For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Endelig eggløsning her i dag! CD17, men fornøyd med det da den tidligere har kommet cd20-21.

Da blir det mer aksjelegging og så bare å krysse fingrene! :talk017
Screenshot_20230903-092510.png
 
Nei , får håpe det er innen en 2-3 dager :)
Jeg er på CD 13 fant jeg ut :hilarious: . Gått surr i tellinga , men fortsatt ganske likt da :).
Håper det ❤️ har hatt el på cd 17-18 etter abort, så håper bare det ikke blir noe seinere enn det her :hilarious:
Ser ut som det er rett rundt hjørnet for dere da! Krysser fingrene for at el kommer snart for begge to ♥️:love017
 
Premom sier testene mine har gått opp fra 0,16 o går til 0,28 i dag.
Kun 1 El test igjen :bag: .
Spørs om jeg må be samboeren kjøpe med en pakke til i morgen tidlig :). Så jeg får sett at den kommer på topp så går ned igjen :).

Jeg har begynt å få litt el slim og murringer :)
 

Vedlegg

  • IMG_1756.jpeg
    IMG_1756.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 4
27. Mai ifølge terminkalkulatoren til Babyverden ☺️ hva med deg?
Okei :).
I følge babyverden får jeg termin 30 mai (hvis jeg går ut ifra når jeg begynte blø skikkelig , om jeg går ut i fra når jeg kun fikk litt på papiret blir det 29 :) )
 
Hei :) Melder meg inn her da jeg skulle hatt termin 10. februar, men mistet 6+1 dessverre på min egen bursdag. Nå gleder jeg meg så ufattelig mye til å bli mor og håper hver eneste måned at det går. Jeg har nå begynt på kur nr.2 med letrozol (dobbel kur) og er så spent på denne syklusen her. Må si det er utrolig ensomt å ha gått gjennom en periode på over ett år med prøving og SA, og se venninner overalt bli gravid. Verst synes jeg det var å se venninna mi legge ut at hun har samme termin som jeg skulle hatt. Så får så vondt av hvordan jeg føler det, for føler meg så bitter. Prøver så klart å skjule dette, for unner venninnene mine alt godt. Skulle bare ønske det var meg, og gleder meg sånn til det er meg. Hoff, bare masse tanker. Godt at dere har laget en slik gruppe, da føler man seg ikke alene med alle tanker allikevel.
 
Okei :).
I følge babyverden får jeg termin 30 mai (hvis jeg går ut ifra når jeg begynte blø skikkelig , om jeg går ut i fra når jeg kun fikk litt på papiret blir det 29 :) )
Vi blir veldig veldig nære da! Rekker akkurat maigruppa begge to :joyful: ☺️
 
Blir litt lei meg over å tenke på at jeg ville vært rundt halvvei i svangerskapet nå… og enda mer lei meg for at jeg ikke har blitt gravid igjen… det gjør litt vondt i dag kjenner jeg :arghh:
Kjenner litt på det samme innimellom :/.
Skulle vært 19 + 1 i dag og sikkert visst om det var en gutt eller jente vi skulle fått :Heartred .
 
Hei :) Melder meg inn her da jeg skulle hatt termin 10. februar, men mistet 6+1 dessverre på min egen bursdag. Nå gleder jeg meg så ufattelig mye til å bli mor og håper hver eneste måned at det går. Jeg har nå begynt på kur nr.2 med letrozol (dobbel kur) og er så spent på denne syklusen her. Må si det er utrolig ensomt å ha gått gjennom en periode på over ett år med prøving og SA, og se venninner overalt bli gravid. Verst synes jeg det var å se venninna mi legge ut at hun har samme termin som jeg skulle hatt. Så får så vondt av hvordan jeg føler det, for føler meg så bitter. Prøver så klart å skjule dette, for unner venninnene mine alt godt. Skulle bare ønske det var meg, og gleder meg sånn til det er meg. Hoff, bare masse tanker. Godt at dere har laget en slik gruppe, da føler man seg ikke alene med alle tanker allikevel.
Velkommen ♥️ huff, det er så vondt, og ekstra belastning når det skjer på sånne dager som skulle være gledesdager. Kjenner meg godt igjen i de følelsene du har og ville bare si at jeg tror det er veldig naturlig å føle det sånn etter å ha mistet. Prøv å ikke vær så streng med deg selv, det er ikke motstridende å glede seg på dems vegne og ønske dem alt godt, men at det stikker i hjertet samtidig. Håper du snart har hellet med deg, at vi alle har det og at det blir spirer på oss! ♥️☺️
 
Vi blir veldig veldig nære da! Rekker akkurat maigruppa begge to :joyful: ☺️
Ja , vi rekker det akkurat :Heartred.

Jeg har født før :
1 : 6 dager før termin
2 : 6 dager over termin
3 : 6 dager før termin
4 : 4 dager etter termin

Så jeg føder nok forhåpentligvis før termin neste gang :). (Så om det klaffer nå så satser jeg på å føde 24 mai :hilarious:).
 
Ja , vi rekker det akkurat :Heartred.

Jeg har født før :
1 : 6 dager før termin
2 : 6 dager over termin
3 : 6 dager før termin
4 : 4 dager etter termin

Så jeg føder nok forhåpentligvis før termin neste gang :). (Så om det klaffer nå så satser jeg på å føde 24 mai :hilarious:).
Haha så morsomt at det har vært sånn annenhver før og etter :hilarious: systematisk kropp du har! Hadde vært fantastisk om det faktisk blir 24. Mai :joyful::hilarious:

Jeg har bare født 1 gang før og ble satt i gang, da kom hun 39+4, så aner ikke hvordan det kan bli. Men var nok veldig klar egentlig før de begynte igangsetting, så litt før termin vil jeg tro den kommer ♥️
 
Haha så morsomt at det har vært sånn annenhver før og etter :hilarious: systematisk kropp du har! Hadde vært fantastisk om det faktisk blir 24. Mai :joyful::hilarious:

Jeg har bare født 1 gang før og ble satt i gang, da kom hun 39+4, så aner ikke hvordan det kan bli. Men var nok veldig klar egentlig før de begynte igangsetting, så litt før termin vil jeg tro den kommer ♥️
Ja det er litt morsomt :p .
kanskje det blir 20-24 mai evt på deg også :Heartred .
Vi får evt knipe igjen på 17 mai :hilarious:.
 
Jeg er gravid 4+3 i dag, og synes det er så vanskelig å finne gleden igjen. Går bare og forbereder meg på at det skal gå galt igjen. Veldig slitsomt for hodet:arghh:
Samme her.. har ikke blitt spesielt glad for positiv test. Går egentlig bare å venter på spotting/blødning og at ting skal gå galt.. ligger bare å vrir meg på natta, sover dårlig og tenker og tenker hele tida.. blir spennende å gå på jobb fremover, håper jeg får fokusert litt der :hilarious:
 
Haha ja vi får knipe så hardt vi kan :hilarious: ja, det kan fort skje ☺️♥️ tenk om den kommer 24.05.24 da, blir mye 24 :hilarious:
Jeg må forresten si 25.05 :hilarious: .
Mine 3 yngste er født :
26.6
22.12
7.7
Så alle har det siste tallet i datoen i måneden de er født :hilarious:
 
Hei :) Melder meg inn her da jeg skulle hatt termin 10. februar, men mistet 6+1 dessverre på min egen bursdag. Nå gleder jeg meg så ufattelig mye til å bli mor og håper hver eneste måned at det går. Jeg har nå begynt på kur nr.2 med letrozol (dobbel kur) og er så spent på denne syklusen her. Må si det er utrolig ensomt å ha gått gjennom en periode på over ett år med prøving og SA, og se venninner overalt bli gravid. Verst synes jeg det var å se venninna mi legge ut at hun har samme termin som jeg skulle hatt. Så får så vondt av hvordan jeg føler det, for føler meg så bitter. Prøver så klart å skjule dette, for unner venninnene mine alt godt. Skulle bare ønske det var meg, og gleder meg sånn til det er meg. Hoff, bare masse tanker. Godt at dere har laget en slik gruppe, da føler man seg ikke alene med alle tanker allikevel.
Vet hvordan du føler det! Ei veninne av meg har termin 9 dager etter jeg egentlig skulle ha termin… vi skulle egentlig ha permisjonstid sammen og sånn, men sånn ble det ikke, og det ee ufattelig sårt :Heartred
 
Back
Topp