For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Klarte ikke vente selvfølgelig :p , men nå skal jeg prøve å vente med å teste til mandag morgen :)
 

Vedlegg

  • IMG_1881.jpeg
    IMG_1881.jpeg
    552,6 KB · Visninger: 37
  • IMG_1882.jpeg
    IMG_1882.jpeg
    515 KB · Visninger: 37
Jeg titter innom ofte for tiden for å se om du har gått på en test smell :hilarious: :Heartred
Hadde ikke med en eneste test til Rhodos så det har vært fysisk umulig :hilarious:
Men sitter på flyet hjem nå, kjenner det jobbes så spørs om jeg ikke må ta en på mandag, selvom det er tullete 8 dpo, blir ingen klare svar :wacky:
 
Hadde ikke med en eneste test til Rhodos så det har vært fysisk umulig :hilarious:
Men sitter på flyet hjem nå, kjenner det jobbes så spørs om jeg ikke må ta en på mandag, selvom det er tullete 8 dpo, blir ingen klare svar :wacky:
Åja :p .
Noen får jo positiv test 8 dpo , enda flere på 9/10 dpo :). Går jo fort til mandag/tirsdag nå :).
Jeg håper sånn for oss så vi får positive tester innen tirsdag/onsdag så vi kan melde oss inn i juni gruppa :Heartred
 
Åja :p .
Noen får jo positiv test 8 dpo , enda flere på 9/10 dpo :). Går jo fort til mandag/tirsdag nå :).
Jeg håper sånn for oss så vi får positive tester innen tirsdag/onsdag så vi kan melde oss inn i juni gruppa :Heartred
Ja, fikk sett noe svakt de to siste gangene på 8 dpo faktisk! Men er sånn at du ikke vet ol det er noe føre dagen etter uansett :hilarious:
Håper jeg og!! Fortjener vi ❤️
 
Test fra morgen i dag , synes streken er bitte litt sterkere enn i går . Litt vanskelig å få frem på bilde :/.
Skal prøve ta en på 2 urin siden det er så mange som har god erfaring med det :)
 

Vedlegg

  • IMG_1891.jpeg
    IMG_1891.jpeg
    815,8 KB · Visninger: 34
  • IMG_1894.jpeg
    IMG_1894.jpeg
    675,8 KB · Visninger: 34
Test fra morgen i dag , synes streken er bitte litt sterkere enn i går . Litt vanskelig å få frem på bilde :/.
Skal prøve ta en på 2 urin siden det er så mange som har god erfaring med det :)

Synes også den er sterkere :D
Ser veldig ut som min 9 dpo ❤️
 
Last edited:
Synes også den er sterkere :D
Ser veldig ut som min 9 dpo ❤️
Det virker lovende :Heartred .
Blir den litt sterkere i morgen så kanskje jeg drister meg til en digital (bruker de ikke før «vet» at de slår ut siden de er så dyre)
forhåpentligvis får du positiv test innen de neste dagene :dummy1::Heartred
 
Det virker lovende :Heartred .
Blir den litt sterkere i morgen så kanskje jeg drister meg til en digital (bruker de ikke før «vet» at de slår ut siden de er så dyre)
forhåpentligvis får du positiv test innen de neste dagene :dummy1::Heartred

Det gjør det! Tatt ny test på urin 2?❤️
Samme gjør jeg, avventer til jeg tenker de slår ut :hilarious:
Håper jeg og, men liten tro❤️
 
Det gjør det! Tatt ny test på urin 2?❤️
Samme gjør jeg, avventer til jeg tenker de slår ut :hilarious:
Håper jeg og, men liten tro❤️
Ja :).
Legger ved bilde (var bare 1,5 time etter den andre)
Jeg har litt troa jeg altså :), sex 2 dager før EL skal være fullt mulig å bli gravid på :).
Når jeg ble gravid med 5 åringen hadde vi kun sex 1 gang på 3 uker :) (husker ikke helt hvilken dag)
 

Vedlegg

  • IMG_1916.jpeg
    IMG_1916.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 17
Ja :).
Legger ved bilde (var bare 1,5 time etter den andre)
Jeg har litt troa jeg altså :), sex 2 dager før EL skal være fullt mulig å bli gravid på :).
Når jeg ble gravid med 5 åringen hadde vi kun sex 1 gang på 3 uker :) (husker ikke helt hvilken dag)

Dette har jeg trua på også ❤️ spennende!!
Ja, men er jo ikke umulig at el var også dagen etter. Vet jo ikke 100% med bare eltester, og da er det 3 dager føre el og med bading osv, menmen, får ikke gjort noe med det uansett, krysser fingrene ❤️ godt å høre sånne historier likevel da!
 
Dette har jeg trua på også ❤️ spennende!!
Ja, men er jo ikke umulig at el var også dagen etter. Vet jo ikke 100% med bare eltester, og da er det 3 dager føre el og med bading osv, menmen, får ikke gjort noe med det uansett, krysser fingrene ❤️ godt å høre sånne historier likevel da!
Krysser fingra for deg jeg også :Heartred
 
Back
Topp