For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Jeg sprakk :hilarious: turen ble utsatt til i morgen så går her hjemme og har skikkelig masse mensmurringer og er ganske nedfor, helt sikker på at det ikke har gått i dag, så måtte bare ta en (selvom jeg vet det ikke kommer til å slå ut, herremann :hilarious::facepalm:). Så her er de, 7 dpo ikke morgenurin og skikkelig utvanna :hilarious: ikke overraskende blenda
Vis vedlegget 420508

Gikk på sprekk selv fra 7 dpo så know the feeling :hilarious:
 
Legger de ut her også ☺️ synes jeg så antydning til noe imens de lå og utviklet seg, men nå ved 3 min synes jeg ikke jeg ser noe særlig. Kanskje litt skygge på babyplan :smiley-angelic001
1000037357.jpg1000037358.jpg
 
Her håper jeg det nærmer seg noe snart , litt sterkere EL test nå ❤️.
Håper den blir positiv i kveld ❤️.

Det blir spennende å se på testene dine de neste dagene ,@Alma<3 ❤️

IMG_2485.jpeg
 
IMG_2486.jpeg
Til morgen i dag lå den på 0,27 og nå er den 0,5 :). Så den går hvertfall oppover :), det blir nok en test til før jeg legger meg ❤️
 
Her håper jeg det nærmer seg noe snart , litt sterkere EL test nå ❤️.
Håper den blir positiv i kveld ❤️.

Det blir spennende å se på testene dine de neste dagene ,@Alma<3 ❤️

Vis vedlegget 420615
Vis vedlegget 420657
Til morgen i dag lå den på 0,27 og nå er den 0,5 :). Så den går hvertfall oppover :), det blir nok en test til før jeg legger meg ❤️
Ojojoj se her da!!! Her skjer det ting! Nå må den slå ut positivt så skal jeg også få positiv på den andre, også du en positiv test igjen om en uke ish hihi ☺️❤️
 
Når jeg ser testene igjen så ser jeg noooe på easyhome sin fra idag!! :shy:
Jeg også syntes å ha kunne skimtet noe, spesielt når jeg beveger på telefonen :hilarious: men tenkte det bare var streksynet mitt... Haha! Men easy@home vet jeg er til å stole på så hvis det er noe der så er det håp :nailbiting::smiley-angelic001
 
Jeg også syntes å ha kunne skimtet noe, spesielt når jeg beveger på telefonen :hilarious: men tenkte det bare var streksynet mitt... Haha! Men easy@home vet jeg er til å stole på så hvis det er noe der så er det håp :nailbiting::smiley-angelic001

Åhhh, spennende!!!! Krysser alt jeg kan❤️
 
Back
Topp