For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Mener også at jeg ser noe på den øverste fra i går kveld :) , men den må nok evt bli en del sterkere før den er ordentlig strek :)
Nice! Ja sant, men er jo fortsatt litt tidlig for å se noe så jeg tror det er håp ❤️

Blæ, dagens test er ikke sterkere og kjenner jeg stresser litt med det..... tenk om det bare er kortvarig glede!

Idag;

Vis vedlegget 412864
Igår;
Vis vedlegget 412862
Jeg synes den ser litt pittelitt sterkere ut i dag, pluss at hCG ofte stiger i hopp sånn hver annen dag, håper den er sterkere i morgen!! ❣️
 
Har hatt svært lite blødninger de to siste ukene og bruker ikke bind/truseinnlegg lenger, men hver gang jeg trener får jeg en liten blødning (friskt blod). Andre som har opplevd det samme?
 
Blir ingen mai baby her dessverre :sad010 søren altså! Er så lei av all denne motgangen.
Begynte å blø mer i natt , blødd en del i natt så tviler på at det er tidlig Mai spire :/. Så da satser jeg på EL rundt 3-5 september :)
Ånei! Jeg var helt sikker på at dere begge hadde fått det til med de tidlige testene som dere fikk... for en nedtur, så lei meg på deres vegne!! ♥️ Det positive er jo at det kan ha vært kjemisk og da har jo ihvertfall egget blitt sluppet, befruktet og vandret ned til livmoren, noe som er veldig bra! Nå må bare riktig egg bli sluppet så det graver seg godt og fint ned for å bli. Håper vi alle tre har hell neste el, de sammenfaller vel de og. Og at vi får sene mai-babyer ❤️
 
fy flate første mensen etter MA og jeg ser ingen ende :oops:.
Blødd i snart 3 dager og jeg har blødd mye mer enn en vanlig mens på 5 dager . Blør så mye at jeg må bruke nattbind (må skiftes hver time omtrent).
Flere her som hadde det likt ? :)
 
fy flate første mensen etter MA og jeg ser ingen ende :oops:.
Blødd i snart 3 dager og jeg har blødd mye mer enn en vanlig mens på 5 dager . Blør så mye at jeg må bruke nattbind (må skiftes hver time omtrent).
Flere her som hadde det likt ? :)
Jepp, gått gjennom flere pakker med nattbind i løpet av denne prosessen enn i hele mitt liv tror jeg :wacky: :hilarious::hilarious: holdt heldigvis bare på sånn i 2 dager og så tre dager med spotting her. Håper den roer seg snart for deg ❤️
 
Jepp, gått gjennom flere pakker med nattbind i løpet av denne prosessen enn i hele mitt liv tror jeg :wacky: :hilarious::hilarious: holdt heldigvis bare på sånn i 2 dager og så tre dager med spotting her. Håper den roer seg snart for deg ❤️
Hehe. Godt å høre at vi er flere :p.
Forhåpentlig snart ferdig med den verste blødningen her også :). Takk :Heartred
 
fy flate første mensen etter MA og jeg ser ingen ende :oops:.
Blødd i snart 3 dager og jeg har blødd mye mer enn en vanlig mens på 5 dager . Blør så mye at jeg må bruke nattbind (må skiftes hver time omtrent).
Flere her som hadde det likt ? :)
Hadde det helt likt på min første mens! Hadde bind og tampong på jobb en dag, å måtte likevel skifte begge deler vertfall 5 ganger gjennom arbeidsdagen.. :hilarious: helt sinnsyke mengder blod noen dager. Når blødningen gikk over, hadde jeg 4-5 dager med mye gammel blødning/brun utflod. Rakk akkurat noen dage uten før EL :)
 
Endelig fant jeg en gruppe for januar barna. Jeg mistet i uke 16. Og skulle hatt termin på nesten min egen bursdag i januar. Det ble aldri noe av. Ble innlagt på sykehus 31 juli. Og har siden da. Blødd. Vi er på dag 28 nå. Bare småblødninger. Vært sånn i 2 uker minst
 
Back
Topp