For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Har tenkt så på deg i dag... Håper du har noe trivelig planlagt på kalenderen og kan skjemme deg litt bort nå. Er skikkelig skuffende når det ikke går så jeg liker å skjemme meg selv bort litt ekstra da. Det fortjener du ❤️
Masse strikking av julegaver fremover på timeplanen her så får forhåpentligvis koblet litt ut :). Ja , skikkelig skuffende :/. Tenkte det hadde gått siden kroppen var tilbake til normalen :).
Så da får vi håpe på termin i slutten av juli :Heartred .
I kveld blir det Netflix , brus og popkorn når barna er lagt :happy:
 
Masse strikking av julegaver fremover på timeplanen her så får forhåpentligvis koblet litt ut :). Ja , skikkelig skuffende :/. Tenkte det hadde gått siden kroppen var tilbake til normalen :).
Så da får vi håpe på termin i slutten av juli :Heartred .
I kveld blir det Netflix , brus og popkorn når barna er lagt :happy:
Åååå så koselig, skulle ønske jeg kunne strikke hihi, se så trivelig ut å sitte å pusle med det. Og man kan lage så mye fint. ☺️ ikke sant, men neste gang da må det bare gå! Kanskje vi får termin sammen i slutten av juli ❤️ Netflix, brus og popkorn høres ikke feil ut :joyful: :love017 her har vi familiebesøk, kjente det kræsja litt med testing etter el osv :hilarious::p
 
Åååå så koselig, skulle ønske jeg kunne strikke hihi, se så trivelig ut å sitte å pusle med det. Og man kan lage så mye fint. ☺️ ikke sant, men neste gang da må det bare gå! Kanskje vi får termin sammen i slutten av juli ❤️ Netflix, brus og popkorn høres ikke feil ut :joyful: :love017 her har vi familiebesøk, kjente det kræsja litt med testing etter el osv :hilarious::p
Aldri for seint å lære seg å strikke :) :p.
Bare begynne med noe smått og enkelt :).
Det var ikke feil med Netflix nei :).
Ja vi må komme inn i slutten av juli sammen :Heartred .
Koselig med familiebesøk , men skjønner det krasjer med testing ja :hilarious:
 
i kveld fikk jeg en skikkelig knekk rett før jeg skulle legge meg .
Jeg tenkte på januar spiren som jeg mista , skulle vært 25 uker nå. Lille kunne kommet om litt over 10 uker :Heartred.
Plutselig begynte jeg bare å grine masse og «hulke» :/ .

Flere som plutselig får seg en knekk ? :Heartred
 
i kveld fikk jeg en skikkelig knekk rett før jeg skulle legge meg .
Jeg tenkte på januar spiren som jeg mista , skulle vært 25 uker nå. Lille kunne kommet om litt over 10 uker :Heartred.
Plutselig begynte jeg bare å grine masse og «hulke» :/ .

Flere som plutselig får seg en knekk ? :Heartred

Ja, hatt flere sånne knekker og de er så vonde ❤️ heldigvis færre med tiden som går, men synes de kom oftere igjen når prøving har dratt seg ut :( eneste "kuren" er lism å bli gravid på ny og ha noe å se frem til!
Sender deg mange klemmer ❤️❤️❤️
 
Aldri for seint å lære seg å strikke :) :p.
Bare begynne med noe smått og enkelt :).
Det var ikke feil med Netflix nei :).
Ja vi må komme inn i slutten av juli sammen :Heartred .
Koselig med familiebesøk , men skjønner det krasjer med testing ja :hilarious:
Hihi kan jo begynne med et babyteppe eller noe sånt ☺️ så at nå har de begynt å etterspørre hjemmestrikkede nisseluer til de nyfødte på lokalsykehuset vårt, noe så søtt! Kanskje jeg kan lage en liten nisselue hihi. Ja vi må bare det altså, nå er det vår tur! ❤️ juli here we come! :cool05

i kveld fikk jeg en skikkelig knekk rett før jeg skulle legge meg .
Jeg tenkte på januar spiren som jeg mista , skulle vært 25 uker nå. Lille kunne kommet om litt over 10 uker :Heartred.
Plutselig begynte jeg bare å grine masse og «hulke» :/ .

Flere som plutselig får seg en knekk ? :Heartred
Huff, sender deg en god klem kjære du ❤️ det er ikke så greit det her, jeg tenker titt og ofte også på mine spirer, første skulle ha blitt født nå og andre spire i jan/feb. Det går lissom fint en stund men så kommer disse knekkene helt plutselig. Tror jeg kommer til å sørge lenge over de som ikke ble ❤️ men tror det er godt å grine og få det ut. Håper at du får en bedre dag i dag :love017
 
I dag har jeg en dritt dag her selv, føler jeg leter og leter etter den hærsens eggløsningen som ikke kommer, og nå synker prøvene igjen... Hva er det som skjer?? :sorry::arghh:
PXL_20231017_055642414.jpgScreenshot_20231017-080030.pngScreenshot_20231017-080040.png
 
Kanskje kroppen forsøkte, men ikke fikk til?❤️ isåfall vil de sansynligvis stige snart igjen!!
Ja har tenkt det samme... I ikm gruppa jeg er i er vi ihvertfall 4 stk med samme mønster etter en SA, så er vel ganske vanlig sykluskluss etter det kanskje? Frustrerende men ok, smøøøre seg med tålmodighet ❤️
 
Ja har tenkt det samme... I ikm gruppa jeg er i er vi ihvertfall 4 stk med samme mønster etter en SA, så er vel ganske vanlig sykluskluss etter det kanskje? Frustrerende men ok, smøøøre seg med tålmodighet ❤️

Ja, dessverre ikke uvanlig, men sykt frustrerende ❤️❤️
 
Fått time til tul på fredag :nailbiting: mannen har eksamen så må dra alene
Oj det er spennende og skummelt på en gang! Så kjedelig at han ikke kan være med. Er det noen andre du kan ta med deg som vet om det? Godt med litt ekstra støtte :love017 gleder meg til å høre hvordan det har gått!
 
Oj det er spennende og skummelt på en gang! Så kjedelig at han ikke kan være med. Er det noen andre du kan ta med deg som vet om det? Godt med litt ekstra støtte :love017 gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Nei, ingen vet og ingen får vite føre om en stund, ble betrygga med at jeg kommer til å.få tett oppfølging så mannen skulle få med seg noen ultralyder han og, så nå må dette bare gå bra :shy:
 
Nei, ingen vet og ingen får vite føre om en stund, ble betrygga med at jeg kommer til å.få tett oppfølging så mannen skulle få med seg noen ultralyder han og, så nå må dette bare gå bra :shy:
Nei da blir det vanskelig å ta med noen, skjønner godt dere vil vente med å fortelle det da. Godt du skal få tett oppfølging!! Ja dette MÅ bare gå bra denne gangen! ❤️
 
Back
Topp