For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Fikk denne nå , høy 0,82 stod det på premom :).
Så spørs om vi bør legge inn aksjer i kveld også for sikkerhetsskyld :).
Lagt inn på CD 8 , 11 , 13 , 15 og jeg er på CD 17 i dag :)
Første er etter 4-5 min og nr 2 er 2 minutter etter den igjen ca :)

Nå skjer det ting her!!
 
Oi, ikke sett noen få høy med "så lav" verdi :hilarious: men den skal jo klare å ta individuelle vurderinger! Er ikke helt til å stole på nei, men liker den godt likevel :D
Kanskje det er fordi jeg startet så sykt lavt? Hadde lissom nedi 0,05 noen dager. :confused013Jeg også, den har hjulpet meg med å bli gravid 4 ganger så noe rett gjør den jo, er min foretrukne app for dette :joyful: ☺️
 
Fikk denne nå , høy 0,82 stod det på premom :).
Så spørs om vi bør legge inn aksjer i kveld også for sikkerhetsskyld :).
Lagt inn på CD 8 , 11 , 13 , 15 og jeg er på CD 17 i dag :)
Første er etter 4-5 min og nr 2 er 2 minutter etter den igjen ca :)
Ojojijoj se det da! Mest sannsynlig el i morgen da ☺️ happy humping som de sier :hilarious:
 
Kanskje det er fordi jeg startet så sykt lavt? Hadde lissom nedi 0,05 noen dager. :confused013Jeg også, den har hjulpet meg med å bli gravid 4 ganger så noe rett gjør den jo, er min foretrukne app for dette :joyful: ☺️

Ja, der kan være! Gir jo mening om den tilpasser seg :hilarious:
Samme her :D
 
Hvis jeg går ut ifra unnfangelse i dag blir evt termin 1 juni , men blir nok evt mai baby :).
Er så spent på om dere kommer inn i slutten av mai @Luna94 og @Alma<3 :Heartred
 
Her er jeg på cd 2. Blør ganske mye fsktisk, mer enn jeg bruker. Er også blitt forkjøla. Så er innmari spent på denne pp. Jeg hadde så godt mot her, men så ble jeg syk. Men skal prøve å ikke la det ødelegge! Nå har vi prøvd ganske lenge, så føler det er på tide at det blir vår tur nå :smiley-angelic001
 
Enda høyere nå :Heartred .
Får håpe at egget slipper i kveld så egget skal rekke feste seg :dummy1: .
Er på CD 18 , hvis jeg hadde hatt normal syklus skulle jeg vært 3 dpo i dag :/.
 

Vedlegg

  • IMG_1782.jpeg
    IMG_1782.jpeg
    693,3 KB · Visninger: 6
Her kan det se ut som kroppen har prøvd og ikke fått til? Ikke noe mer el slim og testene svakere....
Screenshot_20230907_093410_Premom.jpg
 
Last edited:
Enda høyere nå :Heartred .
Får håpe at egget slipper i kveld så egget skal rekke feste seg :dummy1: .
Er på CD 18 , hvis jeg hadde hatt normal syklus skulle jeg vært 3 dpo i dag :/.
Håper det! Hvertfall veldig fine sterke tester du har. Tror det burde rekke å feste seg, jeg har hatt rundt CD20-21 og blitt gravid ♥️
 
Her kan det se ut som kroppen har prøvd og ikke fått til? Ikke noe mer el slim og testene svakere....
Vis vedlegget 414180
Oj, så rart... du hadde jo fin el sist pp? Kanskje du bare har gått glipp av toppen? Selvom jeg ser at du har testet veldig tett da så hadde vært rart det og... Har dere fått lagt inn aksjer? Hvis du blir gravid så vet du jo at du har hatt :confused013
 
Oj, så rart... du hadde jo fin el sist pp? Kanskje du bare har gått glipp av toppen? Selvom jeg ser at du har testet veldig tett da så hadde vært rart det og... Har dere fått lagt inn aksjer? Hvis du blir gravid så vet du jo at du har hatt :confused013

Jeg pleier å ha positive tester i 1-2 dager så tviler på at jeg har missa toppen dessverre!
Lagt inn noen aksjer, får gjøre det i morra også som er siste mulighet denne pp'n :confused:
 
Jeg pleier å ha positive tester i 1-2 dager så tviler på at jeg har missa toppen dessverre!
Lagt inn noen aksjer, får gjøre det i morra også som er siste mulighet denne pp'n :confused:
Nei da er det lite sannsynlig at du har missa den, æsj så teit kroppen er noen ganger... Håper det kan gå allikevel :angelic:
 
Æsj altså, syklusen er nok helt på tur, el slim borte, det murrer, tappen er åpen og det kjennes nesten ut som tr er på vei på cd 17, tror ikke el ha vært, hvert fall ikke funnet det så tror nesten den har forsøkt uten å få til, el testene er relativt stabile i styrke så de betyr vel at el verken kommer eller har vært og at denne pp'n utgår :(
Screenshot_20230908_091722_Premom.jpg
 
Var hos legen i dag, siden jeg ikke har værr i form. Her har jeg fått bihulebetennelse :arghh: Håper medisinene kicker kjapt inn så jeg blir fort bra igjen! Forventer at letrozol skal klare å gjøre jobben sin å gi meg el rundt neste helg:smiley-angelic001
 
Back
Topp