For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Positiv eggløsningstest på meg også i dag! Mannen reiser på heimevernsøvelse i morgen så dette var bra timing☺️

Vært så spent på syklus etter MA da den har vært alt fra 30-60 dager tidligere, men ser ut som myo-inositol hjelper og syklusene er normale
Hurra!! Jeg har skikkelig trua på myo-inositol, bruker det jeg også
 
Hvilke medisiner starter du med? Velkommen tilbake :Heartred
Takk <3 Har fått lutinus som jeg skal ta fra eggløsning. Ved positiv test skal jeg over på hestekur av utrogestan og albyl-e. Progesteron og blodfortynnende. Gikk på lutinus og albyl-e med datter. Men fikk ikke noe forrige graviditet som jo ble en MA fordi jeg fikk et vellykket svangerskap før det. Hjalp ikke å si at det var med støttemedisiner. Dette var ikke i Norge, så jeg gikk til min gamle og snille gynekolog som ordnet med disse støttemedisinene ut fra hva han så jeg kunne prøve for å lykkes. Hvordan går det med deg?
 
Velkommen tilbake ❤️ blir spennede å følge med! ☺️
Tusen takk :Heartred Håper alle oss som dessverre mistet i sommer får babyene våre snart :Heartred Jeg har ei på snart 14 mnd, men jeg blir så syyykt babysyk når jeg ser noen helt ferske. Hadde aldri trodd det om meg selv som er så takknemlig for henne vi har, men lengselen etter en til er høyst til stede.
 
Takk <3 Har fått lutinus som jeg skal ta fra eggløsning. Ved positiv test skal jeg over på hestekur av utrogestan og albyl-e. Progesteron og blodfortynnende. Gikk på lutinus og albyl-e med datter. Men fikk ikke noe forrige graviditet som jo ble en MA fordi jeg fikk et vellykket svangerskap før det. Hjalp ikke å si at det var med støttemedisiner. Dette var ikke i Norge, så jeg gikk til min gamle og snille gynekolog som ordnet med disse støttemedisinene ut fra hva han så jeg kunne prøve for å lykkes. Hvordan går det med deg?
Okei. Jeg har vært i dialog med min gyn, og vi skal snakke om evt medisiner når jeg blir gravid.
Men, lurer på, disse medisinene, hjelper de med å bli gravid også?
Blir spennende å følge med deg da :Heartred
Her er vi i tredje pp etter MA’en. Har litt troa på at denne pp er vår pp, så håper denne god følelsen stemmer! Siste dag med letrozol i morgen så håper jeg el kommer søndag, mandag eller tirsdag :angelic:
 
Tusen takk :Heartred Håper alle oss som dessverre mistet i sommer får babyene våre snart :Heartred Jeg har ei på snart 14 mnd, men jeg blir så syyykt babysyk når jeg ser noen helt ferske. Hadde aldri trodd det om meg selv som er så takknemlig for henne vi har, men lengselen etter en til er høyst til stede.
Håper det!! Hihi jaaaa de vokser jo så fort! Har ei på 17 mnd og hun begynner jo å bli så stor. Hvor har babyen min tatt veien? Lengselen etter en liten en til er stor her også, vil så gjerne at de skal ha søsken ❤️
 
Okei. Jeg har vært i dialog med min gyn, og vi skal snakke om evt medisiner når jeg blir gravid.
Men, lurer på, disse medisinene, hjelper de med å bli gravid også?
Blir spennende å følge med deg da :Heartred
Her er vi i tredje pp etter MA’en. Har litt troa på at denne pp er vår pp, så håper denne god følelsen stemmer! Siste dag med letrozol i morgen så håper jeg el kommer søndag, mandag eller tirsdag :angelic:
Alle disse jeg tar skal tas etter eggløsning, så tror ikke de bidrar noe til faktisk å bli gravid, men får dem for å beholde graviditeten. Jeg tror kroppen min trenger en liten dytt og et godt egg ...
 
IMG_7423.jpeg
CD 12. Da har jeg begynt å teste etter eggløsning etter første dobbel kur med letrozol denne måneden. Forhåpninger om eggløsning i løpet av de neste dagene, forrige måned med enkel kur letrozol ble eggløsning kjempe forsinket og kom på syklusdag 26. Spennende å følge med på dere som har begynt å teste i dpo-land ❤️
 
Dagens test, nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, synes den ser negativ ut men samtidig så synes jeg jeg kan skimte en nesten usynlig strek nr.2 der. Æææh for en spenning :nailbiting:
Vis vedlegget 414575
Ser noe!:D Håper det er starten på noe ❤️
Prøv en annen test om du har, disse er kjent for å ikke være så gode :dead:
 
Ser noe!:D Håper det er starten på noe ❤️
Prøv en annen test om du har, disse er kjent for å ikke være så gode :dead:
Håper det!! ❤️ redd for at det kan være en lurestrek ja så lar ikke gleden briste her helt enda (eller prøver) :p har ikke flere tester annet enn de fra @home, de er heller ikke så bra :hilarious: og en cb ultratidlig digital, kanskje jeg tar den i morgen eller i overimorgen.. er jo bare 9 dpo så er veldig tidlig fortsatt
 
Gikk på en test smell , selvfølgelig blenda :p.
Jeg er bare 6 dpo i dag , men skulle vært 10 dpo :/.
I dag var testdagen jeg hadde satt meg om EL hadde kommet forrige mandag :).
 

Vedlegg

  • IMG_1836.jpeg
    IMG_1836.jpeg
    984,3 KB · Visninger: 6
Back
Topp