For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Takk! Håper det ❤️ enten el eller håper egentlig på TR nå, for å få tatt de blodprøvene og begynt på ny syklus som vi kan prøve på ☺️ 0.13 i dag også...
Ja , det beste hadde vel vært TR. Kommer TR i løpet av et par dager nå så får vi evt termin med noen få dagers mellomrom :)
 
Tusen takk ❤️ kjenner jeg begynner å bli nervøs allerede.......
Heldigvis tidlig, kl.10.20!
Krysser fingra :).
Jeg tror du skal ha tvillinger nemlig :p .
Deilig å ha time tidlig ja å slippes å «pines» hele dagen mens man venter på timen :)
 
Krysser fingra :).
Jeg tror du skal ha tvillinger nemlig :p .
Deilig å ha time tidlig ja å slippes å «pines» hele dagen mens man venter på timen :)

Nei, ikke du og??? :hilarious: hvorfor? @KriseKattaStrofe tror også det, fordi det har hu drømt :hilarious:
Blir spennende å se da! Håper det bare er en:hilarious:
 
Nå venter jeg spent på oppdatering ❤️. Håper sånn alt stod bra til ❤️
 
Nå venter jeg spent på oppdatering ❤️. Håper sånn alt stod bra til ❤️

Så søt du er!
Alt stod bra til så langt! Skal få tett oppfølging så ny ul neste Torsdag igjen også skal jeg starte på støttemedisiner ❤️
download.jpeg.jpg
Ble målt 2-3 dager kortere på vei, men vanskelig å måle i starten sa hu så krysser fingrene ❤️
 
Så søt du er!
Alt stod bra til så langt! Skal få tett oppfølging så ny ul neste Torsdag igjen også skal jeg starte på støttemedisiner ❤️
Vis vedlegget 417397
Ble målt 2-3 dager kortere på vei, men vanskelig å måle i starten sa hu så krysser fingrene ❤️
Så bra at alt stod bra til :), nå ble jeg så glad på dine vegne ❤️
Så deilig å få ny ultralyd allerede på torsdag :). Håper støtte medisinen hjelper ❤️.
Det er veldig vanskelig å måle rett når de er så små ja :).
 
Så søt du er!
Alt stod bra til så langt! Skal få tett oppfølging så ny ul neste Torsdag igjen også skal jeg starte på støttemedisiner ❤️
Vis vedlegget 417397
Ble målt 2-3 dager kortere på vei, men vanskelig å måle i starten sa hu så krysser fingrene ❤️
Iiiiih næmmen se den fine bamsemumsen da! :love017 :gen014 så utrolig godt å høre at alt stod bra til så langt! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne, dette er så fortjent! Blir spennende med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at denne sitter hele veien ❤️ hva har de tenkt til å sette deg på? 2-3 dager er ingenting, det er nok bare fordi det er vanskelig å måle ja ☺️❤️
 
Så bra at alt stod bra til :), nå ble jeg så glad på dine vegne ❤️
Så deilig å få ny ultralyd allerede på torsdag :). Håper støtte medisinen hjelper ❤️.
Det er veldig vanskelig å måle rett når de er så små ja :).
Iiiiih næmmen se den fine bamsemumsen da! :love017 :gen014 så utrolig godt å høre at alt stod bra til så langt! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne, dette er så fortjent! Blir spennende med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at denne sitter hele veien ❤️ hva har de tenkt til å sette deg på? 2-3 dager er ingenting, det er nok bare fordi det er vanskelig å måle ja ☺️❤️

Ja, det var så befriende å se! Senke skuldrene litt! Var så sykt nervøs..... :bag:
Skal ta blodfortynnende og progesteron, så håper det, sykmelding og tett oppfølging hjelper denne gangen ❤️
 
Ja, det var så befriende å se! Senke skuldrene litt! Var så sykt nervøs..... :bag:
Skal ta blodfortynnende og progesteron, så håper det, sykmelding og tett oppfølging hjelper denne gangen ❤️
Ja det kan jeg se for meg ❤️ er nervepirrende når man har en sånn historie bak seg... Forhåpentligvis er det det som skal til! ☺️❤️ Håper sånn for deg!
 
Liten oppdatering her❤️
Vært ganske stresset med å prøve å bli gravid etter SA i juni. Jeg har et stort ønske om at jeg er gravid før termin som skulle vært 10.februar.
Kom til ny gynekolog til ultralyd som sa at mange av forsøkene våres ikke kunne telle som forsøk fordi jeg hadde for lang syklus (over 35 dager) og at egget da ble av så dårlig kvalitet. Med trippel dose letrozol denne måneden fikk jeg faktisk tidligere eggløsning, og alt så ut som det skulle til ultralyd. Så forhåpningene er store nå. 2 dpo i dag ❤️ Krysser fingrene for juli barn❤️
Koselig å se at noen av dere har blitt gravide igjen ❤️
IMG_8209.jpeg
 
Back
Topp