For aller første gang

skjønner godt at det ikke er helt ideelt. Men samtidig, når passer det helt perfekt? Finner utallige svar på det spørsmålet;)

Dersom du og din mann føler at barn er det største ønsket. Så hadde jeg ikke vente noe lenge.
Sett deg selv foran jobb;)
Takk for ord, det er så sant det du sier! :HeartpinkAlltid fodt å høre at andre tenker det samme, man blir litt sprø av å gå rundt og rundt i eget hode :p
Og man vet jo aldri når det klaffer heller selv om vi har prøvd i tre mnd. Så kan det jo gjerne ta mange flere før det treffer.
Nei, jeg tror vi må begynne igjen neste pp jeg :angelic:
 
Takk for ord, det er så sant det du sier! :HeartpinkAlltid fodt å høre at andre tenker det samme, man blir litt sprø av å gå rundt og rundt i eget hode :p
Og man vet jo aldri når det klaffer heller selv om vi har prøvd i tre mnd. Så kan det jo gjerne ta mange flere før det treffer.
Nei, jeg tror vi må begynne igjen neste pp jeg :angelic:

Liker :D
 
Vi tør ikke planlegge prøving til spesielle mnd, det får bare gå som det går.. barnehagefrister og sånt flyttes jo hele tiden, og man er jo aldri garantert å klare å jobbe ut hele graviditeten uansett, så jeg mener nå at man bare skal gønne på [emoji6] morsomt å se om det blir pp på dere snart!
 
Hvis jeg skulle ha hørt på fornuften, så hadde det ikke blitt baby på oss på noen år trur jeg :wideyed: Jeg har jo bryllupet mitt til neste sommer, jeg har en operasjon som jeg egentlig skulle ha tatt nå før sommeren, osv :) Men jeg skjønner at dere har lyst å vente litt i forhold til jobb altså ;) Gleder meg masse til dere starter opp igjen :D
 
Hvis el følger mønsteret fra disse to syklusene vil neste el ikke være før rundt 29.april noe som vil gi termin i slutten av januar om det skulle klaffe da. Da har jeg jobbet i ny jobb i seks mnd.hvis alt skulle klaffe neste syklus.
Prøver å overtale meg selv her :p
 
CD 1 pp4?
Forventet tr i morgen men fikk det overraskende og voldsomt i dag. Ikke store blødningene men skikkelige magesmerter og uvel på jobb:confused:
Og jeg hadde jo håpa at tr ikke skulle komme i morgen heller, men gi meg en litt lengre lutealfase denne syklusen, men nei. Så nå har jeg kun 7 dager lf, etter 8 dager forrige syklus :sorry:
Håper ikke dette blir fast for har lest at man bør ha minimum 8 dager for at man skal ha gode sjangser for å bli gravid uten hjelp..

Hele syklusen oppsummert er at el var noen dager tidligere enn forrige syklus, så hele syklusen ble på kun 28 dager denne gangen kontra 32 forrige gang.
 
IMG_2912.PNG
Min første hele syklus med temping. Noe mer ustabil denne gangen pga forkjølelse. Ikke noe tempdropp enda på tr-dagen.
 
Back
Topp