For aller første gang

CD11 PP4
CD11 allerede, jippi! Når nærmer det seg at jeg kan starte el testing. Har veldig lave temper denne perioden så blir spennende å se hvordan den utvikler seg videre. Litt murringer i dag kjenner jeg så tenker kanskje jeg tar en el test i kveld bare for å sjekke hvordan jeg ligger ann.

Våkna med skikkelig øyebetennelse på venstre øye så det er jo flott ..:arghh: aldri hatt det før, så nå blir det tur på legevakta før det blir påskeeggjakt hos pappa.

God påske alle prøvere :Heartbigred
Måtte det bli mange påskeegg på oss på alle områder :laughing002:dance018
 
CD11 PP4
CD11 allerede, jippi! Når nærmer det seg at jeg kan starte el testing. Har veldig lave temper denne perioden så blir spennende å se hvordan den utvikler seg videre. Litt murringer i dag kjenner jeg så tenker kanskje jeg tar en el test i kveld bare for å sjekke hvordan jeg ligger ann.

Våkna med skikkelig øyebetennelse på venstre øye så det er jo flott ..:arghh: aldri hatt det før, så nå blir det tur på legevakta før det blir påskeeggjakt hos pappa.

God påske alle prøvere :Heartbigred
Måtte det bli mange påskeegg på oss på alle områder :laughing002:dance018

Spennende med EL-testing :)

Så kjipt med øyebetennelse :( Håper det går fort over.

Fortsatt god påske! ❤️
 
Forts. CD11
Noen murringer i løpet av dagen, vannete men og litt creamy utflod - litt vanskelig å tyde, negativ el test tatt i kveld. Er enda tidlig så tenker annenhver dag utover i uka.
 
CD12 PP4
Creamy og litt stretchy utflod i dag, litt vanskelig å tyde da det ble aksjer på morgenen i dag :rolleyes:
Veldig emosjonell i dag! Så el er nok ikke så aalt for langt unna, selv om det nok er en stund igjen.

Kjenner litt på at jeg er veldig spent før dpo denne gangen. Gruer litt og bekymrer meg for at vi skal gjøre alt som skal til men at lutealfasen fremdeles er alt for kort og at det derfor ikke går. Mannen er heldigvis forsåelsesfull og vi prater om det sammen, og han er flink til å få meg til å ikke ta sorgene på forskudd. Men jeg bekymrer meg likevel. Noe annet å studere syklusen når man ikke aktivt prøver, nå må man takle skuffelsen også. Vi får krysse fingrene og ha troa, mange har klart det med kort lf også!:smiley-angelic001
 
CD12
Dagens temp. Ligger jevnt men lavere enn tidligere sykluser. Ser at jeg kanskje må oppgradere ff så jeg får alle funksjonene igjen:D

IMG_2969.PNG
 
CD13 PP4
Dagens el test før fristen: negativ i hvertfall men går riktig vei!
Mye murringer/verking i dag noe som pleier å være et tidlig tegn på el for meg.

IMG_2974.JPG
 
Jepp her er det full innsats :D men tiden går så sakte, skulle jo helst vært gravid i går :joyful:
Hvordan går det med deg? Fått vite noe mer om operasjonen?:)
Haha, kjenner til det :D Jeg gleder meg til å starte påan igjen kjenner jeg!
Går fint her, jobber en del da dagene går heldigvis fort! Har ikke fått så veldig mye mer informasjon, blir lagt inn neste tirsdag og skal ha et info møte rett etterpå:)
 
CD14 PP4
Nå begynner tegnene på el å melde seg, endelig! I går var jeg helt sykt emosjonell noe jeg begynner å skjønne at skal bli en fast greie rundt el :p i dag har jeg hatt skikkelig hodepine i hele dag og så kom endelig el slimet! :D Litt sykt at man skal bli så glad av et dobesøk :hilarious:
så nå tenker jeg å ta en el test i kveld og se hvordan det ligger ann, i følge tempen er det ikke helt enda, og legge inn aksjer for sikkerthetsskyld hvis mannen er med ;)
 
Veldig negativ el test..:shifty: nesten så den var svakere enn i går til og med. Det murrer godt nå! Men tidligere har det jo holdt på en hel uke før el så det stemmer vel bra. Ff beregner el om en uke.
Ser forrige syklus at jeg fikk el slim på samme tid som nå så kanskje det er mer stabilt nå da om ikke annet. Fortsatt utålmodig!:wtf:
 
CD15 PP4
Lite å melde herfra. Veldig hodepine i dag og, ikke noe el slim som jeg har sett og gadd ikke ta el test i dag siden tempen ligger helt likt med i går. Må nok regne med at el kommer rundt cd 20 som tidligere. Veldig jevn og fin graf denne gangen da :) nå er det bare en dag igjen til helg! :happy:
IMG_2982.PNG
 
CD16 PP4
Testet på morgenen i dag og den ble ganske sterk! :DEnda litt sterkere enn på bildet men enda ikke helt positiv. Men tempen droppet i dag også så nå blir jeg spent på om det kommer noe mer el slim i dag! God fredag :)

IMG_2984.JPG IMG_2985.PNG
 
Back
Topp