For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Hvordan går det med deg? ❤️

Det går fint, føler meg hvert fall gravid så håper det fortsetter ❤️ spent på når jeg får time til tul og hvor lenge jeg får gå gravid denne gangen :shy:
 
Det går fint, føler meg hvert fall gravid så håper det fortsetter ❤️ spent på når jeg får time til tul og hvor lenge jeg får gå gravid denne gangen :shy:
Gode du, håper du får gå hele veien denne gangen ❤️:smiley-angelic001 godt å høre at det går fint og at du føler deg gravid, det er et godt tegn ☺️:love7 blir veldig spennende med tul! Da må du oppdatere oss ☺️
 
Gode du, håper du får gå hele veien denne gangen ❤️:smiley-angelic001 godt å høre at det går fint og at du føler deg gravid, det er et godt tegn ☺️:love7 blir veldig spennende med tul! Da må du oppdatere oss ☺️

Jeg håper det! Prøver hvert fall å ikke la de negative tankene og bekymringene vinne for det er så tungt og vondt! Ja, da skal jeg oppdatere ❤️ håper det blir en positiv en!

Gleder meg til å følge med på dere også ❤️ blir spennende fremover!
 
Jeg håper det! Prøver hvert fall å ikke la de negative tankene og bekymringene vinne for det er så tungt og vondt! Ja, da skal jeg oppdatere ❤️ håper det blir en positiv en!

Gleder meg til å følge med på dere også ❤️ blir spennende fremover!
Det er virkelig ikke lett... flott at du har fokus på å ikke la de vinne ❤️ krysser fingrene for en positiv en!! Det må bare være det nå! ❤️

Det blir det!! Neste nå som jeg er spent på om snart får positiv g-test er @Venterpåsistemann ☺️
 
Det er virkelig ikke lett... flott at du har fokus på å ikke la de vinne ❤️ krysser fingrene for en positiv en!! Det må bare være det nå! ❤️

Det blir det!! Neste nå som jeg er spent på om snart får positiv g-test er @Venterpåsistemann ☺️
Så hyggelig :Heartred .
Jeg tester på lørdag /søndag tror jeg :).
Jeg håper du , @GardsHulder og @FruHåpefull82 får positiv test om ca 1 mnd :Heartred
 
Iiih det er ikke lenge til ☺️ spennende! Gleder meg til å se! Hvordan er formen nå? Har du merket noen symptomer enda?

Jaaa, forhåpentligvis kommer vi tre hakk i hæl på dere ☺️❤️
Nei det går nok ekstra fort siden barna har høstferie i tillegg så tenker ikke så mye på å teste :).
Jeg har hatt en del murringer, blir lett irritert , oppblåst , gassy og før i dag hadde jeg noen stikninger i venstre side :).

ja , det må dere :Heartred
 
Nei det går nok ekstra fort siden barna har høstferie i tillegg så tenker ikke så mye på å teste :).
Jeg har hatt en del murringer, blir lett irritert , oppblåst , gassy og før i dag hadde jeg noen stikninger i venstre side :).

ja , det må dere :Heartred
Det er absolutt en fordel, da blir man litt mer distrahert ☺️ ojoj! Det høres lovende ut da ☺️❤️
 
7 dpo og blenda test :p
I dag hadde jeg 20 min alene på morgningen så valgte teste :) (i dag er eneste dagen denne uka jeg har det)
Så nå venter jeg til lørdag /søndag før jeg tester .
Hvis jeg klarer å vente helt til mandag kan jeg teste i fred og ro uten barn og mann :).

Ellers murrer det godt enda , kvalm , oppblåst og gassy enda :)
 

Vedlegg

  • IMG_2105.jpeg
    IMG_2105.jpeg
    826,1 KB · Visninger: 7
7 dpo og blenda test :p
I dag hadde jeg 20 min alene på morgningen så valgte teste :) (i dag er eneste dagen denne uka jeg har det)
Så nå venter jeg til lørdag /søndag før jeg tester .
Hvis jeg klarer å vente helt til mandag kan jeg teste i fred og ro uten barn og mann :).

Ellers murrer det godt enda , kvalm , oppblåst og gassy enda :)
Jeg vet ikke hvorfor men har en skikkelig magefølelse på at det har gått denne gangen, blir spennende til helga! ☺️
 
7 dpo og blenda test :p
I dag hadde jeg 20 min alene på morgningen så valgte teste :) (i dag er eneste dagen denne uka jeg har det)
Så nå venter jeg til lørdag /søndag før jeg tester .
Hvis jeg klarer å vente helt til mandag kan jeg teste i fred og ro uten barn og mann :).

Ellers murrer det godt enda , kvalm , oppblåst og gassy enda :)

Blir spennende å se på neste test!! ❤️
 
Jeg har alltid testa selvom jeg ikke er alene hjemme @Venterpåsistemann, bruker bare litt lenger tid på badet :shy: krysser fingrene for spire denne gangen ❤️
 
Jeg har alltid testa selvom jeg ikke er alene hjemme @Venterpåsistemann, bruker bare litt lenger tid på badet :shy: krysser fingrene for spire denne gangen ❤️
Ja det har jeg også :) , men deilig å være alene hjemme å gjøre det :).
Så jeg slipper å høre fra 2 åringen : mamma mamma mamma (ho er mamma jente ) og fra 5 åringen : mamma , jeg må på doo nååå :p .
Så har vi 8 åringen : lillesøster gjorde noe hun ikke hadde lov til så du må komme nå :hilarious: .
Men selvfølgelig samboeren har jo ferie denne uka så mulig det blir litt bedre :).

Takk :Heartred, det håper jeg også :)
 
Ja det har jeg også :) , men deilig å være alene hjemme å gjøre det :).
Så jeg slipper å høre fra 2 åringen : mamma mamma mamma (ho er mamma jente ) og fra 5 åringen : mamma , jeg må på doo nååå :p .
Så har vi 8 åringen : lillesøster gjorde noe hun ikke hadde lov til så du må komme nå :hilarious: .
Men selvfølgelig samboeren har jo ferie denne uka så mulig det blir litt bedre :).

Takk :Heartred, det håper jeg også :)

Skjønner hva du mener, snart 3 åring og "mamma mamma mamma" går i ett her og :hilarious: er vel ikke enklere med 2 stk nei:hilarious:
 
CD17, skjer ingenting her helt enda, målingene går opp og ned, tydelig at kroppen er forvirret etter SA'en. 0.18 i dag, i går var den 0.25, veldig små forskjeller da. Men overrasket over hvor "sterke" de er da, pleier å ligge på 0.05-0.1 når de er lave og venter på el. Håper den kommer snart så ikke syklusen blir så lang... denne skal jo hoppes over så vil bare komme til neste :hilarious:
PXL_20231012_061608813.jpg
Screenshot_20231012-084012.png
 
:Heartred CD17, skjer ingenting her helt enda, målingene går opp og ned, tydelig at kroppen er forvirret etter SA'en. 0.18 i dag, i går var den 0.25, veldig små forskjeller da. Men overrasket over hvor "sterke" de er da, pleier å ligge på 0.05-0.1 når de er lave og venter på el. Håper den kommer snart så ikke syklusen blir så lang... denne skal jo hoppes over så vil bare komme til neste :hilarious:
Vis vedlegget 416786
Vis vedlegget 416788
krysser fingra for at EL kommer om et par dager :):Heartred
Så håper jeg den neste måneden går fort :)
 
9 dpo
Ikke mye å skryte av :p
Er så sinnsykt kvalm , så mulig kroppen tuller med meg :/ :p
 

Vedlegg

  • IMG_2148.jpeg
    IMG_2148.jpeg
    699,1 KB · Visninger: 10
Back
Topp