For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Endelig fant jeg en gruppe for januar barna. Jeg mistet i uke 16. Og skulle hatt termin på nesten min egen bursdag i januar. Det ble aldri noe av. Ble innlagt på sykehus 31 juli. Og har siden da. Blødd. Vi er på dag 28 nå. Bare småblødninger. Vært sånn i 2 uker minst
Så utrolig trist, føler såå med deg❤️ Oppdaget MA i slutten av juli og gjennomgikk medikamentell abort 29. juli. Trodde jeg var ferdig med blødning etter 2,5 uke, men denne uka har jeg blødd masse. Fikk konstatert litt rester på ultralyd, så håper det er det som kommer ut nå.. Forventer ikke mensen før onsdag. Har du sjekket deg for rester?
 
Så utrolig trist, føler såå med deg❤️ Oppdaget MA i slutten av juli og gjennomgikk medikamentell abort 29. juli. Trodde jeg var ferdig med blødning etter 2,5 uke, men denne uka har jeg blødd masse. Fikk konstatert litt rester på ultralyd, så håper det er det som kommer ut nå.. Forventer ikke mensen før onsdag. Har du sjekket deg for rester?
Nei. Har ikke det. Har ultralyd 20 september. Til generell sjekk. Men mistenker jo at mensen kan være på vei. Og den blander seg oppi dette
 
Ble endelig ferdig med mensen i går , så nå håper jeg EL kommer om ca 1 uke :).
Så håper jeg at @Luna94 og @Alma<3 får EL snart også :) .

Så bra ❤️
Blødningen begynner endelig å roe seg ned etter kraftig mens i flere dager, el blir nok ikke føre slutten av neste uke her! Blir spennende å følge med på deg/dere i mellomtiden ❤️
 
Så bra ❤️
Blødningen begynner endelig å roe seg ned etter kraftig mens i flere dager, el blir nok ikke føre slutten av neste uke her! Blir spennende å følge med på deg/dere i mellomtiden ❤️
Så bra blødningen begynner å roe seg ned :).
jeg tror jeg skal ha EL på mandag om en uke :). Så da kan det hende vi er får det ca likt denne gangen også :).
 
Så bra blødningen begynner å roe seg ned :).
jeg tror jeg skal ha EL på mandag om en uke :). Så da kan det hende vi er får det ca likt denne gangen også :).

Ja, ser ut til at det stopper opp nå, endelig! :happy:
Spennende! Lurer veldig på når el kommer og hvordan denne syklusen blir, forventer at det kan bli litt trøbbel, mem vi får se! Hadde vært kjekt om vi ikke lå så langt unna hverandre :)
 
Det er litt fint å lese om dere som ligger hakket foran og prøver igjen :Heartpink! Hilsen fra marstermin-tråden under her.
 
Ble endelig ferdig med mensen i går , så nå håper jeg EL kommer om ca 1 uke :).
Så håper jeg at @Luna94 og @Alma<3 får EL snart også :) .
Hurra!!! Deilig å få den overstått! ❤️Min var over på tirsdag/onsdag forrige uke så er på CD11 i dag, fortsatt ingen tegn til el, prøvene er veldig svake, men fortsatt litt tidlig. Blir spennende å se om vi får samtidig ca, hadde vært gøy!:signs003

Screenshot_20230828-155754.pngScreenshot_20230828-155745.png
 
Endelig fant jeg en gruppe for januar barna. Jeg mistet i uke 16. Og skulle hatt termin på nesten min egen bursdag i januar. Det ble aldri noe av. Ble innlagt på sykehus 31 juli. Og har siden da. Blødd. Vi er på dag 28 nå. Bare småblødninger. Vært sånn i 2 uker minst
Huff, trist å høre at du også har mistet ❤️ jeg skulle også hatt termin rundt min egen bursdag, kommer alltid til å tenke på det nå på bursdagen min... Håper det går etter forholdene greit med deg og at blødningene gir seg snart ❤️
 
Hurra!!! Deilig å få den overstått! ❤️Min var over på tirsdag/onsdag forrige uke så er på CD11 i dag, fortsatt ingen tegn til el, prøvene er veldig svake, men fortsatt litt tidlig. Blir spennende å se om vi får samtidig ca, hadde vært gøy!:signs003

Vis vedlegget 413355Vis vedlegget 413356
Hvilken dag pleier EL komme på ?:)
Her pleier EL komme på CD 14 /15 :)
Hadde vært gøy ja :).
 
8 dpo i dag, og kunne faktisk skimte strek/skygge på test i dagtidlig! Såpass svakt at jeg er ikke sikker på om dere kan se det egentlig, fikk bare tatt er kjapt bilde i farta! :hilarious:
Blir spennende å se utviklingen på dette! :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4539.jpeg
    IMG_4539.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 23
8 dpo i dag, og kunne faktisk skimte strek/skygge på test i dagtidlig! Såpass svakt at jeg er ikke sikker på om dere kan se det egentlig, fikk bare tatt er kjapt bilde i farta! :hilarious:
Blir spennende å se utviklingen på dette! :nailbiting:
Aiaiaiaiii spennende!!! :eek::love017 kan skimte noe!
 
Hva bruker dere for å måle EL?
Jeg bruker el-tester fra easy@home og babyplan, og bekrefter stigning med de fra Clearblue fordi jeg ikke helt stoler på de billige :hilarious: tempet før første baby men nå med en ettåring i hus, som ikke går i barnehage er det umulig! Følger også med på livmortappen og el-slim ;):happy:
 
8 dpo i dag, og kunne faktisk skimte strek/skygge på test i dagtidlig! Såpass svakt at jeg er ikke sikker på om dere kan se det egentlig, fikk bare tatt er kjapt bilde i farta! :hilarious:
Blir spennende å se utviklingen på dette! :nailbiting:
Jeg ser strek :). Håper den blir sterkere de neste dagene :dummy::dummy1:
 
Jeg bruker el-tester fra easy@home og babyplan, og bekrefter stigning med de fra Clearblue fordi jeg ikke helt stoler på de billige :hilarious: tempet før første baby men nå med en ettåring i hus, som ikke går i barnehage er det umulig! Følger også med på livmortappen og el-slim ;):happy:
Hvor bestiller du easy@home fra? Vært kult å prøve et nytt merke :angelic:
 
Back
Topp