For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Klarte ikke å holde meg, kjøpte en clearblue ultratidlig da jeg var gravid sist med en feil (skulle kjøpe med ukeindikator), men denne tok jeg nå i ettermiddag! :nailbiting:

Gratulerer ❤️
 
Klarte ikke å holde meg, kjøpte en clearblue ultratidlig da jeg var gravid sist med en feil (skulle kjøpe med ukeindikator), men denne tok jeg nå i ettermiddag! :nailbiting:
Gratulerer!! ❣️ herregud så fint!
 
Da er testingen til EL i gang :hilarious: .
Premom sier lav 0,18.
Så er nok noen dager til EL enda :).
Skulle egentlig ta bilde etter 10 min , men glemte det ettersom jeg måtte gjøre klar barn for skole og barnehage :hilarious: .
Så bilde nr 2 er etter 50 minutter :p.
Kjenner på veldig murringer i magen , så må nok ta en ny i kveld eller i morgen tidlig :).
 

Vedlegg

  • IMG_1725.jpeg
    IMG_1725.jpeg
    645,7 KB · Visninger: 10
  • IMG_1730.jpeg
    IMG_1730.jpeg
    672 KB · Visninger: 9
Last edited:
CD13 her i dag og testene er fortsatt svake, babyplan holder seg stabilt på 0,06 i følge premom, imens easy@home har steget fra 0,10 til 0,16. Håper det er den siste som har rett da :p

Livmorhalsen var medium høy og medium myk i går, i dag føles den lav og hard så litt forvirrende det også, er nok fortsatt noen dager til el
PXL_20230830_070816398~2.jpg
 
Skjedde noe rart med premom når jeg la inn nå. Denne stemmer jo ikke . Jeg glemte stille inn så test streken lå under den som er over når du skal ta bilde på de 2 øverste .
Nr 3 og 5 er stilt inn :)
 

Vedlegg

  • IMG_1736.jpeg
    IMG_1736.jpeg
    116,4 KB · Visninger: 18
Skjedde noe rart med premom når jeg la inn nå. Denne stemmer jo ikke . Jeg glemte stille inn så test streken lå under den som er over når du skal ta bilde på de 2 øverste .
Nr 3 og 5 er stilt inn :)
Oj, næmmen, hva har skjedd der? Det var mye forskjellige verdier...
 
Ja det lurte jeg på også , aldri brukt premom før .
Jeg slettet de som sa høy og topp for dem stemmer jo ikke :/.
Brukte du autoscan eller den der du manuelt må justere bildet til malen? Synes den man må justere er vanskelig å få til og den minste lille "feil" der så får man helt andre verdier. Pleier bare å prøve igjen og igjen til den tar den på auto :hilarious:
 
Brukte du autoscan eller den der du manuelt må justere bildet til malen? Synes den man må justere er vanskelig å få til og den minste lille "feil" der så får man helt andre verdier. Pleier bare å prøve igjen og igjen til den tar den på auto :hilarious:
Jeg justerte selv ja :p.
Visste ikke at det fantes auto på den (ikke satt meg inn i det skikkelig :p).
Da får jeg prøve på auto i morgen tidlig :)
 
Skjedde noe rart med premom når jeg la inn nå. Denne stemmer jo ikke . Jeg glemte stille inn så test streken lå under den som er over når du skal ta bilde på de 2 øverste .
Nr 3 og 5 er stilt inn :)

Ser ut som de 3 nederste ikke ligger ordentlig i forhold til hvordan premom leser? Ikke opplevd det selv, men prøv å ha bilde av testen nærmere!
Sånn ser det ut hos meg;
Screenshot_20230830_191124_Premom.jpg
 
Fortsatt veldig liten stigning her, cd14 i dag, 0,12 og 0,07. Er så utålmodig da dette jo er første pp etter MA, og synes alt har tatt sååå lang tid. Håper ikke stresset mitt utsetter den :smiley-ashamed004
PXL_20230831_071633646.jpg
 
Noen av dere som har hatt kort lutealfase etter MA/SA? Jeg fikk en kraftig blødning det jeg trodde var 9 dpo, som varte til 13 dpo. Er 15 dpo nå og har ikke fått noen ny blødning.

Var også hos gynekolog forrige uke som sa at det ut som jeg hadde hatt eggløsning, men at jeg i tillegg hadde 1,3-1,4 cm rester. Aner jo derfor ikke om det er resteblødning eller menstruasjon jeg har hatt:arghh: Er nå 34 dager siden medikamentell abort.
 
Noen av dere som har hatt kort lutealfase etter MA/SA? Jeg fikk en kraftig blødning det jeg trodde var 9 dpo, som varte til 13 dpo. Er 15 dpo nå og har ikke fått noen ny blødning.

Var også hos gynekolog forrige uke som sa at det ut som jeg hadde hatt eggløsning, men at jeg i tillegg hadde 1,3-1,4 cm rester. Aner jo derfor ikke om det er resteblødning eller menstruasjon jeg har hatt:arghh: Er nå 34 dager siden medikamentell abort.
Jepp, 8-9 dager lutealfase her, kom etter fødsel da men har hatt én SA og én MA etter det og det er fortsatt sånn. Utrolig nok blir jeg allikevel gravid da selvom den er kort. Så trenger ikke være noe problem.

Det kan ha vært mensen, restene vil sannsynligvis da komme ut med den. Håper kroppen din kommer fort tilbake i form ❤️
 
Back
Topp