For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Ånei... :sorry: da var det kjemisk da... Så lei meg på dine vegne ❤️ synes det er ekstra vondt med kjemisk for man får sånn opp håpet også var det bare lureri. Håper neste sitter hele veien!! ❤️ Sender deg en gooood klem
Åh, dette er så trist og ikke spnn det skulle gå :( ❤️ håper kroppen nå er klar for en spire så fort som det dere er ❤️
Så gode dere er ❤️
Ja , man får opp håpet også går det bare rett ned igjen :/.
Nå er det Alma sin tur med terminspire så håper jeg at jeg kommer 2 uker etter ca :).
 
Så gode dere er ❤️
Ja , man får opp håpet også går det bare rett ned igjen :/.
Nå er det Alma sin tur med terminspire så håper jeg at jeg kommer 2 uker etter ca :).

Jeg håper du er like heldige som oss andre med terminspire etter kjemisk! ❤️
Først Alma også du rett bak! ❤️
 
Så gode dere er ❤️
Ja , man får opp håpet også går det bare rett ned igjen :/.
Nå er det Alma sin tur med terminspire så håper jeg at jeg kommer 2 uker etter ca :).
Jeg håper du er like heldige som oss andre med terminspire etter kjemisk! ❤️
Først Alma også du rett bak! ❤️
Ja hvis det blir terminspire her hos meg nå, og så hos deg om 2 uker, så har vi alle fått etter kjemisk (selvom jeg måtte hoppe over én syklus mellom der). ☺️❤️ Krysser fingrene for oss begge to ❤️
 
Ja hvis det blir terminspire her hos meg nå, og så hos deg om 2 uker, så har vi alle fått etter kjemisk (selvom jeg måtte hoppe over én syklus mellom der). ☺️❤️ Krysser fingrene for oss begge to ❤️
Ja vi får krysse fingra for det ❤️
Om det klaffer for deg nå når får du termin ca da ? ❤️
 
Endelig ferdig med å blø ❤️ , takk som spør ❤️
Skal kjøpe et par pakker med EL tester i morgen fordi jeg aner ikke når EL kommer etter kjemisk :/.
Hvordan går det med deg? ❤️
Så godt at du er ferdig med å blø, og at det har gitt seg relativt for ihvertfall ❤️ lurt! Tenker du å begynne å teste allerede da? Håper den kommer i rute! ❤️ Det går bra med meg, 2 dpo i dag og veldig spent. Har en god magefølelse men det har jeg hatt før uten at det har gått. Håper veldig! Føles uansett godt å være i gang igjen etter utredningen
 
Så godt at du er ferdig med å blø, og at det har gitt seg relativt for ihvertfall ❤️ lurt! Tenker du å begynne å teste allerede da? Håper den kommer i rute! ❤️ Det går bra med meg, 2 dpo i dag og veldig spent. Har en god magefølelse men det har jeg hatt før uten at det har gått. Håper veldig! Føles uansett godt å være i gang igjen etter utredningen
Tenkte begynne å teste i morgen , premom sier jeg går inn i høy fertilitet i morgen :) ❤️. Håper det stemmer ❤️.
Så spennende , håper tiden går fort ❤️. Håper den gode magefølelsen stemmer og at du sitter med positiv test om ca 1 uke :love7 .
Skjønner at det føles godt å være i gang igjen :)
 
Tenkte begynne å teste i morgen , premom sier jeg går inn i høy fertilitet i morgen :) ❤️. Håper det stemmer ❤️.
Så spennende , håper tiden går fort ❤️. Håper den gode magefølelsen stemmer og at du sitter med positiv test om ca 1 uke :love7 .
Skjønner at det føles godt å være i gang igjen :)
Oooh allerede i morgen! Krysser fingrene for at det stemmer, blir spennende å følge med ☺️❤️ tusen takk! Tenkte å finne på noe gøy i helga så tiden går litt fortere, så blir første test søndag eller mandag (avhengig av når temp bekrefter EL). Håper du har rett, og at du kommer hakk i hel med din egen positive test uka etter :love7
 
Oooh allerede i morgen! Krysser fingrene for at det stemmer, blir spennende å følge med ☺️❤️ tusen takk! Tenkte å finne på noe gøy i helga så tiden går litt fortere, så blir første test søndag eller mandag (avhengig av når temp bekrefter EL). Håper du har rett, og at du kommer hakk i hel med din egen positive test uka etter :love7
❤️
Blir fint å finne på noe gøy i helgen for å få tiden til å fortere ❤️
Ja , nå er der vår tur ❤️
 
Jeg sprakk :hilarious: turen ble utsatt til i morgen så går her hjemme og har skikkelig masse mensmurringer og er ganske nedfor, helt sikker på at det ikke har gått i dag, så måtte bare ta en (selvom jeg vet det ikke kommer til å slå ut, herremann :hilarious::facepalm:). Så her er de, 7 dpo ikke morgenurin og skikkelig utvanna :hilarious: ikke overraskende blenda
1000037334.jpg
 
Back
Topp