For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Ingen økning i el test her enda, men "bare" cd13 så fortsatt noen dager til! Kjenner det jobber så håper el slim kommer snart :) håper også el blir føre lørdagen for nå har jeg gått ut av komfortsonen å bestilt sydentur til meg og mini! Blir spennende å reise alene med hu på 2,5,håper det går fint :hilarious:
 
Skulle hatt tr i dag, enda ikke dukket opp. Heller ikke de vanlige symptomene på at tr kommer heller. Dette er nok første gang jeg opplever at mensen er forsinket. Tr bruker bestandig komme på morgenen. Test i dag var blenda også. Får tro tr kommer snart så jeg kan begynne ny pp!
 
Tenkte å begynne å teste 8 dpo, så mandag 11. blir vel det da. Kjenner jeg er veldig spent allerede! Hva med deg? ☺️
håper tiden går fort til 11 september :).
Hvis jeg får positiv EL test i morgen tenkte jeg prøve holde meg til fredag 15 september ( 10 dpo tror jeg om EL kommer på tirsdag)
 
El testen gikk ned fra 0,28 i går til 0,18 til morgen i dag så må nok få kjøpt en ny pakke å teste senere i dag og i morgen :)
 
Sitter å gråter på jobb. Akkurat fått vite at enda en venninne er gravidnog 13 uker på vei... det er så forbanna urettferdig hvordan noen bare seiler igjennom å blir gravide uten noe som helst greier mens andre må oppleve så mye motgang, sorg og smerte. Føles helt håpløst å skulle fortsette selvom jeg vet det er verdt det tilslutt.
 
Sitter å gråter på jobb. Akkurat fått vite at enda en venninne er gravidnog 13 uker på vei... det er så forbanna urettferdig hvordan noen bare seiler igjennom å blir gravide uten noe som helst greier mens andre må oppleve så mye motgang, sorg og smerte. Føles helt håpløst å skulle fortsette selvom jeg vet det er verdt det tilslutt.
Aj Luna... Føler så med deg!! Er blodig urettferdig hele greia. Er ikke lite vi skal gjennom i denne prosessen :crybaby2sender deg mange gode klemmer, snart er det vår tur! ❤️❤️❤️
 
Skulle hatt tr i dag, enda ikke dukket opp. Heller ikke de vanlige symptomene på at tr kommer heller. Dette er nok første gang jeg opplever at mensen er forsinket. Tr bruker bestandig komme på morgenen. Test i dag var blenda også. Får tro tr kommer snart så jeg kan begynne ny pp!
Hvor mange dpo er du i dag?
 
1dpo her i dag, skikkelig utålmodig for å kunne teste, tenk om det har gått!! :smiley-angelic001:smiley-bounce012
 
Aj Luna... Føler så med deg!! Er blodig urettferdig hele greia. Er ikke lite vi skal gjennom i denne prosessen :crybaby2sender deg mange gode klemmer, snart er det vår tur! ❤️❤️❤️

Ja, det er helt jævlig hvor mye vi skal igjennom lism, kan vi ikke bar enlibgravide og kose oss med det som alle andre?
Vet ikke hvor mye av det her jeg orker... :(
 
Løp og kjøp :joyful: mine har også gått litt sånn opp og ned i tidligere sykluser
fått tak i :) (selvom jeg synes det er ekkelt å kjøpe på butikken her siden vi bor på liten plass) . Gått opp fra 0,18 til 0,27 5 timer etterpå så håper den går mer opp i kveld :) .
 
Ja, det er helt jævlig hvor mye vi skal igjennom lism, kan vi ikke bar enlibgravide og kose oss med det som alle andre?
Vet ikke hvor mye av det her jeg orker... :(
Kjenner meg igjen.. for meg er f.eks ikke positiv test, vill jubel og glede, for det er ikke =baby i andre enden.. etter 2 MA, er det kun, jaja får se hvor lenge den sitte denne gangen da.
Når jeg observerer andre er det så mye glede å spenning knytta til positiv test, men de har jo ikke opplevd det samme som mange av oss her inne..
 
Hvor mange dpo er du i dag?
Nå er jeg 14 dpo faktisk, fortsatt ikke tegn til tr. Begynner å murre litt nå, så kanskje det skjer noe ila kvelden. Tok g test i dag også som var blenda. Jeg skjønner hvert fall ingenting. Første gangen jeg opplever tr forsinket
 
Sitter å gråter på jobb. Akkurat fått vite at enda en venninne er gravidnog 13 uker på vei... det er så forbanna urettferdig hvordan noen bare seiler igjennom å blir gravide uten noe som helst greier mens andre må oppleve så mye motgang, sorg og smerte. Føles helt håpløst å skulle fortsette selvom jeg vet det er verdt det tilslutt.
Føler på akkurat det samme. Ser fler og fler kjentsfolk legge ut bilder med at de skal ha barn, og det stikker så i meg. Når er det vår tur? :Heartred
 
fått tak i :) (selvom jeg synes det er ekkelt å kjøpe på butikken her siden vi bor på liten plass) . Gått opp fra 0,18 til 0,27 5 timer etterpå så håper den går mer opp i kveld :) .
Spennende! ☺️ ja jungeltelegrafen på småsteder er ikke helt grei...
 
Ja, det er helt jævlig hvor mye vi skal igjennom lism, kan vi ikke bar enlibgravide og kose oss med det som alle andre?
Vet ikke hvor mye av det her jeg orker... :(
Kjenner meg igjen.. for meg er f.eks ikke positiv test, vill jubel og glede, for det er ikke =baby i andre enden.. etter 2 MA, er det kun, jaja får se hvor lenge den sitte denne gangen da.
Når jeg observerer andre er det så mye glede å spenning knytta til positiv test, men de har jo ikke opplevd det samme som mange av oss her inne..
Føler på akkurat det samme. Ser fler og fler kjentsfolk legge ut bilder med at de skal ha barn, og det stikker så i meg. Når er det vår tur? :Heartred
Slenger meg på her.. føler akkurat det samme. Trist og urettferdig, er lei meg, bitter, sjalu og glad på andres vegne om hverandre, opp og ned avhengig av dagsform... Noen ganger holder det med å se en gravid dame på butikken og jeg er nede igjen. Men det værste er når familie og venner er gravide. Var i dåp på lørdag, med 2 nyfødte, de var så nydelige og ble litt trist for det minte meg på den lille nydelige vi skulle fått o februar... ♥️ Og akkurat det når man først får positiv også, man klarer jo ikke å glede seg... huff, stor virtuell gruppeklem til oss alle :hug003:hug007
 
Nå er jeg 14 dpo faktisk, fortsatt ikke tegn til tr. Begynner å murre litt nå, så kanskje det skjer noe ila kvelden. Tok g test i dag også som var blenda. Jeg skjønner hvert fall ingenting. Første gangen jeg opplever tr forsinket
Hmmm, så rart:confused013 får se de neste dagene da, om det er tr eller positiv test som kommer ♥️
 
Snakker om sola... Der tikket det akkurat nå inn en melding på mobilen fra ei i familien, ultralydbilde 28 uker på vei. Au i hjertet, og veldig glad på hennes vegne :sorry::love017
 
Back
Topp