For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Frustrert og utolmodig….

Alltid hatt syklus på stabilt 34-35 dager.
Mistet i juni i år, MA for andre gang, oppdaget uke 12+2.
Har hatt to mens etterpå i samme syklus som før, men idag fik jeg mens igjen…. Hadde mens 23-29 august. Og idag kom den tilbake etter 2 dager med litt spotting. Aldri opplevd før, noen gang att mens har kommet tilbake etter en knapp uke… etter forrige MA ble jeg gravid igjen før mens kom tilbake så mulig det er normalt men…

Svar
Rapportér •••
 
Frustrert og utolmodig….

Alltid hatt syklus på stabilt 34-35 dager.
Mistet i juni i år, MA for andre gang, oppdaget uke 12+2.
Har hatt to mens etterpå i samme syklus som før, men idag fik jeg mens igjen…. Hadde mens 23-29 august. Og idag kom den tilbake etter 2 dager med litt spotting. Aldri opplevd før, noen gang att mens har kommet tilbake etter en knapp uke… etter forrige MA ble jeg gravid igjen før mens kom tilbake så mulig det er normalt men…

Svar
Rapportér •••
Så frustrerende :/.
Får krysse fingra for at det kun er noe tull denne mnd og at du sitter med positiv test i oktober <3
 
Endelig, men minst 1 dag for seint... El er sansynligvis i morgen og siste mulighet for å legge inn aksjer var i går :banghead:
20230909_102836.jpg
 
Endelig, men minst 1 dag for seint... El er sansynligvis i morgen og siste mulighet for å legge inn aksjer var i går :banghead:
Vis vedlegget 414394
:sign19:sign17 aksjene kan overleve opptil 5 dager etter de er lagt, så det kan gå ja. Så bra at den tilslutt kom og at det ikke ble el-løs syklus ❤️ krysser fingrene for dere, og god tur!!
 
Det kan gå selvom dere la inn aksjer i går og EL kommer i morgen :Heartred .

Får håpe det holder❤
:sign19:sign17 aksjene kan overleve opptil 5 dager etter de er lagt, så det kan gå ja. Så bra at den tilslutt kom og at det ikke ble el-løs syklus ❤️ krysser fingrene for dere, og god tur!!

Ja, i teorien skal det det jo gå! Vi får bare vente å se nå hvert fall❤️

Tusen takk! Straks boarding så kryss fingrene for en fin flytur :hilarious:
 
Last edited:
Hurra!! Så godt å høre!! Krysser fingrene for junispire på deg ❤️

Jaaa, på mandag kan jeg ta første! Så spent!!! :smiley-angelic001

Spent på @Venterpåsistemann og @Luna94 også, når kan dere ta første testen?

Det går fort til mandag , jeg kommer til å oppdatere flere ganger for å sjekke om du har teste :).
Jeg er så spent på dine vegne :)

Ikke helt bestemt meg enda , mulig 17 september :).
Jeg er 9 dpo 17 september , men har egentlig IKM 18 september ( i normal syklus , men blir kanskje evt litt senere siden EL var noen dager forsinket )
 
Det går fort til mandag , jeg kommer til å oppdatere flere ganger for å sjekke om du har teste :).
Jeg er så spent på dine vegne :)

Ikke helt bestemt meg enda , mulig 17 september :).
Jeg er 9 dpo 17 september , men har egentlig IKM 18 september ( i normal syklus , men blir kanskje evt litt senere siden EL var noen dager forsinket )
Hihi jeg og er så spent at i dag sprakk jeg, vel vitende om at den ikke kom til å være positiv men bare måtte :hilarious:
PXL_20230910_065352669.jpg
jaja, i morgen blir første som teller, så får vi se. Tenker ikke å bli skuffa før ikm i hvertfall ☺️

Ca en uke til for deg da, det blir spennende!! ❤️☺️ blir vel litt forskjøvet ikm da ja.

Fortsatt sjangs for at vi får mai-babyer ❣️
 
Godt du er på ferie så du kan distrahere deg med andre ting da! ❤️ Hvordan gikk reisen med lille?

Jepp :hilarious:
Gått veldig fint ❤️ ingen søvn, så helt ødelagt på slutten stakkars, men utenom det så veldig grei og godt humør❤️ takk som spør!
 
Nå skal vi i gang med prøvekjøret etter pause siden MA i begynnelsen av juli! Fått støttemedisiner av gyn og har begynt å tempe. Er veldig spent …
 
Sterk el test idag, glemte ta bilde føre den tørka og tørket, tørker tydeligvis litt fortere her nede i varmen også, haha. Antar at el er idag, pleier å være slik når testen blir så sterk som det går an! Får ikke gjort noe fra eller til, men synes det er greit å vite når tr evt dukker opp:)
20230910_111055.jpg

Ellers storkoser vi oss i varmen ❤️
 
Jepp :hilarious:
Gått veldig fint ❤️ ingen søvn, så helt ødelagt på slutten stakkars, men utenom det så veldig grei og godt humør❤️ takk som spør!
Så bra der har gått greit selv uten søvn! ❤️ nå gjenstår det bare å nyte! Hihi :love017 kos dere masse
 
Positiv eggløsningstest på meg også i dag! Mannen reiser på heimevernsøvelse i morgen så dette var bra timing☺️

Vært så spent på syklus etter MA da den har vært alt fra 30-60 dager tidligere, men ser ut som myo-inositol hjelper og syklusene er normale
 

Vedlegg

  • IMG_4290.jpeg
    IMG_4290.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 4
Back
Topp