For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Jeg tok en test 0210 i natt etter at 2 åringen våknet for å slippe ta det i morges når jeg skulle gjøre klar 3 unger for barnehage/skole :).
(Testen er tatt ca 3,5 time etter forrige do besøk)
Jeg begynner miste litt håpet egentlig , jeg er 12 dpo i dag :/.
 

Vedlegg

  • IMG_2015.jpeg
    IMG_2015.jpeg
    814,2 KB · Visninger: 22
Her er jeg veldig redd for at det ikke går veien, i dag er den faktisk svakere... :sorry: (siste i rekka er dagens)
Vis vedlegget 415131
Håper det bare er en teit test og den stiger igjen i morgke/senere idag ❤️ kan være lysere urin, mindre fargestoff i testen f.eks ❤️❤️
 
Håper det bare er en teit test og den stiger igjen i morgke/senere idag ❤️ kan være lysere urin, mindre fargestoff i testen f.eks ❤️❤️
Håper det!! ❤️ føler meg så full av hormoner og overfølsom om dagen at jeg går så voldsomt i bakken her :rolleyes::hilarious:
 
De synes som regel bedre i virkeligheten etter min erfaring og ☺️ tenk det da, om det har gått selv med ferie og det hele :woot::love7

Ja. Herregud! Det kan jeg ikke skjønne! Er jeg 9 dpo la vi inn aksjer 3 dager føre lism... :facepalm:
 
Håper det!! ❤️ føler meg så full av hormoner og overfølsom om dagen at jeg går så voldsomt i bakken her :rolleyes::hilarious:

Krysser alle fingre ❤️❤️❤️
Når blir neste test?
 
Jeg tok en test 0210 i natt etter at 2 åringen våknet for å slippe ta det i morges når jeg skulle gjøre klar 3 unger for barnehage/skole :).
(Testen er tatt ca 3,5 time etter forrige do besøk)
Jeg begynner miste litt håpet egentlig , jeg er 12 dpo i dag :/.
Har du tatt noen flere? Er brutal denne prosessen ❤️
 
Ja. Herregud! Det kan jeg ikke skjønne! Er jeg 9 dpo la vi inn aksjer 3 dager føre lism... :facepalm:
Føler det skjer når man minst venter det og det er minst sannsynlig :hilarious: datteren min satt den måneden vi bestemte oss for IKKE å prøve for vi var så slitne av å ikke få det til...
 
Back
Topp