For oss som hadde termin i januar/februar 2024

I morgen, på 2.urin. Orker ikke plage meg selv med å teste på utvanna urin som gjør at de feks blir svakere eller noe. Jeg får leve på disse testene frem til da. Pluss at jeg holder meg opptatt på jobb :angelic:

Flink du er! Gleder meg til morgendagens test :D :D
 
Feilpost!
 
ÅHHH, SÅ GLAD JEG BLE NÅ❤️❤️
velkommen inn i juni da :D
Gratulerer såååå mye!! Så hærlig! Så glad på dine vegne nå!! ♥️♥️♥️Når får du termin nå da?
Klarer ikke helt å tro det enda, men tusen takk :love017 Jeg har kommet frem til 16.juni.
Jeg er overraskende avslappa til hele greia egentlig :hilarious: og det føles så godt. For jeg var så redd jeg skulle bli stressa. Men nå skjønner jeg hvorfor jeg var vært ekstremt hormonell de siste dagene :hilarious:
 
Fikk bilde nr 1 nå og bilde 2 til morgen i dag . Se den forskjellen ! :woot:
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste mer siden den var kun på 0,28 til morgen i dag mot 1,14 nå :woot:.
Så spørs om vi må få lagt inn litt aksjer i kveld :dummy1::dummy:.

Så da kommer nok EL i morgen eller onsdag :).
Så virker som kroppen har kommet seg tilbake siden jeg er på CD 13 i dag :).
 

Vedlegg

  • IMG_2079.jpeg
    IMG_2079.jpeg
    1 MB · Visninger: 7
  • IMG_2076.jpeg
    IMG_2076.jpeg
    746,1 KB · Visninger: 7
Fikk bilde nr 1 nå og bilde 2 til morgen i dag . Se den forskjellen ! :woot:
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste mer siden den var kun på 0,28 til morgen i dag mot 1,14 nå :woot:.
Så spørs om vi må få lagt inn litt aksjer i kveld :dummy1::dummy:.

Så da kommer nok EL i morgen eller onsdag :).
Så virker som kroppen har kommet seg tilbake siden jeg er på CD 13 i dag :).

Oi! Så stor forskjell også så deilig at el kommer til normal tid igjen denne syklusen, da regner jeg med et gullegg så du kan hoppe inn i juni om 10-11 dager ❤️❤️
 
Fikk bilde nr 1 nå og bilde 2 til morgen i dag . Se den forskjellen ! :woot:
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste mer siden den var kun på 0,28 til morgen i dag mot 1,14 nå :woot:.
Så spørs om vi må få lagt inn litt aksjer i kveld :dummy1::dummy:.

Så da kommer nok EL i morgen eller onsdag :).
Så virker som kroppen har kommet seg tilbake siden jeg er på CD 13 i dag :).
Wow!! Se der du!! Så flotte tester, og så deilig at kroppen er tilbake til normalen! Dette lover godt! Håper du kommer inn i juni nå ☺️❤️
 
Oi! Så stor forskjell også så deilig at el kommer til normal tid igjen denne syklusen, da regner jeg med et gullegg så du kan hoppe inn i juni om 10-11 dager ❤️❤️
Ja , ble skikkelig overrasket over forskjellen :).
Veldig deilig at kroppen er tilbake ja :).
Får håpe det ja :Heartred
 
Wow!! Se der du!! Så flotte tester, og så deilig at kroppen er tilbake til normalen! Dette lover godt! Håper du kommer inn i juni nå ☺️❤️
Kjempe godt :).
Takk , håper det :Heartred
Håper du kommer deg inn i slutten av juli :Heartred
 
Fikk en test som var litt svakere enn den jeg fikk til morgen i dag på formiddagen (men var bare 1,5 time siden sist dobesøk) .
Jeg tok en for 20 min siden som var hakket sterkere enn den jeg tok i morges :) , så jeg får ta en ny i kveld å satse på peak :).
Så får det evt bli en siste runde med aksjer i natt/morgen tidlig (spørs på hvor godt 2 åringen sover) :)
 
Back
Topp