For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Liten oppdatering her❤️
Vært ganske stresset med å prøve å bli gravid etter SA i juni. Jeg har et stort ønske om at jeg er gravid før termin som skulle vært 10.februar.
Kom til ny gynekolog til ultralyd som sa at mange av forsøkene våres ikke kunne telle som forsøk fordi jeg hadde for lang syklus (over 35 dager) og at egget da ble av så dårlig kvalitet. Med trippel dose letrozol denne måneden fikk jeg faktisk tidligere eggløsning, og alt så ut som det skulle til ultralyd. Så forhåpningene er store nå. 2 dpo i dag ❤️ Krysser fingrene for juli barn❤️
Koselig å se at noen av dere har blitt gravide igjen ❤️
Vis vedlegget 417797
Krysser fingrene for at gullegget har sluppet nå ❤️
 
Liten oppdatering her❤️
Vært ganske stresset med å prøve å bli gravid etter SA i juni. Jeg har et stort ønske om at jeg er gravid før termin som skulle vært 10.februar.
Kom til ny gynekolog til ultralyd som sa at mange av forsøkene våres ikke kunne telle som forsøk fordi jeg hadde for lang syklus (over 35 dager) og at egget da ble av så dårlig kvalitet. Med trippel dose letrozol denne måneden fikk jeg faktisk tidligere eggløsning, og alt så ut som det skulle til ultralyd. Så forhåpningene er store nå. 2 dpo i dag ❤️ Krysser fingrene for juli barn❤️
Koselig å se at noen av dere har blitt gravide igjen ❤️
Vis vedlegget 417797
Blir spennende å se snart!! Når tenker du å begynne å teste? ❤️
 
Bra :).
Jeg har begynt å få EL slim og EL smerter så forhåpentligvis kommer EL om noen få dager :).
Hvordan går det med deg ? ❤️
Oooh spennende!! Håper dette blir en bra EL og at det er gullegget som slipper denne gangen!!! ☺️❤️ hvilken cd er du på i dag?

Det går bra med meg! Venter på tr, føles egentlig litt godt med en liten periode nå hvor jeg bare kan senke skuldrene, vet jo 100% at jeg ikke er gravid denne runden, så ingen emosjonell berg og dalbane, og jeg kan ta det glasset med vin i helgen med god samvittighet uten å være redd for å skade en mulig baby. Pleier alltid å avstå i dpo-land. Men gleder meg veldig til neste pp kommer i gang også ☺️
 
Oooh spennende!! Håper dette blir en bra EL og at det er gullegget som slipper denne gangen!!! ☺️❤️ hvilken cd er du på i dag?

Det går bra med meg! Venter på tr, føles egentlig litt godt med en liten periode nå hvor jeg bare kan senke skuldrene, vet jo 100% at jeg ikke er gravid denne runden, så ingen emosjonell berg og dalbane, og jeg kan ta det glasset med vin i helgen med god samvittighet uten å være redd for å skade en mulig baby. Pleier alltid å avstå i dpo-land. Men gleder meg veldig til neste pp kommer i gang også ☺️
Takk ❤️, det håper jeg også :)
Jeg er på CD 11 i dag :).

Så deilig med en periode hvor du kan senke skuldrene , kos deg med vin i helgen :) ❤️.
Skjønner det blir godt å komme i gang med neste pp ❤️ , håper på gullegg for deg neste mnd så det kan bli august spire på deg ❤️
 
Takk ❤️, det håper jeg også :)
Jeg er på CD 11 i dag :).

Så deilig med en periode hvor du kan senke skuldrene , kos deg med vin i helgen :) ❤️.
Skjønner det blir godt å komme i gang med neste pp ❤️ , håper på gullegg for deg neste mnd så det kan bli august spire på deg ❤️
CD11 ja, da kommer den forhåpentligvis som den skal rundt CD14 hvis du har begynt å få symptomer ☺️ har du begynt å teste etter den enda? Rekker akkurat juli du nå da :love017

hihi tusen takk! Skal i bryllup og så sånn sett passet det fint. ☺️ krysser fingrene for gullegg og augustspire! Har en god følelse for neste pp ☺️❤️
 
Ja, det blir utrolig spennende!!❤️ Jeg tenker å begynne mandag! Da er jeg 7-8 dpo, og klarer nok ikke vente lenger hehe huff! ❤️❤️
Jeg pleier heller ikke å klare å vente noe lenger vanligvis ☺️ faktisk fått positiv 8dpo så det er jo ikke så dumt å begynne da. Krysser fingre og tær for deg!!! ❤️❤️☺️
 
CD 11
Dagens EL test , premom sier 0,19 :).
Forhåpentligvis blir den høy i morgen eller på søndag :).
Forrige syklus begynte jeg å få høy på CD 13 :)
 

Vedlegg

  • IMG_2269.jpeg
    IMG_2269.jpeg
    729,6 KB · Visninger: 2
Premom sier at testen fra i går (første bilde) er sterkere enn den fra i dag (bilde nummer 2) , men det er den jo ikke :/.
Så den mener at testen fra i går ble toppen .
Bør jeg slette den fra premom da? Fordi det blir jo helt feil :facepalm:

Edit : ser jo at begge strekene er svakere på den fra i går da , så muligens noe med det å gjøre ?
 

Vedlegg

  • IMG_2292.jpeg
    IMG_2292.jpeg
    648 KB · Visninger: 5
  • IMG_2294.jpeg
    IMG_2294.jpeg
    812,8 KB · Visninger: 5
Back
Topp