For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Åh Mallorca er digg! Dit vil jeg og :hilarious: med all inclusive er det lettere med lille også da ☺️

Ser skikkelig fint og deilig ut :D
Ja. All inclusive er et must med så små barn synes jeg:hilarious:
 
Nei jeg tror det er helt umulig faktisk, når man ikke har kjent det på kroppen selv. Selvom de er aldri så fine folk og prøver så hardt de kan å sette seg inn i det. Vet jeg har sagt det før, men det hjelper meg sånn å ha gjengen her inne som vet AKKURAT hvordan det er. ♥️

Hvordan går det med deg? Testet noe mer i dag? ♥️

Åh det hadde vært fantastisk med ny terminspire før jul :smiley-angelic001:love017
Testet i dag tidlig, vanlig skygge på babyplan sin, blenda på make sure. Har nok ikke klaffet denne gang. Sitter å venter på tr.
Men så er vi på familietur i helga, så får tenkt på noe annet. Klarte å glemme termometeret hjemme også :hilarious: Så mulig det blir en boks øl i kveld
 
Testet i dag tidlig, vanlig skygge på babyplan sin, blenda på make sure. Har nok ikke klaffet denne gang. Sitter å venter på tr.
Men så er vi på familietur i helga, så får tenkt på noe annet. Klarte å glemme termometeret hjemme også :hilarious: Så mulig det blir en boks øl i kveld
Så kjipt... :arghh:♥️ da er det nesten bare å håpe at tr kommer fort så du kan komme i gang med neste pp si

Godt å distraheres med familiehelg da!! og det høres veldig godt ut med en boks øl :joyful:
 
Tusen takk!! Målte igjen nå i kveld, de stiger jevnt og trutt, kan hende toppen kommer i natt ☺️ nå er de 0.50 (@home) og 0.45 (babyplan).

Var det så at du tenkte å ta en i morgen og?

Vis vedlegget 413770
Jeg har tatt en , men den er langt ifra positiv enda . Så får prøve ta en ny på søndag :)
 

Vedlegg

  • IMG_1747.jpeg
    IMG_1747.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 2
Premom sier 0,16 i dag :)
 

Vedlegg

  • IMG_1749.jpeg
    IMG_1749.jpeg
    797,7 KB · Visninger: 2
CD 12 og starta testing idag :)
Har ikke tenkt så veldig mye på hvor jeg er i syklus og plutselig sa appen at jeg var på cd 12, har egentlig vært litt deilig, kjenner jeg ikke forventer det klaffer nå uansett når man har bare så sykt mye uflaks.

Premom sier 0,50 idag så får vi se når el slim dukker opp og når testene blir positive denne gangen :wacky:20230902_113243.jpg
 
CD 12 og starta testing idag :)
Har ikke tenkt så veldig mye på hvor jeg er i syklus og plutselig sa appen at jeg var på cd 12, har egentlig vært litt deilig, kjenner jeg ikke forventer det klaffer nå uansett når man har bare så sykt mye uflaks.

Premom sier 0,50 idag så får vi se når el slim dukker opp og når testene blir positive denne gangen :wacky:Vis vedlegget 413806
da er vi likt i løypa :).
Blir spennende å se når el slim og el kommer :)
 
Denne tråden var et veldig godt initiativ! Skulle ønske jeg hadde sett den før:shy:

Startet nettopp en tråd hvor jeg spurte om noen er redde for ny graviditet. Kjenner jeg er det. Fikk et par stikk i livmora nå nettopp som minnet så voldsomt om MAen. Tanken på flere uker med sånn angst gav meg omtrent lyst til å revurdere å få et barn til.
Noen av dere som har opplevd lignende?
 
Nei , får håpe det er innen en 2-3 dager :)
Jeg er på CD 13 fant jeg ut :hilarious: . Gått surr i tellinga , men fortsatt ganske likt da :).

Håper det ❤️ har hatt el på cd 17-18 etter abort, så håper bare det ikke blir noe seinere enn det her :hilarious:
 
Back
Topp