For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Premom sier at testen fra i går (første bilde) er sterkere enn den fra i dag (bilde nummer 2) , men det er den jo ikke :/.
Så den mener at testen fra i går ble toppen .
Bør jeg slette den fra premom da? Fordi det blir jo helt feil :facepalm:

Edit : ser jo at begge strekene er svakere på den fra i går da , så muligens noe med det å gjøre ?
Premom er ikke alltid helt god :facepalm: men er nok som du sier pga at begge strekene er svakere på den i går, den måler jo forholdstallet mellom de to... Jeg ville ventet litt med å slette til man ser når den begynner å synke igjen, den er jo definitivt ikke svakere i dag enn i går så synke det gjør den jo ikke enda.. litt vanskelig å vurdere da den testen i går virker å ha mindre fargestoff enn den i dag...
 
Premom sier at testen fra i går (første bilde) er sterkere enn den fra i dag (bilde nummer 2) , men det er den jo ikke :/.
Så den mener at testen fra i går ble toppen .
Bør jeg slette den fra premom da? Fordi det blir jo helt feil :facepalm:

Edit : ser jo at begge strekene er svakere på den fra i går da , så muligens noe med det å gjøre ?

Premom ser på begge strekene, så den vil si at gårsdagen er sterkere fordi c-streken er også svakere! Men enig i at dagens er sterkere, tror du kan sette dagens som peak så endrer den det!
 
Premom er ikke alltid helt god :facepalm: men er nok som du sier pga at begge strekene er svakere på den i går, den måler jo forholdstallet mellom de to... Jeg ville ventet litt med å slette til man ser når den begynner å synke igjen, den er jo definitivt ikke svakere i dag enn i går så synke det gjør den jo ikke enda.. litt vanskelig å vurdere da den testen i går virker å ha mindre fargestoff enn den i dag...
Premom ser på begge strekene, så den vil si at gårsdagen er sterkere fordi c-streken er også svakere! Men enig i at dagens er sterkere, tror du kan sette dagens som peak så endrer den det!
Tusen takk for hjelpa ❤️
Jeg kan jo prøve sette den som Peak ja , men venter med det til evt i kveld tilfelle testen jeg tar i kveld er sterkere :)
 
Hvordan går det med deg @Alma<3 ?❤️
Det går bra, takk som spør! ❤️ ser ut som TR endelig kommer her i dag, men alt er rart denne syklusen. Ventet henne jo på tirsdag, og vanligvis så begynner hun brått, nå har det vært en dag med biiiiiittebitte litt rosa på papiret, så vidt man ser det, og i dag litt mer, men endelig ikke kommet ordentlig igang. Så er litt forvirret hehe. Men, klager ikke over 12 dager i lutealfasen! Er veldig fornøyd med det over 8 som det har vært tidligere. Håper denne syklusen betyr at noe har rettet seg opp i kroppen etter alle tapene og at neste syklus blir god ☺️ hvis TR kommer ordentlig igang i dag blir det blodprøver da på mandag. Hvordan går det med deg? Livet i dpo-land? God følelse for denne pp? ☺️
 
Det går bra, takk som spør! ❤️ ser ut som TR endelig kommer her i dag, men alt er rart denne syklusen. Ventet henne jo på tirsdag, og vanligvis så begynner hun brått, nå har det vært en dag med biiiiiittebitte litt rosa på papiret, så vidt man ser det, og i dag litt mer, men endelig ikke kommet ordentlig igang. Så er litt forvirret hehe. Men, klager ikke over 12 dager i lutealfasen! Er veldig fornøyd med det over 8 som det har vært tidligere. Håper denne syklusen betyr at noe har rettet seg opp i kroppen etter alle tapene og at neste syklus blir god ☺️ hvis TR kommer ordentlig igang i dag blir det blodprøver da på mandag. Hvordan går det med deg? Livet i dpo-land? God følelse for denne pp? ☺️
Så godt at TR er på vei så dere snart blir klar for ny Pp ❤️
Så bra at du har fått 12 istedenfor 8 dager lutealfasen :), håper det blir det den nye normalen :).
Blir spennende med blodprøve på mandag da om TR kommer ordentlig i dag :).
Her går det bare bra :), tiden går fort og sakte på engang :p.
Jeg er 3 dpo i dag (4 om jeg ikke hadde justert premom).
Jeg har ingen spesiell følelse denne pp :). Så blir spennende å se om det kommer noen følelse etterhvert :)
 
Så godt at TR er på vei så dere snart blir klar for ny Pp ❤️
Så bra at du har fått 12 istedenfor 8 dager lutealfasen :), håper det blir det den nye normalen :).
Blir spennende med blodprøve på mandag da om TR kommer ordentlig i dag :).
Her går det bare bra :), tiden går fort og sakte på engang :p.
Jeg er 3 dpo i dag (4 om jeg ikke hadde justert premom).
Jeg har ingen spesiell følelse denne pp :). Så blir spennende å se om det kommer noen følelse etterhvert :)
Ja det skal bli godt! Gleder meg til å starte på ny PP og aktivt prøve igjen ☺️ forhåpentligvis blir det den nye normalen ja, er jo nesten en "komplett" lutealfase det. Hurra! ☺️ ja det blir veldig spennende, vet ikke når jeg får svar på de men forhåpentligvis raskt.

Hihi så bra! Håper du har litt å henge fingrene i så hodet er litt opptatt med andre ting. Hurra for 3 dpo! Så deilig ☺️ det blir veldig spennende å se, hadde vært koselig om det ble en liten koselig førjuls-overraskelse på deg nå :love7
 
Beklager jeg gikk plutselig rett ned for telling her i går med omgangssyken, så fikk ikke svart her inne :hungover:

ja nå er de tatt! :happy093
Hyggelig at du tenker på meg ❤️ blir spennende å se nå når jeg får svar ☺️
Så kjedelig :/. God bedring ❤️.
Er spent på når du får svar jeg også :)
 
Jeg har sneket i IKM-gruppa di for er så spent :hilarious: men ja, du må oppdatere oss her også ☺️❤️
Jeg sniker litt på IKM gruppa di også , er så spent på når EL dukker opp hos deg ❤️.
Håper sånn at det klaffer denne pp for deg ❤️
 
9/10 dpo
Første test , som forventet blenda :p.
Tar en til etter jeg har sendt barn på skole og barnehage :).
Jeg våknet opp kvalm i dag , men jeg er ofte kvalm sent i dpo land :)
 

Vedlegg

  • IMG_2316.jpeg
    IMG_2316.jpeg
    830,5 KB · Visninger: 8
Back
Topp