For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Håper det!! Og da bør den ihvertfall sitte! 4 ganger på rad kan ikke være lov å miste :nailbiting:❤️ hvordan går det med deg? ❤️
Ja , å miste 3 ganger på rad er voldsomme greier ja :/. Så når du blir gravid igjen MÅ den sitte :Heartred .
jeg håper sånn for deg :Heartred

Jeg er på CD 5 i dag :) , i følge premom får jeg EL 6 oktober :).
Hvis det faktisk stemmer så er det akkurat samme dato for EL som når jeg ble gravid med 2 åringen for 3 år siden :). Så da blir det evt akkurat 3 år mellom om det klaffer :).
 
Ja , å miste 3 ganger på rad er voldsomme greier ja :/. Så når du blir gravid igjen MÅ den sitte :Heartred .
jeg håper sånn for deg :Heartred

Jeg er på CD 5 i dag :) , i følge premom får jeg EL 6 oktober :).
Hvis det faktisk stemmer så er det akkurat samme dato for EL som når jeg ble gravid med 2 åringen for 3 år siden :). Så da blir det evt akkurat 3 år mellom om det klaffer :).
Ja det er heftig... vet det er mer normalt enn det virker som men føles så kjipt fordetom. Tusen takk fine du!! ❤️☺️ kanskje det blir juli-baby da! Håper det med alt jeg har ❤️ Fikk litt rosa på papiret nå så håper det bare kommer fort i gang så vi kan prøve på nytt igjen...

Snart ferdig med tr du nå da? Synd det ikke klaffet for deg denne gangen heller.❤️ Men så moro hvis det blir samme dato! Det er noe litt poetisk ved det hihi ☺️
 
Dagens test og litt rosa på papiret i dag... da er det i gang. :sorry: :dance008Vis vedlegget 415468

Det er så trist...❤️❤️ men npr det er som det er aå er set godt kroppen rydder opp raskt! Jeg ble gravid på første el etter kjemisk vettuuu, så kanskje du kommer inn i juni om noen uker ❤️
 
Ja det er heftig... vet det er mer normalt enn det virker som men føles så kjipt fordetom. Tusen takk fine du!! ❤️☺️ kanskje det blir juli-baby da! Håper det med alt jeg har ❤️ Fikk litt rosa på papiret nå så håper det bare kommer fort i gang så vi kan prøve på nytt igjen...

Snart ferdig med tr du nå da? Synd det ikke klaffet for deg denne gangen heller.❤️ Men så moro hvis det blir samme dato! Det er noe litt poetisk ved det hihi ☺️
Det er fint med juli baby også :Heartred .
Så «bra» du har fått litt rosa på papiret allerede fordi da er det jo håp for kroppen kommer seg fort igjen :). Da kan det jo skje som med Luna , å bli gravid en måned etterpå :).
Når du blir gravid igjen har du da tenkt til å føde i Spania eller i Norge ?:)

Ja jeg blir forhåpentligvis ferdig i dag eller i morgen :) ( hadde 5 dager med tr før MA , men sist tr varte i 6 dager om jeg tar med første kveld med litt blod bare)

Blir evt fint med sen juni/tidlig juli baby også :) (så man faktisk har 4-5 uker med bading etter renselsen om man er heldig :) )
Ja , sa det til samboeren i går og første reaksjon var at da kan vi jo bruke samme bursdags kake som til 2 åringen :hilarious:.
 
Det er så trist...❤️❤️ men npr det er som det er aå er set godt kroppen rydder opp raskt! Jeg ble gravid på første el etter kjemisk vettuuu, så kanskje du kommer inn i juni om noen uker ❤️
Man blir jo så skuffet hver gang... ❤️ men ja, egentlig fornøyd med at kroppen rydder opp når noe ikke er som det skal, det på tross av progesteronstøtte. Så det vitner jo om at kroppen egentlig fungerer godt. Kan jo være som de sier, at det bare var et egg med dårlig kvalitet pga alder f.eks. umulig å vite... men! Ja! Du gjorde jo det!! ☺️❤️ krysser fingrene for at det samme skjer for meg også nå!! ❤️❤️
 
Det er fint med juli baby også :Heartred .
Så «bra» du har fått litt rosa på papiret allerede fordi da er det jo håp for kroppen kommer seg fort igjen :). Da kan det jo skje som med Luna , å bli gravid en måned etterpå :).
Når du blir gravid igjen har du da tenkt til å føde i Spania eller i Norge ?:)

Ja jeg blir forhåpentligvis ferdig i dag eller i morgen :) ( hadde 5 dager med tr før MA , men sist tr varte i 6 dager om jeg tar med første kveld med litt blod bare)

Blir evt fint med sen juni/tidlig juli baby også :) (så man faktisk har 4-5 uker med bading etter renselsen om man er heldig :) )
Ja , sa det til samboeren i går og første reaksjon var at da kan vi jo bruke samme bursdags kake som til 2 åringen :hilarious:.
Det hadde vært helt fantastisk!! Isåfall ser det ut som jeg får termin ca 3.juli. ☺️❤️ blir i Spania denne gangen, siden mannen min er herfra så har vi flyttet permanent hit. Men kjenner det blir interessant ja... jeg snakker spansk men med masse folk og stress under en fødsel så håper jeg jeg klarer å henge med på det de sier :hilarious:

Så bra! Har du blødd heftigere enn vanlig disse gangene etter MA'en? Håper den fort gir seg og at du fort får el igjen ☺️ det blir veldig fint med sen juni/tidlig juli, er en fin periode det. Kanskje vi kommer i samme termingruppe allikevel da. ☺️❤️ haha det var første reaksjon ja, praktisk anlagt han :hilarious:
 
Det hadde vært helt fantastisk!! Isåfall ser det ut som jeg får termin ca 3.juli. ☺️❤️ blir i Spania denne gangen, siden mannen min er herfra så har vi flyttet permanent hit. Men kjenner det blir interessant ja... jeg snakker spansk men med masse folk og stress under en fødsel så håper jeg jeg klarer å henge med på det de sier :hilarious:

Så bra! Har du blødd heftigere enn vanlig disse gangene etter MA'en? Håper den fort gir seg og at du fort får el igjen ☺️ det blir veldig fint med sen juni/tidlig juli, er en fin periode det. Kanskje vi kommer i samme termingruppe allikevel da. ☺️❤️ haha det var første reaksjon ja, praktisk anlagt han :hilarious:
Med 2 åringen hadde jeg mensen termin 1 juli , men ul termin 3 juli :).
Høres interessant ut ja , mulig det blir litt vanskeligere å henge med da ja :).

Ja , spesielt første gang var det helt grusomt hvor mye jeg blødde :/.
Har blødd en god del denne gangen også så har til perioder måtte brukt 2 nattbind omgangen fordi det har kommet gjennom et par ganger :/. Når jeg går på do så kommer 2 åringen med nattbind :Heartred .
Ja det hadde vært hyggelig å komme i samme termingruppe igjen :).
Ja , men kjenner jeg han rett så blir det egen kake uansett :hilarious: (han er en stor kakemons:hilarious: )
 
CD1 i dag og ingen junispire dessverre. Men syklusen ble på 30 dager så kroppen fungerer igjen etter MAen. Krysser fingrene for en julispire for flere av oss her :Heartred
Godt at kroppen fungerer igjen etter MAen, det var en god kneik å komme over synes jeg. Kjipt at den ikke tok denne runden for deg heller.. ❤️ håper vi er en god gjeng som kan gå inn i juli sammen nå ja!! ☺️❤️
 
Med 2 åringen hadde jeg mensen termin 1 juli , men ul termin 3 juli :).
Høres interessant ut ja , mulig det blir litt vanskeligere å henge med da ja :).

Ja , spesielt første gang var det helt grusomt hvor mye jeg blødde :/.
Har blødd en god del denne gangen også så har til perioder måtte brukt 2 nattbind omgangen fordi det har kommet gjennom et par ganger :/. Når jeg går på do så kommer 2 åringen med nattbind :Heartred .
Ja det hadde vært hyggelig å komme i samme termingruppe igjen :).
Ja , men kjenner jeg han rett så blir det egen kake uansett :hilarious: (han er en stor kakemons:hilarious: )
Oj! Så morsom tilfeldighet!! ☺️
Ja jeg får lene meg på mannen om det er noe jeg ikke forstår, godt han får være med :hilarious:

Shit... det høres mye ut ja. Men hælledussan så søtt med toåringen som hjelper ☺️❤️ får se om det blir sånn for meg nå, regner med det blir ganske kraftig hvis det er med fosteranlegg og det hele...
Det hadde vært veldig hyggelig! Krysser fingrene for oss begge! ☺️
Haha jo men det er bra for barna da, ikke så gøy å måtte dele kake på bursdagen sin. Og helt enig med han, kake er godt :hilarious: til bursdagen til ettåringen vår så bakte jeg 2, én oreofromasj-ostekake til de voksne og én mini naturlig (ikke søtningsmiddel) sukkerfri ostekake med nøttebunn til barna. Snuppa elsket den hihi ☺️ IMG-20230318-WA0022.jpg
 
Hvordan går det med deg? Følger med dagboka di :love017 Hvordan føles det å være gravid etter det du har vært gjennom? Jeg er delv spent på hvordan jeg vil føle det når jeg blir gravid etter å ha mista

Nå har jeg hvert det så mange ganger at 1 trimester er bare et evig limboland, men velger å fokusere på at jeg er gravid og jeg får ikke gjort noe med det ene eller andre ❤️ så er ganske rolig og har det fint, men det er nok også fordi jeg føler meg gravid som også er et godt tegn :shy: så synes jeg tiden fra uke 8-12 er tyngste så spent på hvordan det føles denne gangen og ikke minst hbor langt jeg kommer nå:wacky:
Håper du er rett bak meg med positiv test snart :D
 
Back
Topp