For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Vis vedlegget 415235
Fikk denne i dag tidlig, skal ned på apoteket nå når de åpner og få kjøpt meg noen andre ;) men har også begynt å få noen bølger av veldig sterke kramper i magen, så kan hende jeg plutselig er tilbake her igjen snart og tester etter el :confused013

Er ikke denne sterkere igjen da?❤️
 
Jo jeg synes det ♥️ den er vel på nivå med i forigårs ca. Men burde de ikke stige mer hvis det dobles hver andre dag? Jeg burde kanskje gruble mindre :hilarious:

Fin test igjen❤️❤️ hadde det vært kjemisk hadde den ikke stiger igjen!
Så er nok bare testene som har vørt litt dårligere enn de andre?
 
Fin test igjen❤️❤️ hadde det vært kjemisk hadde den ikke stiger igjen!
Så er nok bare testene som har vørt litt dårligere enn de andre?
Nei da hadde den jo bare gått nedover... ☺️❤️ forhåpentligvis var det bare det. ❤️Føler jeg driver å blir litt smårar her også, så redd for at det skal gå galt igjen at jeg overanalyserer alt :hilarious: og var så dum og googlet, der står det jo at svak stigning kan bety at noe er galt, utenfor livmor osv. Så det var ikke lurt, burde bare slutte å teste og vente på første legetime men det var den selvkontrollen da :hilarious:
 
Nei da hadde den jo bare gått nedover... ☺️❤️ forhåpentligvis var det bare det. ❤️Føler jeg driver å blir litt smårar her også, så redd for at det skal gå galt igjen at jeg overanalyserer alt :hilarious: og var så dum og googlet, der står det jo at svak stigning kan bety at noe er galt, utenfor livmor osv. Så det var ikke lurt, burde bare slutte å teste og vente på første legetime men det var den selvkontrollen da :hilarious:

Google er ikke så god på sånt dessverre :hilarious:
Krysser fingrene ❤️
 
Ser skikkelig fin ut!! Håper du kan kose seg med den fine testen nå❤️❤️
Takk ❤️❤️ ja den løste opp hele knuten jeg hadde i magen, føler meg 10 kg lettere. Dropper de andre nå, føler de bare gir meg stress. Så tar jeg en digital med uke på søndag for å se om den gir 2-3 ☺️ har du testet noe mer??
 
Takk ❤️❤️ ja den løste opp hele knuten jeg hadde i magen, føler meg 10 kg lettere. Dropper de andre nå, føler de bare gir meg stress. Så tar jeg en digital med uke på søndag for å se om den gir 2-3 ☺️ har du testet noe mer??

Så bra ❤️
Tester igjen etter jobb :bag:
 
Det som er godt denne gangen ift el, er at kroppen føles norml igjen. Hadde samme mengde el slim, samme type el symptomer ellers i form av murringer og stikkinger. Vet at forrige pp var de mer diffuse. Så føler sjansen er på vår side denne gangen :smiley-angelic001 Kroppen er seg selv igjen
 
Det som er godt denne gangen ift el, er at kroppen føles norml igjen. Hadde samme mengde el slim, samme type el symptomer ellers i form av murringer og stikkinger. Vet at forrige pp var de mer diffuse. Så føler sjansen er på vår side denne gangen :smiley-angelic001 Kroppen er seg selv igjen

Deilig når kroppen er på lag❤️
 
Det som er godt denne gangen ift el, er at kroppen føles norml igjen. Hadde samme mengde el slim, samme type el symptomer ellers i form av murringer og stikkinger. Vet at forrige pp var de mer diffuse. Så føler sjansen er på vår side denne gangen :smiley-angelic001 Kroppen er seg selv igjen
Så bra! Det er det beste grunnlaget for en ny graviditet også, følte det samme denne el, at kroppen hadde kommet seg litt mer og at den var klar lissom ☺️❤️
 
Back
Topp