For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Ingen økning i el test her enda, men "bare" cd13 så fortsatt noen dager til! Kjenner det jobber så håper el slim kommer snart :) håper også el blir føre lørdagen for nå har jeg gått ut av komfortsonen å bestilt sydentur til meg og mini! Blir spennende å reise alene med hu på 2,5,håper det går fint :hilarious:
Så tøft at du har bestilt!! Håper du rekker el før det og at du kan reise og kose deg, og tenke på noe litt annet en liten stund :love017 håper det går fint!! Har dere lang reisevei? Snuppa vår sovna lett hver kveld etter strand og vann, og kosa seg sånn hele dagen at jeg synes nesten det var lettere å være på ferie enn å være hjemme.. og på flyet har hun alltid sovnet, gir henne mat rett etter avgang, leker litt og så sover hun som regel resten av veien, god flydur i bakgrunnen som bysser i søvn :hilarious:
 
Lagt inn bestilling på el tester, var et ønske fra mannen. Jeg hadde tenkt å prøve en måned uten, men pga turnusen hans blir det enklere denne gangen.
Men nå har jeg bestemt meg for at denne pp skal det klaffe! Nå er det faktisk vår tur :Heartred
 
Så tøft at du har bestilt!! Håper du rekker el før det og at du kan reise og kose deg, og tenke på noe litt annet en liten stund :love017 håper det går fint!! Har dere lang reisevei? Snuppa vår sovna lett hver kveld etter strand og vann, og kosa seg sånn hele dagen at jeg synes nesten det var lettere å være på ferie enn å være hjemme.. og på flyet har hun alltid sovnet, gir henne mat rett etter avgang, leker litt og så sover hun som regel resten av veien, god flydur i bakgrunnen som bysser i søvn :hilarious:

Uff. Ja, skikkelig skrekkblandet fryd! Håper det går bra og at vi ikke begge sitter å gråter over hvor katastrofe det var å reise alene :hilarious: neida (joda).
Vi har 2 t i bil flyplassen, 4 timer på fly også var det var 1,5 t buss til hotellet, så lang reise:bag:
Håper (og tror) hu er ganske kaputt på kveldene etter lange dager med bading og kos :shy: er mer reising som blir spennende, vi reiste til Bulgaria i fjor og da sov hu ingenting på flyet selvom hu var helt ødelagt og burde sovet :wacky: men skal hente en jetkids bedbox håper det gir litt mer søvn denne gangen for vi har kvelds og nattfly!
Uansett gleder jeg meg veldig til å komme bort og tenke på noe annet, forhåpentligvis er jeg mange dpo når jeg kommer hjem igjen også :)
 
Last edited:
Fått smått begynnende el slim, så det er godt at kroppen jobber mot el, så da krysser jeg for at det kommer en positiv el test inne lørdag, for den er langt ifra positiv nå :wacky:
 
Uff. Ja, skikkelig skrekkblandet fryd! Håper det går bra og at vi ikke begge sitter å gråter over hvor katastrofe det var å reise alene :hilarious: neida (joda).
Vi har 2 t i bil flyplassen, 4 timer på fly også var det var 1,5 t buss til hotellet, så lang reise:bag:
Håper (og tror) hu er ganske kaputt på kveldene etter lange dager med bading og kos :shy: er mer reising som blir spennende, vi reiste til Bulgaria i fjor og da sov hu ingenting på flyet selvom hu var helt ødelagt og burde sovet :wacky: men skal hente en jetbox bedbox håper det gir litt mer søvn denne gangen for vi har kvelds og nattfly!
Uansett gleder jeg meg veldig til å komme bort og tenke på noe annet, forhåpentligvis er jeg mange dpo når jeg kommer hjem igjen også :)
Haha ja sant, småbarnslivet i et nøtteskall :hilarious: forhåpentligvis går det bra!! Er nesten en hel dags reise det ja... Er typisk at når de trenger det mest så er det helt umulig å få de til å sove. Satse på at det går bedre denne gangen med sene fly. Litt mer naturlig søvntrykk da. De bedboxene ser så kjekke ut!! Du må si ifra hvordan det gikk med den, kanskje vi og må skaffe oss en :hilarious: det kommer til å bli kjempebra!! Og sol og varme er jo også bra for fruktbarheten, ekstra vitamin D er kjekt! Hehe :p jaaaa forhåpentligvis er du mange mange dpo da med ny spire om bord :love017:joyful:
 
Haha ja sant, småbarnslivet i et nøtteskall :hilarious: forhåpentligvis går det bra!! Er nesten en hel dags reise det ja... Er typisk at når de trenger det mest så er det helt umulig å få de til å sove. Satse på at det går bedre denne gangen med sene fly. Litt mer naturlig søvntrykk da. De bedboxene ser så kjekke ut!! Du må si ifra hvordan det gikk med den, kanskje vi og må skaffe oss en :hilarious: det kommer til å bli kjempebra!! Og sol og varme er jo også bra for fruktbarheten, ekstra vitamin D er kjekt! Hehe :p jaaaa forhåpentligvis er du mange mange dpo da med ny spire om bord :love017:joyful:
Hehe, absolutt :wacky: reise skal vi uansett, så det går som det går hvert fall:shy:
Ja, skal gi en update! Håper den er så kjekk som den ser ut som:hilarious:
Ja, blir deilig! Gleder meg til sydenlibet en uke altså :)
Det tørr jeg ikke håpe på en gang, men hadde vært en fin avslutning på turen ❤️
 
Premom sier 0,39 i dag :).
Er kun bitte litt svakere enn den jeg hadde 8 august 23 45 ( da fikk jeg positiv 9 august 1037 ). Så forhåpentligvis blir den positiv i kveld eller i morgen tidlig :).
Så jeg er litt på «overtid» fordi før MA hadde jeg standardar syklus på 28 dager og El på CD 15 og i dag er jeg på CD 16 :)
 
Premom sier 0,39 i dag :).
Er kun bitte litt svakere enn den jeg hadde 8 august 23 45 ( da fikk jeg positiv 9 august 1037 ). Så forhåpentligvis blir den positiv i kveld eller i morgen tidlig :).
Så jeg er litt på «overtid» fordi før MA hadde jeg standardar syklus på 28 dager og El på CD 15 og i dag er jeg på CD 16 :)
Hurra!! Ser ut som vi ligger ganske likt da ja, jeg og fikk el CD17 denne gangen så mulig det er vanlig etter å ha mistet at den blir litt endret. Håper du får en positiv snart! ☺️
 
Noen som vet hvor mye man ha for å få høy på premom ?:)
 
0,8 mener jeg den begynner å si høy! Også når den er 1.0 og oppover er den positiv, også finner den peaken ettersom du legger inn videre tester :)
Hos meg har den vist høy ifra 0,48 noen ganger, så jeg ville tatt tallene med en klype salt og fokusert mer på hvor sterke de ser ut og stigningen. ☺️ premom er litt surrete noen ganger.. :hilarious: :confused013(ser også den har målt samme test til 0,48 og deretter 0,78 rett etterpå, disse er fra 2021). Jeg bruker alltid cb sine for å bekrefte topp, begynner å teste når jeg ser de andre begynner å bli sterke

Screenshot_20230906-075502.png
 
Jeg fikk denne i går ettermiddag :).
Premom sier 0,54 :).
Skal ta en ny før jeg skal hente barn i barnehagen og skolen :).
 

Vedlegg

  • IMG_1776.jpeg
    IMG_1776.jpeg
    752,4 KB · Visninger: 2
Hos meg har den vist høy ifra 0,48 noen ganger, så jeg ville tatt tallene med en klype salt og fokusert mer på hvor sterke de ser ut og stigningen. ☺️ premom er litt surrete noen ganger.. :hilarious: :confused013(ser også den har målt samme test til 0,48 og deretter 0,78 rett etterpå, disse er fra 2021). Jeg bruker alltid cb sine for å bekrefte topp, begynner å teste når jeg ser de andre begynner å bli sterke

Vis vedlegget 414087

Oi, ikke sett noen få høy med "så lav" verdi :hilarious: men den skal jo klare å ta individuelle vurderinger! Er ikke helt til å stole på nei, men liker den godt likevel :D
 
Fikk denne nå , høy 0,82 stod det på premom :).
Så spørs om vi bør legge inn aksjer i kveld også for sikkerhetsskyld :).
Lagt inn på CD 8 , 11 , 13 , 15 og jeg er på CD 17 i dag :)
Første er etter 4-5 min og nr 2 er 2 minutter etter den igjen ca :)
 

Vedlegg

  • IMG_1777.jpeg
    IMG_1777.jpeg
    488 KB · Visninger: 4
  • IMG_1778.jpeg
    IMG_1778.jpeg
    652,5 KB · Visninger: 3
Back
Topp