For aller første gang

Håper det var vannet! Heia heia! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så spennende :) Lykke til ❤️
 
Det var ikke fostervann men godt å få sjekket det. Ble tatt en ctg måling når jeg først var der og alt er bra med frøkna hvertfall :Heartred fikk flere store utslag på modningsrier underveis så nesten litt godt å få bekreftet at kroppen virkelig jobber! Beskrev for jordmor hvordan den sista uka har vært og hun mente jeg ikke kom til å få bruk for overtidskontrollen om en uke hvertfall så det er da noe. Skal på svangerskapskontroll i morgen også hvis ikke noe skulle skje i natt (håpehåpe:smiley-angelic001) lever virkelig bare en dag av gangen nå og håper det snart tar seg opp skikkelig for man blir sliten av å gå så lenge med modning til "ingen nytte."

Har fått bakt rundstykker og mannen har lovet pannekaker til middag i kveld så er snart denne dagen gått også:rolleyes:
 
40+5
Våknet i går og kjente at optimismen og tålmodigheten var på bånn. Lei av å ikke komme videre, av folk som spør om ting har skjedd og alt sammen egentlig. Hadde mest lyst til å bare ligge under dyna men vi hadde avtale hos jordmor så da var det å komme seg ut. Må bare få skryte av jordmoren vi har gått til for hun er virkelig helt fantatisk og får meg til å føle meg så mye bedre og gikkbut derfra med et helt annet humør :) alt er fremdeles bra med lille frøken, urinprøven var fin og blodtrykket var steget noe, noe hun sa var bra og normalt når man nærmet seg fødsel. Hun sa også at all utfloden jeg har hatt i det siste er typisk etter at slimproppen er gått så det var jo og greit å vite. Hun minner oss og på å leve en dag av gangen og ikke tenke så langt frem for å gjøre dagene lettere og nå stiger jo sjansen for at hun kommer for hver dag som går. Og at med de modningsriene jeg har nå vil jeg kanskje få en lettere fødsel når den først setter i gang, som og er en trøst.
Er tett mellom kynnerne men ingen aktive rier enda selv om det murrer veldig.
Prøver virkelig å bare leve her og nå og holde humøret oppe. Mannen min er helt fantastisk å ha hos meg nå og gir meg all støtte jeg trenger :Heartredmen jeg håper virkelig hun har tenkt å komme snart!
 
Har oppdatert nå :) Dessverre ikke mye å skryte av på fødefronten..

Overtid er knall tøft. Jeg har gått over med alle mine. Og vet at det er kjempe tøft for psyken. Det positive med å ha gått overtid er at barna ofte er mer våken. Mer sugevillig, og generelt sett mer opplagt. Du får prøve å tenke på det disse dagene[emoji173]️
 
41+1
5 dager over termin.
2 dager til overtidskontroll.

Hvis det ikke blir fødsel innen ett døgn nå da gir jeg opp! :rolleyes:
Våknet halv åtte og måtte på do og fikk en ri da jeg la meg igjen. Måtte på do igjen og da var det blodblandet utflod, regner med det kan være tegningsblødning,og så har det faktisk kommet rier med jevne mellomrom siden da! :woot: Skikkelig løs mage også og ingen tvil om at det er aktive rier nå, så nå får vi bare slappe av og vente og se hvordan det utvikler seg utover dagen!
 
Lykke til! Så spennende :Heartred
 
Rieupdate: kommer cirka hvert femte minutt og de tre siste har vart rundt ett minutt. Og de er skikkelig vonde! Føles som krampe i hele underlivet og korsryggen:wideyed: men nå kan det være det samme - nå skal det bli baby! :happy093.:love7
 
Back
Topp