For aller første gang

CD6 PP4 ?
Tanta er forsvunnet og her er dagens tanker:
Veldig lav temp i dag, håper ikke jeg blir syk igjen! Helt nede på 36,11 noe jeg aldri har hatt før :wideyed:Forventer fertil uke blir fra 23. April.

Når det gjelder prøvestart er jeg veldig klar noe jeg ofte blir når jeg ikke er i jobb-bobla som nå i ferien. Påsken har vært og er en familiehøytid for meg og jeg kjenner ekstra på at jeg ønsker meg vår egen familie i disse dager:Heartred
Så akkurat nå er jeg veldig verpesyk:angelic:
 
Jaså! Verpesyk hæ? Da må du jo prøve på barn [emoji106] blir januarbabyer på oss!
 
Masedag 2:
Hovedpunkt: Effektivitet

Det er beinhardt å gå fra åtte timers søvn til å være oppe flere ganger om natta og stå opp mellom 05.00 og 06.00. Men det må man bare. Det positive med å stå opp tidlig er at du får unna klesvask, tømt oppvaskmaskinen, ryddet, lest nyhetene, og spist frokost både en og to ganger før du vanligvis ville stått opp.
Effektiviteten lenge leve[emoji16][emoji16]




Nytt punkt kommer i morgen
 
Masedag 3:
Hovedpunkt: Kos

Det er selvsagt hyggelig å få et kyss fra kjæresten når du kommer hjem fra jobb, men det er enda hyggeligere å ha en liten tass som kommer springende med åpne armer og er helt sykt glad for å se deg. Oppriktig glad. Du får ubegrenset kos - hver dag når du har små barn.

Siden jeg elsker filmsnutter, så får du en ny idag ;)
https://www.youtube.com/watch?v=rEAXYYTO1G0
 
Masedag 3:
Hovedpunkt: Kos
Det er selvsagt hyggelig å få et kyss fra kjæresten når du kommer hjem fra jobb, men det er enda hyggeligere å ha en liten tass som kommer springende med åpne armer og er helt sykt glad for å se deg. Oppriktig glad. Du får ubegrenset kos - hver dag når du har små barn.

Siden jeg elsker filmsnutter, så får du en ny idag ;)
https://www.youtube.com/watch?v=rEAXYYTO1G0
Nydelig video da Tror mannen ble overbevist :p han får daglige oppdateringer med de gode argumentene
 
CD7 PP4?
Lite å melde her, fremdeles lav temp men tidlig etter tr enda. Hadde en superdag i oslo i går med mannen og en lat morgen i dag før det blir bursfagsfeiring hos svigerfar i kveld. Elsker ferie! :)
 
CD7 PP4?
Lite å melde her, fremdeles lav temp men tidlig etter tr enda. Hadde en superdag i oslo i går med mannen og en lat morgen i dag før det blir bursfagsfeiring hos svigerfar i kveld. Elsker ferie! :)
Kos dere i selskap i kveld :D:D
 
CD8 PP4
Da er det vel ingen hemmelighet at vi har bestemt oss for å starte prøvingen igjen! Kommer sikkert til å få motsatte tanker snikende når ferien er over igjen men vi skal stå for valget. Langt ifra sikkert det klaffer med en gang!
Det er skummelt å kjenne hvor fort man blir klar igjen, og det blir ikke noe mindre spenning i denne pp enn de forrige:wideyed:
Planen nå er å starte å teste etter el mot slutten av neste uke, og følge med på tempen. Nå blir det to dager uten temping da jeg skal på besøk til farmor og sove på rom med hele familien:p da er det ikke så lett å tempe uten å bli avslørt :Dpleier å si at det er som å være på leirskole med en som skravler, en som vil sove, en som leser og en som holder på med mobilen :hilarious:
 
CD8 PP4
Da er det vel ingen hemmelighet at vi har bestemt oss for å starte prøvingen igjen! Kommer sikkert til å få motsatte tanker snikende når ferien er over igjen men vi skal stå for valget. Langt ifra sikkert det klaffer med en gang!
Det er skummelt å kjenne hvor fort man blir klar igjen, og det blir ikke noe mindre spenning i denne pp enn de forrige:wideyed:
Planen nå er å starte å teste etter el mot slutten av neste uke, og følge med på tempen. Nå blir det to dager uten temping da jeg skal på besøk til farmor og sove på rom med hele familien:p da er det ikke så lett å tempe uten å bli avslørt :Dpleier å si at det er som å være på leirskole med en som skravler, en som vil sove, en som leser og en som holder på med mobilen :hilarious:

Så morro! :D Gleder meg til å følge deg igjen :)
 
CD8 PP4
Da er det vel ingen hemmelighet at vi har bestemt oss for å starte prøvingen igjen! Kommer sikkert til å få motsatte tanker snikende når ferien er over igjen men vi skal stå for valget. Langt ifra sikkert det klaffer med en gang!
Det er skummelt å kjenne hvor fort man blir klar igjen, og det blir ikke noe mindre spenning i denne pp enn de forrige:wideyed:
Planen nå er å starte å teste etter el mot slutten av neste uke, og følge med på tempen. Nå blir det to dager uten temping da jeg skal på besøk til farmor og sove på rom med hele familien:p da er det ikke så lett å tempe uten å bli avslørt :Dpleier å si at det er som å være på leirskole med en som skravler, en som vil sove, en som leser og en som holder på med mobilen :hilarious:

Hurra[emoji16][emoji16] jeg kan med andre ord gi meg med masingen min?[emoji23][emoji12]
 
Masedag 4:
Hovedpunkt: Helg

Det er veldig deilig med helg, men det settes en ekstra koselig stemning når barnet kommer tuslene inn på rommet ditt. Trøtt. Med kosebamsene på slep. Og bare vil KOSE. Kryper under dynen din, tett inntil deg. Allerhelst oppå. Og bare nyter å få kos[emoji171]

Dagen startes med et smil om munnen[emoji4]
 
CD8 PP4
Da er det vel ingen hemmelighet at vi har bestemt oss for å starte prøvingen igjen! Kommer sikkert til å få motsatte tanker snikende når ferien er over igjen men vi skal stå for valget. Langt ifra sikkert det klaffer med en gang!
Det er skummelt å kjenne hvor fort man blir klar igjen, og det blir ikke noe mindre spenning i denne pp enn de forrige:wideyed:
Planen nå er å starte å teste etter el mot slutten av neste uke, og følge med på tempen. Nå blir det to dager uten temping da jeg skal på besøk til farmor og sove på rom med hele familien:p da er det ikke så lett å tempe uten å bli avslørt :Dpleier å si at det er som å være på leirskole med en som skravler, en som vil sove, en som leser og en som holder på med mobilen :hilarious:
Så artig at dere starter opp med prøvingen igjen :D:D Gleder meg masse til å følge med videre :joyful:
 
CD9 PP4
I dag ble årets første og eneste skitur gjennomført, og kjenner jo at det var lenge siden sist :p Deilig med en hel dag ute!

Siden vi er hos farmor som begynner å bli ganske opp i årene kjenner jeg jo at jeg skulle ønske vi kunne fortelle om ikke så lenge at det er et oldebarn på vei:Heartred spesielt siden vi er en så liten familie at det kun er meg og lillebroren min som kan gi henne oldebarn. Vet hun hadde satt så stor pris på å få oppleve det, og litt ekstra fordi hun har bodd alene i 20 år. Håper og ønsker meg at i januar kan vi oppfylle det :Heartred
 
CD9 PP4
I dag ble årets første og eneste skitur gjennomført, og kjenner jo at det var lenge siden sist :p Deilig med en hel dag ute!

Siden vi er hos farmor som begynner å bli ganske opp i årene kjenner jeg jo at jeg skulle ønske vi kunne fortelle om ikke så lenge at det er et oldebarn på vei:Heartred spesielt siden vi er en så liten familie at det kun er meg og lillebroren min som kan gi henne oldebarn. Vet hun hadde satt så stor pris på å få oppleve det, og litt ekstra fordi hun har bodd alene i 20 år. Håper og ønsker meg at i januar kan vi oppfylle det :Heartred

Fin tanke[emoji171] håper det ønsket blir oppfylt
 
Back
Topp