For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Nå har jeg hvert det så mange ganger at 1 trimester er bare et evig limboland, men velger å fokusere på at jeg er gravid og jeg får ikke gjort noe med det ene eller andre ❤️ så er ganske rolig og har det fint, men det er nok også fordi jeg føler meg gravid som også er et godt tegn :shy: så synes jeg tiden fra uke 8-12 er tyngste så spent på hvordan det føles denne gangen og ikke minst hbor langt jeg kommer nå:wacky:
Håper du er rett bak meg med positiv test snart :D
Skjønner. Jeg har ikke så mye erfaring, så jeg prøver å høre med andre.
Men bra du tar det på denne måten, er nok det som er sunnest! :Heartred
Håper det jeg også :angelic:
 
Skjønner. Jeg har ikke så mye erfaring, så jeg prøver å høre med andre.
Men bra du tar det på denne måten, er nok det som er sunnest! :Heartred
Håper det jeg også :angelic:

Jeg skal være ærlig å innrømme at det var beintøft de 3 MA'ene føre vi fikk jenta vår, jeg tror det er hun som gjør det så annerledes denne gangen for nå sitter jeg ikke helt tom uansett om jeg mister hvis du skjønner? Det var mye tøffere å ha "ingenting". Selvom det å miste er helt jævlig altså. Ikke misforstå.
Håper vi alle kan få den etterlengtede babyen vår nå altså ❤️ fortjener vi!
 
Jeg skal være ærlig å innrømme at det var beintøft de 3 MA'ene føre vi fikk jenta vår, jeg tror det er hun som gjør det så annerledes denne gangen for nå sitter jeg ikke helt tom uansett om jeg mister hvis du skjønner? Det var mye tøffere å ha "ingenting". Selvom det å miste er helt jævlig altså. Ikke misforstå.
Håper vi alle kan få den etterlengtede babyen vår nå altså ❤️ fortjener vi!
Jeg kan skrive under på den... det å ha et lite nydelig gull fra før gjør det hele litt lettere. Håper at den sitter hele veien for deg nå!! For oss alle ❤️
 
Jeg kan skrive under på den... det å ha et lite nydelig gull fra før gjør det hele litt lettere. Håper at den sitter hele veien for deg nå!! For oss alle ❤️

Ja, det er natt og dag i forskjell altså ❤️
Håper jeg og, og for oss alle veldig snart! ❤️❤️ håper dere alle kommer inn i juni jeg :shy:
 
Her holder tante rød med på reise :) .
Så om kroppen er tilbake til normal syklus er det 9 dager til EL , følger den syklusen etter MA er det 11 dager til EL :).
Får håpe tiden går fort :)
 
Jeg skal være ærlig å innrømme at det var beintøft de 3 MA'ene føre vi fikk jenta vår, jeg tror det er hun som gjør det så annerledes denne gangen for nå sitter jeg ikke helt tom uansett om jeg mister hvis du skjønner? Det var mye tøffere å ha "ingenting". Selvom det å miste er helt jævlig altså. Ikke misforstå.
Håper vi alle kan få den etterlengtede babyen vår nå altså ❤️ fortjener vi!
Jeg kan skrive under på den... det å ha et lite nydelig gull fra før gjør det hele litt lettere. Håper at den sitter hele veien for deg nå!! For oss alle ❤️
Okei. Jeg har jo ei datter, så det hjelper jo, som dere sier. Takk :Heartred
 
Hurra!! Noen flere symptomer som har dukket opp enda?? (selv om det er veldig altfor tidlig hehe) ☺️
Økt utflod i dag også, murrer og stikker. Og i natt hadde jeg en rar drøm. Sånne drømmer jeg får når jeg er gravid. Får jeg ikke to streker denne runden går jeg nok rett i kjelleren
 
Økt utflod i dag også, murrer og stikker. Og i natt hadde jeg en rar drøm. Sånne drømmer jeg får når jeg er gravid. Får jeg ikke to streker denne runden går jeg nok rett i kjelleren
Har så lyst inn i junigruppa :smiley-angelic001:love017
Høres jo lovende ut da!! Håper sååå for deg nå! Inn i juni gruppa med deg!! :love7 :smiley-angelic001 når skal du ta første test?
 
Her holder tante rød med på reise :) .
Så om kroppen er tilbake til normal syklus er det 9 dager til EL , følger den syklusen etter MA er det 11 dager til EL :).
Får håpe tiden går fort :)
Woopwoop! :alien Får håpe den er tilbake til normal syklus!! Hvordan føles kroppen? føles den som om den har kommet litt mer tilbake til sitt gamle selv? ☺️
 
Woopwoop! :alien Får håpe den er tilbake til normal syklus!! Hvordan føles kroppen? føles den som om den har kommet litt mer tilbake til sitt gamle selv? ☺️
Ja , om jeg ikke er tilbake i normal syklus så er nok EL bare de 2 dagene forsinket (så egentlig ikke så veldig mye å si tror jeg).
Kroppen begynner å føles mer og mer som sitt gamle selv :).

Har du begynt å blø enda ?:)
 
Ja , om jeg ikke er tilbake i normal syklus så er nok EL bare de 2 dagene forsinket (så egentlig ikke så veldig mye å si tror jeg).
Kroppen begynner å føles mer og mer som sitt gamle selv :).

Har du begynt å blø enda ?:)
Det lover godt!! ☺️ og ja, om den er 2 dager forsinket så vil ikke det virke inn så altfor mye heldigvis ☺️

Ikke begynt å blø enda, hadde bare litt rosa i forigårs på morgenen og litt på kvelden. I dag ingenting... men har jo akkurat sluttet med progesteronet så tar vel litt tid før den får kjørt i gang.
 
Det lover godt!! ☺️ og ja, om den er 2 dager forsinket så vil ikke det virke inn så altfor mye heldigvis ☺️

Ikke begynt å blø enda, hadde bare litt rosa i forigårs på morgenen og litt på kvelden. I dag ingenting... men har jo akkurat sluttet med progesteronet så tar vel litt tid før den får kjørt i gang.
Håper blødningen kommer fort i gang for deg så kroppen kommer seg tilbake til normalen så du kan bli gravid med en termin spire :Heartred
 
Håper blødningen kommer fort i gang for deg så kroppen kommer seg tilbake til normalen så du kan bli gravid med en termin spire :Heartred
CD1 her nå, blødningene har kommet igang. Var hos gynekologen i dag morges og hun bekreftet spontanabort, var lite igjen der inne... men, hun sa ovariene hvertfall var veldig fine og skal utredes nå for habituell abort. Så får vi se.. må hoppe over en syklus for det da, blæ... :shifty: men bedre å bli utredet hvis det er noe som forårsaker det, også få et friskt svangerskap neste gang ♥️
 
Back
Topp