Gratulerer så mye[emoji171][emoji171][emoji171]
Gratulerer så mye, ho er helt nydelig![]()
Gratulerer![]()
Gratulerer![]()
Gratulerer! Hun er skjønn, og fint navn [emoji177]
Gratulera så mykje!
Takk!Så nydelig! Gratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye[emoji171][emoji171][emoji171]
Gratulerer så mye, ho er helt nydelig![]()
Gratulerer![]()
Gratulerer![]()
Gratulerer! Hun er skjønn, og fint navn [emoji177]
Gratulera så mykje!
Takk!Så nydelig! Gratulerer![]()

18:21 i kveld kom endelig lille Johanne til verden3900gram og 51 cm
etter over tretti timer med rier ble det keisersnitt til slutt, men alt er bare bra med mor og barn
kommer en lenger beskrivelse etterhvert, nå er det kos og hvile som gjelder!
Eneste gangene det blir skriking er når hun er sulten eller hvis stelling og klesskift ikke passer humøret. Da har hun skikkelig volum!
Sover to timer om gangen om natta og sovner igjen med en gang etter spising. Hun har vært veldig våken siden dag en og kan ha lange stunder hvor hun koser seg i babynesten og følger med 
Det går bra med oss og vi koser oss masse midt oppi altHåper det går bra med dere og at dere nyter den nye tilværelsen!![]()
blir endel bilder for å si det sånn!
Når hun sover er hun helt i koma og helt slapp i hele kroppen og ser så søt og yndig ut. Men når hun våkner det er da sjarmtrollet slår til! Med masse bustete hår og en million uttrykk er det så gøy å være med henne. Hun har lange våkne perioder og kan ligge for seg selv også i baby nesten og bare kose seg. Helsesøster kommenterte det til og med på kontroll at hun var en svært uttrykksfull baby. Problemet for meg er at jeg får fullstendig latterkrampe av henne til tider noe som ikke er særlig godt med keisersnittsår! Det virker heldigvis som om det gror godt og i går klarte vi å gå en 30 min trilletur for første gang, noe som føltes som en stor seier siden jeg har hatt mye smerter i ettertid. Gleder meg vanvittig til å få full bevegelighet igjen! Så nydelig![]()
Såå skjønn!![]()
Så herlig hun er! [emoji7]
Tusen takkSå nydelig og skjønn![]()