For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Så bra ❤️ , skjønner ukene til 12 + går sakte :).
Det er litt blanda følelser her også ja , så jeg skal spørre jordmor pent om å få en henvisning til ul i uke 8/9 i tillegg til den i uke 12 :).
vil bare se at alt er bra før julaften så jeg kan fortelle det til 8 åringen , om jeg forteller henne at jeg er gravid og mister igjen så blir hun så lei seg ❤️.
Håper det blir litt bedre for deg når du passerer 12 + :) ❤️
Håper du får en ekstra ul. Jeg fikk to ekstra, og føler meg så heldig! Først en i uke 6, så en i uke 8. nå er neste uke 12, og jeg gleder meg sånn! :Heartred

Håper veldig dette blir terminspire på deg! Hva er terminen din? :Heartred
 
Håper du får en ekstra ul. Jeg fikk to ekstra, og føler meg så heldig! Først en i uke 6, så en i uke 8. nå er neste uke 12, og jeg gleder meg sånn! :Heartred

Håper veldig dette blir terminspire på deg! Hva er terminen din? :Heartred
Håper så veldig på det , men spørs siden jeg kun har mistet 1 gang :/.
I verstefall må jeg ta privat og i desember er det egentlig ikke rom til nesten 2000 kroner for TUL kjenner jeg på :/.
Så heldig du har vært :).
det skjønner jeg du gleder deg til ❤️. Håper tiden går fort ❤️
Terminen min blir ca 26 juli ❤️
 
Håper så veldig på det , men spørs siden jeg kun har mistet 1 gang :/.
I verstefall må jeg ta privat og i desember er det egentlig ikke rom til nesten 2000 kroner for TUL kjenner jeg på :/.
Så heldig du har vært :).
det skjønner jeg du gleder deg til ❤️. Håper tiden går fort ❤️
Terminen min blir ca 26 juli ❤️
Skjønner. Jeg har også mista bare en gang, men spilte veldig sårbar når jeg ble gravid. Skulle egentlig bare få den ul i uke 6, men spurte veldig veldig pent om en ekstra, og de valgte å gjøre unntak :)

Åååh, sommerbaby, så kult! :Heartred Håper det ordner seg for deg! Godt å se du er gravid hvert fall :Heartred
 
Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️
 
Her ser det dessverre ut som jeg kun har hatt en kjemisk , så nå venter jeg egentlig bare på TR :/.
Testene mine har ikke økt siden fredag, synes til og med den i dag er hakke svakere (tok ikke på morgen eller 2 urin i dag) :/.
 
Her ser det dessverre ut som jeg kun har hatt en kjemisk , så nå venter jeg egentlig bare på TR :/.
Testene mine har ikke økt siden fredag, synes til og med den i dag er hakke svakere (tok ikke på morgen eller 2 urin i dag) :/.

Neeiii, var jo ikke slik det skulle gå :(❤️❤️
Det er ikke noe håp for at den skal bli sterkere tror du?❤️
 
Neeiii, var jo ikke slik det skulle gå :(❤️❤️
Det er ikke noe håp for at den skal bli sterkere tror du?❤️
IMG_2338.jpeg
IMG_2405.jpeg
❤️
Her er fredagens test + dagens test :/.
Så tviler egentlig :/.
Tar muligens en ny test på torsdag eller noe om ikke TR har dukket opp , men jeg har ikke troa på at streken blir sterkere :/.
 
Her ser det dessverre ut som jeg kun har hatt en kjemisk , så nå venter jeg egentlig bare på TR :/.
Testene mine har ikke økt siden fredag, synes til og med den i dag er hakke svakere (tok ikke på morgen eller 2 urin i dag) :/.
Neiii... Kjære du... ❤️:sorry: denne skulle jo sitte!! Jeg leste veldig mye om svingninger i hCG når jeg hadde min kjemiske, og det KAN gå litt opp og ned, så jeg håper enda litt for deg, får se på torsdag hvordan testen er da ❤️
 
Neiii... Kjære du... ❤️:sorry: denne skulle jo sitte!! Jeg leste veldig mye om svingninger i hCG når jeg hadde min kjemiske, og det KAN gå litt opp og ned, så jeg håper enda litt for deg, får se på torsdag hvordan testen er da ❤️
❤️
Aha , skal prøve lese litt om det jeg også ❤️.
Håper du har rett ❤️ , blir spennende å se på torsdag evt hvordan testen er ja ❤️
 
Det var skikkelig trist å høre ❤️
Denne spiren satt rett etter kjemisk, så det er håp om ny spire fort, krysser fingrene ❤️❤️❤️

Stemmer det ❤️, håper det her også :).
Eneste er at en evt termin vil komme i nærheten av 1 skoledag for mellomste frøkna og er litt redd for å misse hennes 1 skoledag pga fødsel ❤️
Takk for at du krysser fingrene ❤️ .
 
Og der kom det lyse rosa på papiret akkurat som kvelden før jeg fikk bekreftet MA i sommer :/
Ånei... :sorry: da var det kjemisk da... Så lei meg på dine vegne ❤️ synes det er ekstra vondt med kjemisk for man får sånn opp håpet også var det bare lureri. Håper neste sitter hele veien!! ❤️ Sender deg en gooood klem
 
Back
Topp