For oss som hadde termin i januar/februar 2024

4 dpo og det murrer idag, har også en del utflod som har vært mitt første tegn de siste gangene! Har egentlig null tro på at det klaffer, men blir spennende å se neste uke og testing :hilarious:
 
Er på CD11 og håper at eggløsning snart er på vei. Er sååå utålmodig nå!
 
4 dpo og det murrer idag, har også en del utflod som har vært mitt første tegn de siste gangene! Har egentlig null tro på at det klaffer, men blir spennende å se neste uke og testing :hilarious:
Spennende :).
skal du ta første test på mandag/ tirsdag ?:)
 
Ja, vil vente til tirsdag, men spørs om jeg klarer å la være mandag :hilarious:
Når blir neste test hos deg?
Ja det spørs ja :hilarious: .
Tenkte prøve vente til mandag , men vet ikke om jeg klarer det :hilarious:.
Jeg er vel 10 - 11 dpo på mandag :)
 
Her er jeg blitt kvalm allerede :eek: .
Er bare 7/8 dpo så synes det er litt tidlig , men får håpe på positiv test på mandag :)
 
Ultralyd hos gynekolog cd14 viste at eggløsningen lar seg nok vente mest sannsynlig til neste uke.. Er cd16 idag og ikke eggløsning enda hvertfall. Letrozol dobbel kur, håpet det fremskyndet eggløsningen litt, men det gjorde det visst ikke. Håper på positiv test mandag/tirsdag, da skal jeg i såfall videre å sette ovitrelle sprøyte! Så krysser fingrene❤️ Spennende å følge med på dere damer!❤️
IMG_7475.jpeg
 
Ultralyd hos gynekolog cd14 viste at eggløsningen lar seg nok vente mest sannsynlig til neste uke.. Er cd16 idag og ikke eggløsning enda hvertfall. Letrozol dobbel kur, håpet det fremskyndet eggløsningen litt, men det gjorde det visst ikke. Håper på positiv test mandag/tirsdag, da skal jeg i såfall videre å sette ovitrelle sprøyte! Så krysser fingrene❤️ Spennende å følge med på dere damer!❤️
Vis vedlegget 414791
Får håpe EL er rett rundt hjørnet :).
Min EL test var bare litt sterkere ell din fra i dag dagen før jeg fikk positiv test :).
Så er du heldig så er den kanskje positiv i morgen så EL blir på søndag :)
 
Ultralyd hos gynekolog cd14 viste at eggløsningen lar seg nok vente mest sannsynlig til neste uke.. Er cd16 idag og ikke eggløsning enda hvertfall. Letrozol dobbel kur, håpet det fremskyndet eggløsningen litt, men det gjorde det visst ikke. Håper på positiv test mandag/tirsdag, da skal jeg i såfall videre å sette ovitrelle sprøyte! Så krysser fingrene❤️ Spennende å følge med på dere damer!❤️
Vis vedlegget 414791
Så spennende!! Håper den kommer snart og at du da kan gå videre med å sette ovitrelle ☺️
 
Tok disse 2 nå :p
8/9 dpo :)
På make sure så er det svarte plastikken eller tråd rester altså :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1862.jpeg
    IMG_1862.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 28
  • IMG_1859.jpeg
    IMG_1859.jpeg
    672 KB · Visninger: 28
Synes jeg ser noe på make sure jeg :shy:
Jeg synes også at jeg så noe svakt i natt og på bilde :) , bare det ikke er skyggestrek :/.
Blir spennende å teste igjen i morgen for å se om den blir sterkere :).
Håper du kommer med positiv test på mandag eller tirsdag :)
 
Back
Topp