For aller første gang

Så spennende :) Lykke til! :Heartred
 
Så spennende! [emoji2][emoji7] Tenk, nå har du snart vesla i armene dine! [emoji173] Lykke til!
 
Så utrolig spennende!!:cat: nå er hun jo rett rundt hjørnet!
 
Wææææ! Så spennende![emoji2][emoji2][emoji2]
Masse lykke til[emoji173]️ tenk at hun er her snart[emoji16] heia heia!!’[emoji322]
Takk:HeartredJa det ble plutselig litt mer spenning nå, hvis det går ann :p
Masse lykke til Murre ❤️❤️
takk:Heartred
Så spennende[emoji7][emoji7][emoji7][emoji16] Nå er det ikke lenge før hun er her[emoji173][emoji173] Håper du får lada opp litt nå de siste dagene[emoji8][emoji8]
Lite planer heldigvis og har spart opp noen serier vi skal se så da blir det vel endel av det fremover :joyful: helt sprøtt å tenke at hun er her snart!:love017
 
Så spennende :) Lykke til! :Heartred
Takk :Heartred
Då spennende med slik beskjed ifra jordmor. Tenk nå skjer det snart[emoji173]️
ja ble nesten litt satt ut av hvor positiv hun virket på at ting var i gang og at det ikke var så langt unna. Både jeg og mannen blei helt gira når vi gikk derfra:joyful: veldig rart at vi snart er helt i mål!
Så utrolig spennende!!:cat: nå er hun jo rett rundt hjørnet!
Ja! Hver dag blir mer og mer spennende nå! :joyful:
 
Så spennende! Masse lykke til [emoji7][emoji173]️[emoji173]️
 
Ikke så lenge til det skjer noe nå! Masse lykke til når det skjer! :D
 
40+0
Tre små dager til termin!
Etter to dager med mye modningsrier av og på var det en skuffende stille dag i går. Kjente jeg ble skikkelig frustrert selv om det ikke har vært skikkelige rier enda, det bare føltes så bortkasta at det skulle stoppe opp. Har tatt det helt rolig hele uka egentlig og latt kroppen få slappe mest mulig av.
I dag har det vært mer modningsrier igjen og vi gikk en liten tur ut i stad og da verka det noe sykt og jeg måtte skikkelig på do. Så etter å ha vært på do nå så jeg at deler av slimproppen har gått! :wideyed: Vanskelig å si hvor mye det skal være, men må ha vært det i alle fall da jeg aldri har sett det sånn før, så da er spenningen på topp igjen:joyful:
Pappa har klokketro på at hun kommer i morgen så vi får se om kommende bestefar har rett. Hadde ikke gjort noe:happy:
 
Så spennende ❤️
 
At det nærmer seg er det ikke tvil om. Kroppen din gjør seg klar. Kanskje du er så heldig at modningsriene gir deg en kortere latensfase i fødselen[emoji4]
 
At det nærmer seg er det ikke tvil om. Kroppen din gjør seg klar. Kanskje du er så heldig at modningsriene gir deg en kortere latensfase i fødselen[emoji4]
Er det jeg håper på jeg og ;) hvertfall når det skal holde på over så lang tid! resten av slimproppen gikk i går kveld og i dag morges så håper jo ting kan starte skikkelig snart!
 
Riene mine starta med slimproppen gikk akkurat som din gikk! Nå krysser jeg alt jeg har[emoji119][emoji119][emoji119]
Heia baby![emoji254]
 
40+3
Termindag! :woot:
Hadde mye verking i ryggen i hele går og i natt hadde jeg mine første to rier:DMen det var aalt for lenge mellom dem til at det tells for noe, men vonde var de! Måtte puste meg gjennom. Når jeg omsider fikk dratt meg ut av senga nå rant det litt nedover beina så nå blir det en tur på føden for sjekk. Har hatt veldig mye tynn utflod de to siste dagene og så vil sjekke om det faktisk er det og de på føden var enige.
 
40+3
Termindag! :woot:
Hadde mye verking i ryggen i hele går og i natt hadde jeg mine første to rier:DMen det var aalt for lenge mellom dem til at det tells for noe, men vonde var de! Måtte puste meg gjennom. Når jeg omsider fikk dratt meg ut av senga nå rant det litt nedover beina så nå blir det en tur på føden for sjekk. Har hatt veldig mye tynn utflod de to siste dagene og så vil sjekke om det faktisk er det og de på føden var enige.
Så spennende [emoji177][emoji177] Lykke til, håper det skjer noe snart[emoji173][emoji8]
 
Back
Topp