nå er det bare å satse på at aksjene er lagt, evt får jeg med mannen på en runde i dag også :hilarious:
Gleder meg til dpo-land selv om det er litt skummelt, redd det vil ta lang tid før neste gang vi får positiv test, å redd for hvordan det evt vil gå.. liksom litt redd for alt :dead:

Ja det kan jo vare litt til desverre, håper det gir seg snart og at dere fort får klarsignal! ❤️ hvis dere får lov og har lyst til å prøve på første el så er jo sjansen der for mai/junibaby på dere og :love017
Visst vi får lov, så vil vi absolutt prøve på det❤️:love017

Her har mensen gitt seg, noe som er litt rart for pleier å blø i en sånn 5-6 dager, denne gangen var det bare 3. Men var kanskje ikke så mye der inne iom at utskrapningen var for bare 2,5 uke siden... Håper el kommer når den skal nå! :smiley-angelic001:dance008

Da ligger vi ganske likt! :love7
Her kom eggløsningen litt «brått», gikk plutselig mot positive tester, fra negative, så håper vi har rukket å legge inn nok aksjer :hilarious:
Vi la aksjer før helga, i går og så blir det en runde i dag :D

Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet seg enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:

Last edited:
Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet egget enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:

Oi, spennende! Tatt ny test da? :D

Hmm. Fikk litt rosa/rødt på papiret i går kveld . Men ikke blødd i natt eller tidligere i dag . Kan egget ha brukt litt lenger tid på å festet seg enn jeg tror? Eller at EL kom 11 isteden for 10? Så det er en feste blødning :angelic:
Det kan hende!! Spennende å se hva testen viser! ♥️ Selvom det kan hende den ikke slår ut enda da hvis det akkurat har festet seg..

Første bilde fra i går kveld og andre fra nå (3 timer etter siste do besøk).
begynner jeg ikke blø mer i dag så tester jeg nok igjen i morgen tidlig :)

Vedlegg

• IMG_1617.jpeg
    IMG_1617.jpeg
    1 MB · Visninger: 20
  • IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    962,9 KB · Visninger: 19
Last edited:
Første bilde fra i går kveld og andre fra nå (3 timer etter siste do besøk).
begynner jeg ikke blø mer i dag så tester jeg nok igjen i morgen tidlig :)
Vet ikke om det er bare meg, men synes jeg kan skimte noe på den første der...?

Blæ, dagens test er ikke sterkere og kjenner jeg stresser litt med det..... tenk om det bare er kortvarig glede!

Idag;

20230821_112839.jpg
Igår;
20230820_100159.jpg

Vet ikke om det er bare meg, men synes jeg kan skimte noe på den første der...?
Mener også at jeg ser noe på den øverste fra i går kveld :) , men den må nok evt bli en del sterkere før den er ordentlig strek :)

Back
Topp