For aller første gang

En liten oppdatering fra prøvepauseland :)
Ser ut som syklusen blir like lang denne gangen. Er på CD 18 og foreløpig ikke bekreftet el. Hatt endel el slim denne gangen noe som er nytt, og som jeg tolker som et bra tegn for videre prøving!
Tempen er veldig ustabil denne gangen og har vært forkjøla siste tre dagene i tillegg så får se om krysset dukker opp etterhvert.
Vis vedlegget 222009
Har snakket endel med mannen om hva vi tenker om videre prøving og kan kanskje se ut som om vi starter opp igjen neste syklus! Han vil veldig at vi skal fortsette og jeg vil jo egentlig det jeg og!
Når syklusene er så lange så vil jeg i så fall ikke få termin før slutten av januar så vi tenker det er innafor i forhold til oppstart i ny jobb i august. I tillegg til at det ikke er sikkert at det klaffer med en gang heller.
To be continued!
Skikkelig teit med lang syklus da :sorry: Satser på at det blir prøvestart igjen neste syklus da :D
 
En liten oppdatering fra prøvepauseland :)
Ser ut som syklusen blir like lang denne gangen. Er på CD 18 og foreløpig ikke bekreftet el. Hatt endel el slim denne gangen noe som er nytt, og som jeg tolker som et bra tegn for videre prøving!
Tempen er veldig ustabil denne gangen og har vært forkjøla siste tre dagene i tillegg så får se om krysset dukker opp etterhvert.
Vis vedlegget 222009
Har snakket endel med mannen om hva vi tenker om videre prøving og kan kanskje se ut som om vi starter opp igjen neste syklus! Han vil veldig at vi skal fortsette og jeg vil jo egentlig det jeg og!
Når syklusene er så lange så vil jeg i så fall ikke få termin før slutten av januar så vi tenker det er innafor i forhold til oppstart i ny jobb i august. I tillegg til at det ikke er sikkert at det klaffer med en gang heller.
To be continued!

Så spennende at dere sannsynligvis starter opp igjen snart! :D Gleder meg til å følge deg igjen :) Det kan absolutt ta litt tid, ja, snakker av erfaring.
 
Skikkelig teit med lang syklus da :sorry: Satser på at det blir prøvestart igjen neste syklus da :D
Så hyggelig at du følger med :)Ja , syns den kan bli litt kortere men det er dessverre ikke så mye å gjøre med..
 
Så spennende at dere sannsynligvis starter opp igjen snart! :D Gleder meg til å følge deg igjen :) Det kan absolutt ta litt tid, ja, snakker av erfaring.
Så koselig at du følger :)
Skal la tanken sette seg litt nå og se om det kjennes greit. Men kjenner jo jeg er veldig klar for å starte igjen! :D Og det er jo så spennende for deg nå!:Heartred Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det er bankers denne gangen :wav
 
Hvordan går det i nye jobben da?(eller husker jeg helt feil nå[emoji85][emoji12])
Du husker helt riktig ;) starter ikke før i august. Jobber som lærer så venter på at neste skoleår skal begynne :p veldig klar for ny jobb, da det ikke er helt optimalt der jeg er nå..
 
Må dessverre skuffe og si nei ;) har bare hatt så veldig mye el slim over lang tid så ble nysgjerrig på når el egentlig er denne syklusen. Tempen er og veldig opp og ned så føler ikke den kan si så mye denne gangen:wideyed:

Så kjedelig da. Satser på at det blir om ikke så lenge? :)
 
Du husker helt riktig ;) starter ikke før i august. Jobber som lærer så venter på at neste skoleår skal begynne :p veldig klar for ny jobb, da det ikke er helt optimalt der jeg er nå..

Så godt at jeg ikke var helt på tull tur. :P Nei da skjønner jeg at du ikke starter prøvingen helt enda.
Har dere tenkt noe på når dere starter da?
 
Så godt at jeg ikke var helt på tull tur. :p Nei da skjønner jeg at du ikke starter prøvingen helt enda.
Har dere tenkt noe på når dere starter da?
Hihi imponert at du huska :happy: i utgangspunktet tenker vi kanskje å vente mer mot sommeren slik at jeg får jobbet så mye som mulig av neste skoleår, men samtidig er vi begge så veldig klare for å bare fortsette neste pp. Ikke lett å velge hva som blir best!
 
Satser på det jeg og men veldig frem og tilbake merker jeg. At det skal være så vanskelig! o_O

Jeg skjønnet at du synes det er vanskelig :(

Den fornuftige sidene i meg sier at du burde vente i hvert fall noen måneder til men så hører jeg stemmen til pappa i hodet som sier at du vet aldri hva som venter rundt neste sving, ikke bare planlegg men lev her og nå. Nyt livet og gjør det du drømmer om!

Så.. ;)
 
Jeg skjønnet at du synes det er vanskelig :(

Den fornuftige sidene i meg sier at du burde vente i hvert fall noen måneder til men så hører jeg stemmen til pappa i hodet som sier at du vet aldri hva som venter rundt neste sving, ikke bare planlegg men lev her og nå. Nyt livet og gjør det du drømmer om!

Så.. ;)
Det er akkurat sånn jeg sitter å tenker jeg og nemlig! :Heartred Man lever jo bare en gang, men den fornuftige stemmen er jo der den og.. får vente ut denne syklusen og se om jeg tør å bare følge hjertet.
 
Det er akkurat sånn jeg sitter å tenker jeg og nemlig! :Heartred Man lever jo bare en gang, men den fornuftige stemmen er jo der den og.. får vente ut denne syklusen og se om jeg tør å bare følge hjertet.

Det kan jo faktisk ta noen måneder og. Følg hjertet du ❤

Gleder meg til dere er i gang igjen :)
 
Hihi imponert at du huska :happy: i utgangspunktet tenker vi kanskje å vente mer mot sommeren slik at jeg får jobbet så mye som mulig av neste skoleår, men samtidig er vi begge så veldig klare for å bare fortsette neste pp. Ikke lett å velge hva som blir best!

skjønner godt at det ikke er helt ideelt. Men samtidig, når passer det helt perfekt? Finner utallige svar på det spørsmålet;)

Dersom du og din mann føler at barn er det største ønsket. Så hadde jeg ikke vente noe lenge.
Sett deg selv foran jobb;)
 
IMG_2902.PNG Krysset kom i dag da, til tross for veldig ustabil temp denne gangen. Vært forkjøla så kan jo henge sammen. Nå blir det spennende å se hvor lang lutealfasen blir denne gangen! Forhåpentligvis lengre enn 8 dager som sist :wideyed:
 
Back
Topp