For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Oioi! Ser også noe :D så spennende!
Ser på begge, men mye enklere å se på test 2!
Ja , det er flere som sier dem ser noe ❤️. Så håper ikke vi bare har streksyn hele gjengen :hilarious: , håper den blir sterkere i morgen tidlig så det blir tydelig babystrek :).
 
Ja , det er flere som sier dem ser noe ❤️. Så håper ikke vi bare har streksyn hele gjengen :hilarious: , håper den blir sterkere i morgen tidlig så det blir tydelig babystrek :).
Håper også på skikkelig tydelig og fin strek i morra!!❤️
Du er flink som klarer å vente så lenge :shy:
 
Håper også på skikkelig tydelig og fin strek i morra!!❤️
Du er flink som klarer å vente så lenge :shy:
❤️
Ja , ikke sikkert jeg klarer altså :p.
Mulig det blir en test i kveld + en test etter barna har blitt sendt avgårde i morgen tidlig :).
Men synes jeg har vært flink til å vente til 9/10 før første test denne pp :)
 
❤️
Ja , ikke sikkert jeg klarer altså :p.
Mulig det blir en test i kveld + en test etter barna har blitt sendt avgårde i morgen tidlig :).
Men synes jeg har vært flink til å vente til 9/10 før første test denne pp :)
Enig! Du har vært drit flink :D
 
Måtte ta en test på morgen urin også siden den var såpass konsentrert urin :).
Jeg synes streken er mer synlig i dag ❤️ .
Så håper så inderlig at dette er vår siste terminspire ❤️ :dummy: :dummy1:

Jeg tar en på 2 urin etterpå også :p
 

Vedlegg

  • IMG_2337.jpeg
    IMG_2337.jpeg
    929,9 KB · Visninger: 14
Alt bra med meg, er kommet til 9+5 nå :love017 Men synes dagene frem til 12+ er litt sene da :hilarious:
Hvordan føles det å være gravid etter å ha mista? Her har det vært og er en skikkelig berg og dalbane..
Så bra ❤️ , skjønner ukene til 12 + går sakte :).
Det er litt blanda følelser her også ja , så jeg skal spørre jordmor pent om å få en henvisning til ul i uke 8/9 i tillegg til den i uke 12 :).
vil bare se at alt er bra før julaften så jeg kan fortelle det til 8 åringen , om jeg forteller henne at jeg er gravid og mister igjen så blir hun så lei seg ❤️.
Håper det blir litt bedre for deg når du passerer 12 + :) ❤️
 
Back
Topp