For aller første gang

CD 1 pp4?
Forventet tr i morgen men fikk det overraskende og voldsomt i dag. Ikke store blødningene men skikkelige magesmerter og uvel på jobb:confused:
Og jeg hadde jo håpa at tr ikke skulle komme i morgen heller, men gi meg en litt lengre lutealfase denne syklusen, men nei. Så nå har jeg kun 7 dager lf, etter 8 dager forrige syklus :sorry:
Håper ikke dette blir fast for har lest at man bør ha minimum 8 dager for at man skal ha gode sjangser for å bli gravid uten hjelp..

Hele syklusen oppsummert er at el var noen dager tidligere enn forrige syklus, så hele syklusen ble på kun 28 dager denne gangen kontra 32 forrige gang.

Kort LF liker vi ikke! Håper den bedrer seg! Ellers er det vel mulig å få noe for det, kanskje? Jeg vet ikke hva man gjør med det, men.. Hvordan var den syklusene før det?

Har dere tenkt noe mer på å begynne prøvingen igjen? :)
 
Kort LF liker vi ikke! Håper den bedrer seg! Ellers er det vel mulig å få noe for det, kanskje? Jeg vet ikke hva man gjør med det, men.. Hvordan var den syklusene før det?

Har dere tenkt noe mer på å begynne prøvingen igjen? :)
Håper det bedrer seg jeg og. Liker det ikke! :sorry:
Tror man kan få progestron tilskudd hvis man har sjekket hos lege/gyn men redd det er lite å få før det har gått ett år fra p pilleslutt :wideyed:
Forrige var lf kun 8 dager, og før det antatt 13 dager men da er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde el. Vet i hvertfall ikke når det var så vanskelig å si hvor lang lf egentlig var.

Når det gjelder å prøve igjen er jeg fremdeles lott på gjerdet. Har hatt et tungt år jobbmessig og kjenner jeg er veldig motivert for å starte med ny jobb og ny giv.MEN hvis lf skal være så kort kan jo dette ta litt tid før det klaffer.. maks utsette til sommeren!
 
Håper det bedrer seg jeg og. Liker det ikke! :sorry:
Tror man kan få progestron tilskudd hvis man har sjekket hos lege/gyn men redd det er lite å få før det har gått ett år fra p pilleslutt :wideyed:
Forrige var lf kun 8 dager, og før det antatt 13 dager men da er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde el. Vet i hvertfall ikke når det var så vanskelig å si hvor lang lf egentlig var.

Når det gjelder å prøve igjen er jeg fremdeles lott på gjerdet. Har hatt et tungt år jobbmessig og kjenner jeg er veldig motivert for å starte med ny jobb og ny giv.MEN hvis lf skal være så kort kan jo dette ta litt tid før det klaffer.. maks utsette til sommeren!

Har du nylig sluttet på hormonprevensjon? Kaan syklus være litt på bærtur, bare? Håper det ordner seg av seg selv! Kjipt hvis det ikke gjør det og man må vente et år! :wideyed: Det går jo eventuelt an å gå privat, kanskje? Men vi får håpe du blir gravid lenge før det i det hele tatt er en utfordring ;)

Ja, skjønner. Nå er det jo heldigvis ikke så lenge til sommeren, da :)
 
Har du nylig sluttet på hormonprevensjon? Kaan syklus være litt på bærtur, bare? Håper det ordner seg av seg selv! Kjipt hvis det ikke gjør det og man må vente et år! :wideyed: Det går jo eventuelt an å gå privat, kanskje? Men vi får håpe du blir gravid lenge før det i det hele tatt er en utfordring ;)

Ja, skjønner. Nå er det jo heldigvis ikke så lenge til sommeren, da :)
Jeg sluttet på p-piller i desember, så kan jo håpe det er derfor! Tror hvertfall kroppen har gått mer tilbake til normalen de to siste syklusene og at vi sånn sett egentlig bare har hatt en faktisk pp.
Jeg tror jeg får ta det som det kommer fremover, men temping er hvertfall veldig nyttig for å prøve å skjønne litt mer av hva som skjer hvertfall :)
Hvordan går det med deg og spira? :)
 
Jeg sluttet på p-piller i desember, så kan jo håpe det er derfor! Tror hvertfall kroppen har gått mer tilbake til normalen de to siste syklusene og at vi sånn sett egentlig bare har hatt en faktisk pp.
Jeg tror jeg får ta det som det kommer fremover, men temping er hvertfall veldig nyttig for å prøve å skjønne litt mer av hva som skjer hvertfall :)
Hvordan går det med deg og spira? :)

Ja, temping var utrolig mye mer nyttig enn jeg noengang hadde sett for meg! :)

Det går bra såvidt jeg vet :) Jeg er 5+0 i dag og i morgen begynner hjertet å slå ❤ Det er rart og uvirkelig ennå men også veldig fint og spennende! :)
 
Masedag 1:
Hovedpunkt: LATTER
Å få et barn er en naturlig kilde til mye latter.
Hvis du trodde du lo mye da du var nyforelska, så aner du ikke hvor mye du ler når dere får barn. Du smiler av glede, bare fordi du er så forelska og lykkelig over ditt eget barn. Og du ler av det, fordi det er søtt og gjør så mye rart. Og du ler mye med barnet. Det finnes ikke noe herligere enn ekte barnelatter.

Om du ikke tror meg sjekk denne:
https://www.youtube.com/watch?v=RP4abiHdQpc

En god latter forlenger livet :D

Nytt punkt kommer i morgen.
 
Masedag 1:
Hovedpunkt: LATTER
Å få et barn er en naturlig kilde til mye latter.
Hvis du trodde du lo mye da du var nyforelska, så aner du ikke hvor mye du ler når dere får barn. Du smiler av glede, bare fordi du er så forelska og lykkelig over ditt eget barn. Og du ler av det, fordi det er søtt og gjør så mye rart. Og du ler mye med barnet. Det finnes ikke noe herligere enn ekte barnelatter.

Om du ikke tror meg sjekk denne:
https://www.youtube.com/watch?v=RP4abiHdQpc

En god latter forlenger livet :D

Nytt punkt kommer i morgen.
Herregud så hærlig! :D:D Gleder meg til nytt punkt jeg :D
 
Masedag 1:
Hovedpunkt: LATTER
Å få et barn er en naturlig kilde til mye latter.
Hvis du trodde du lo mye da du var nyforelska, så aner du ikke hvor mye du ler når dere får barn. Du smiler av glede, bare fordi du er så forelska og lykkelig over ditt eget barn. Og du ler av det, fordi det er søtt og gjør så mye rart. Og du ler mye med barnet. Det finnes ikke noe herligere enn ekte barnelatter.

Om du ikke tror meg sjekk denne:
https://www.youtube.com/watch?v=RP4abiHdQpc

En god latter forlenger livet :D

Nytt punkt kommer i morgen.

Hahaha, fantastisk! :hilarious:
 
Masedag 1:
Hovedpunkt: LATTER
Å få et barn er en naturlig kilde til mye latter.
Hvis du trodde du lo mye da du var nyforelska, så aner du ikke hvor mye du ler når dere får barn. Du smiler av glede, bare fordi du er så forelska og lykkelig over ditt eget barn. Og du ler av det, fordi det er søtt og gjør så mye rart. Og du ler mye med barnet. Det finnes ikke noe herligere enn ekte barnelatter.

Om du ikke tror meg sjekk denne:
https://www.youtube.com/watch?v=RP4abiHdQpc

En god latter forlenger livet :D

Nytt punkt kommer i morgen.
Åååh, så herlig :D
 
Masedag 1:
Hovedpunkt: LATTER
Å få et barn er en naturlig kilde til mye latter.
Hvis du trodde du lo mye da du var nyforelska, så aner du ikke hvor mye du ler når dere får barn. Du smiler av glede, bare fordi du er så forelska og lykkelig over ditt eget barn. Og du ler av det, fordi det er søtt og gjør så mye rart. Og du ler mye med barnet. Det finnes ikke noe herligere enn ekte barnelatter.

Om du ikke tror meg sjekk denne:
https://www.youtube.com/watch?v=RP4abiHdQpc

En god latter forlenger livet :D

Nytt punkt kommer i morgen.
Så fantastisk Kom hjem fra hytta og leste tråden min nå! :Heartred
Dette skal holde hardt å motstå :laughing002:love017
 
CD5 - PP4?
Temphopp i dag og tanta holder på å pakke helt sammen, jippi!:hello2 Så da er nedtellingen til el i gang og den store avgjørelsen :p må si dere er fantastiske som heier og legger ned så gode ord og hilsner. Det varmer veldig :Heartred
 
CD5 - PP4?
Temphopp i dag og tanta holder på å pakke helt sammen, jippi!:hello2 Så da er nedtellingen til el i gang og den store avgjørelsen :p må si dere er fantastiske som heier og legger ned så gode ord og hilsner. Det varmer veldig :Heartred

Hurra for at tanta pakker sammen:) nå er det bare å legge seg i hard tenking;)
 
CD5 - PP4?
Temphopp i dag og tanta holder på å pakke helt sammen, jippi!:hello2 Så da er nedtellingen til el i gang og den store avgjørelsen :p må si dere er fantastiske som heier og legger ned så gode ord og hilsner. Det varmer veldig :Heartred

Woho :) Heier for nye og bra PP :)
 
Back
Topp