For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Fått skikkelig mensen murringer nå + at jeg er oppblåst :oops: .
Håper det er spire som gjør det og ikke tante rød :)
 
10/11 dpo 2 urin . Jeg lurer på om det er en skygge :/.
I følge terminkalkulatoren skal jeg være 3 + 3 i dag i følge EL (hvis jeg velger 8 september som unnfangelse) .
Med 2 åringen fikk jeg positiv digital 3 + 3 :/.
Får teste igjen på onsdag hvis ikke mensen kommer :).
Med spiren jeg mistet fikk jeg strek 12 dpo :).
 

Vedlegg

  • IMG_1956.jpeg
    IMG_1956.jpeg
    903,2 KB · Visninger: 32
10/11 dpo 2 urin . Jeg lurer på om det er en skygge :/.
I følge terminkalkulatoren skal jeg være 3 + 3 i dag i følge EL (hvis jeg velger 8 september som unnfangelse) .
Med 2 åringen fikk jeg positiv digital 3 + 3 :/.
Får teste igjen på onsdag hvis ikke mensen kommer :).
Med spiren jeg mistet fikk jeg strek 12 dpo :).
Jeg ser absolutt noe på denne!! Krysser fingrene for at det ikke er skygge! ❤️ at du mistet med den som du fikk strek 12dpo trenger jo ikke være fordi den festet seg sent. Håper sånn for deg nå ❣️
 
Jeg ser absolutt noe på denne!! Krysser fingrene for at det ikke er skygge! ❤️ at du mistet med den som du fikk strek 12dpo trenger jo ikke være fordi den festet seg sent. Håper sånn for deg nå ❣️
:Heartred
Nei , det er jo sant :).
Hcg kan jo variere fra svangerskap til svangerskap så jeg gir ikke opp helt enda :Heartred
 
8 dpo og ikke noe sørlig å juble for her heller ❤️ tidlig enda da.
20230918_094657.jpg20230918_094214.jpg
 
8 dpo og ikke noe sørlig å juble for her heller ❤️ tidlig enda da.
Vis vedlegget 414965Vis vedlegget 414966
Fortsatt veldig tidlig ja ❤️ men så spennende at du og er i gang med testing nå! Ser ingenting på den første men på den nederste er det kanskje antydning til noe?? Kanskje egget bruker litt lenger tid på å feste seg etter en MA? tok jo lang tid for meg og å få utslag, og ser ut som det kanskje er samme tilfellet for @Venterpåsistemann :confused013 åh, dere må bare få dere også nå!!! ❤️
 
Fortsatt veldig tidlig ja ❤️ men så spennende at du og er i gang med testing nå! Ser ingenting på den første men på den nederste er det kanskje antydning til noe?? Kanskje egget bruker litt lenger tid på å feste seg etter en MA? tok jo lang tid for meg og å få utslag, og ser ut som det kanskje er samme tilfellet for @Venterpåsistemann :confused013 åh, dere må bare få dere også nå!!! ❤️

Ja, er akkurat som det er noe der så forsvinner det, men kan vøre fordi det er tull eller forsi det er tidlig! Får se i morgen :wacky:20230918_110425.jpg20230918_110008.jpg
 
Vi er to om det❤️ Utrolig lange dager å vente!! Hvilken syklusdag er du på nå?❤️
Cd 14. Er litt redd el skal dra ut siden jeg har vært syk. Har dårlig erfaring med el ift sykdom. Så aner ikke hvordan det blir med sykdom og letrozol. Håper letrozol har effekt uansett. Hvilken cd er du på?
 
Huff, går så mye nå.. er hjemme med omgangssyke selv og EL drar ut CD19 idag… synd at selv med letrozol så skal det altså dra sånn ut. Krysser fingrene for oss❤️
God bedring, håper det egget slipper snart! ❤️
 
Hei! Trenger litt råd fra dere som har gått på letrozol.. cd20 i dag, ikke antydninger til eggløsning. Når jeg var på ultralyd forrige onsdag viste det tidlig fase mot eggløsning, men gynekolog sa at eggløsning kom til å skje før kommende onsdag (altså i morgen). Ser ikke ut som den gjør det. Gynekologen min er kun på kontoret onsdager, og planen var å sette en ovitrelle sprøyte når eggløsningstesten er positiv. Det jeg er redd for nå er at den blir positiv i helga, og jeg får da ikke satt sprøyten. Ville dere har fikset time og reist dit i morgen for å se om folliklene har blitt store nok?
 

Vedlegg

  • IMG_7521.jpeg
    IMG_7521.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 4
Murrer, kvalm , vondt i magen så får se om mensen dukker opp snart eller ikke :).
Blir det ikke mensen i natt så ryker det ny test i morgen tidlig (12 dpo)
 
Hei! Trenger litt råd fra dere som har gått på letrozol.. cd20 i dag, ikke antydninger til eggløsning. Når jeg var på ultralyd forrige onsdag viste det tidlig fase mot eggløsning, men gynekolog sa at eggløsning kom til å skje før kommende onsdag (altså i morgen). Ser ikke ut som den gjør det. Gynekologen min er kun på kontoret onsdager, og planen var å sette en ovitrelle sprøyte når eggløsningstesten er positiv. Det jeg er redd for nå er at den blir positiv i helga, og jeg får da ikke satt sprøyten. Ville dere har fikset time og reist dit i morgen for å se om folliklene har blitt store nok?
Har ikke erfaring med ovitrielle. Men skader ikke å ringe å spørre da.
 
Back
Topp