For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Her har jeg begynt å blø litt , så da er det nok tante rød .
Så da blir det inn i pp3 da og forhåpentligvis en juli spire om jeg er heldig .
dette er det lengste jeg noen gang har prøvd for å bli gravid (jeg skal ikke klage) , men en rar følelse å føle på :)
 
Her har jeg begynt å blø litt , så da er det nok tante rød .
Så da blir det inn i pp3 da og forhåpentligvis en juli spire om jeg er heldig .
dette er det lengste jeg noen gang har prøvd for å bli gravid (jeg skal ikke klage) , men en rar følelse å føle på :)
Hvis du har lett blitt gravid før så er det jo håp iallefall for neste pp ☺️❤️ sender deg en god klem! Du får kose deg med noe som er "forbudt" i graviditeten nå da
 
Hvis du har lett blitt gravid før så er det jo håp iallefall for neste pp ☺️❤️ sender deg en god klem! Du får kose deg med noe som er "forbudt" i graviditeten nå da
Ja de 4 barna jeg har født + den jeg mistet ble jeg jo gravid i 1 pp , så håper jo det klaffer snart selvom jeg har fylt 34 :).
vi skal gi det 2 pp til i denne omgang ( juli/august termin ) før vi evt tar en pause før 2/3 pp til (januar - mars april) fordi samboeren min fyller jo 41 i år og han vil nok ikke være eldre enn 42/43 når evt sistemann i flokken kommer :).
Ja , det blir nok rundstykker med salami og noen med roastbeef i helgen ja :).
 
Ja de 4 barna jeg har født + den jeg mistet ble jeg jo gravid i 1 pp , så håper jo det klaffer snart selvom jeg har fylt 34 :).
vi skal gi det 2 pp til i denne omgang ( juli/august termin ) før vi evt tar en pause før 2/3 pp til (januar - mars april) fordi samboeren min fyller jo 41 i år og han vil nok ikke være eldre enn 42/43 når evt sistemann i flokken kommer :).
Ja , det blir nok rundstykker med salami og noen med roastbeef i helgen ja :).
Du er jo superfertil!! Og 34 er fortsatt ungt ☺️ akkurat fylt 35 selv så håper ikke det påvirker så mye. Håper dere får det til neste pp ☺️ hihi det hørtes ikke feil ut!! Nam!! ☺️
 
Æsj, så kjedelig... har ingen andre tester heller? Synes de så svake ut i fargestoffet om du ser på kontrollstreken!
Har bare en digital som sier "gravid/ikke gravid", hvis de ikke er bedre i morgen eller jeg har begynt å blø så får jeg ut å kjøpe noen fler.. men begynner å bli dyrt det her :hilarious:
 
Premom sier neste EL er 6 oktober (at jeg har 30 dagers syklus mot 28 før MA) ,
Jeg hadde EL 6 oktober når jeg ble gravid med 2 åringen :Heartred .
Så da blir det samme termin om det klaffer :Heartred
 
Har du testet i dag tidlig ? :Heartred
Krysser fingra for at den blir sterkere :Heartred
PXL_20230921_061930435.MP.jpg
Fikk denne i dag tidlig, skal ned på apoteket nå når de åpner og få kjøpt meg noen andre ;) men har også begynt å få noen bølger av veldig sterke kramper i magen, så kan hende jeg plutselig er tilbake her igjen snart og tester etter el :confused013
 
Back
Topp