For aller første gang

Ah den ser jeg! Synes knyting ser SÅ vanskelig ut men det er sikker ikke det. Bæreselen og tar jo litt tid i starten. Her reiser samboer og bort, i 2 uker så jeg kvier meg :( har blitt flinkere å bruke bæreselen. Er nok utviklingstrinn på gang her og, så blir mye bæring for tiden.
Hvor lenge blir samboer borte ?
Det er nok ikke enkelt fra første stund men tror det går med nok øving. Har brukt caboo så er vant med strammingen og holdeteknikken på baby selv om det er feridigknytt så håper det kan hjelpe litt :) Kjennes alltid strevsomt ut når mannen skal bort men så går det jo på ett vis og som oftest går det bra når vi har fått vendt oss til å være «alene hjemme».merker mest jeg blir sliten av dagsovingen hennes som må skje i vogn eller bæretøy. Lite hvile å få før hun legger seg om kvelden, men nå funker hvertfall det så da får jeg litt tid da om ikke annet :) Nå er det bare fire dager han skal være borte så kort tur denne gangen. Veldig spent på våren neste år, da skal han være borte tre - fem uker i strekk!
Er samboeren din ofte borte?
 
Elsker det nye sjalet! Har gått helt fint å knyte men må jo selvfølgelig gjøre det noen ganger før det blir helt perfekt men både jeg og J trivdes godt :) så nå prøver jeg hardt å holde meg i skinnet så jeg ikke skal shoppe flere :rolleyes: Skal kjøpe meg en ringslynge også så det blir lettvint å bære henne rundt når hun er utålmodig og vil raskt opp :)
I går spiste hun for første gang en liten porsjon med grøt! Kosa seg og gapa og smatta for livet men jeg stoppet halveis siden hun ikke har spist så mye før for å se hvordan det gikk med magen. Med litt malt i kvelds- og morgenflaska var alt på stell igjen og hun har ikke hatt noe vondt :) lagde søtpotetmos som jeg frøys ned i går og nå lager jeg sviskemos.
Veldig spent i dag fordi vi skal i bryllup og det blir første kvelden med barnevakt for J:wideyed: vielsen er kl tre og farmor som skal passe kommer hit i tolv tida så får vært mye sammen og så legger hun seg jo i halv syv tiden og da sover hun natta gjennom uansett så håper det går fint for J:Heartred
 
Back
Topp