For aller første gang

IMG_2754.JPG Ok nå skjønner jeg offisielt ingenting! Ble tipset om å ta en el test med tanke på tempen min,så tenkte at det kan jo ikke skade og se hva jeg fikk?! Aldri hatt så sterk test før:wideyed: har jeg el nå da?!
Bildet er tatt godt innen fristen.
 
Vis vedlegget 219664 Ok nå skjønner jeg offisielt ingenting! Ble tipset om å ta en el test med tanke på tempen min,så tenkte at det kan jo ikke skade og se hva jeg fikk?! Aldri hatt så sterk test før:wideyed: har jeg el nå da?!
Bildet er tatt godt innen fristen.
Oii, den var ganske så positiv ja :D Egget slipper vell cånn ca 24-48 timer etter positiv EL-test, så det kan nesten se ut som du har EL gaaanske snart:)
 
Men skal ikke tempen være høyere om du har eggløsning?


Hvisker: Du vet at el tester blir positiv når du er pregg ;) ;) ;) vent noen dager til før du tar en ny gr test
 
Oii, den var ganske så positiv ja :D Egget slipper vell cånn ca 24-48 timer etter positiv EL-test, så det kan nesten se ut som du har EL gaaanske snart:)
Men skal ikke tempen være høyere om du har eggløsning?


Hvisker: Du vet at el tester blir positiv når du er pregg ;) ;) ;) vent noen dager til før du tar en ny gr test
Jeg er ny på temping så veldig usikker :pmen tror det er et dropp rundt el også. Kan hende dette egentlig er den første syklusen som er stabilisert etter p pille slutt og at jeg har lengre sykluser enn jeg tidligere har hatt? Og derfor er el nå? Jeg blir helt sprø!

Shit, det hadde jeg ikke tenkt på:wideyed: her raser det følelser rundt for å si det sånn! Men kan man få utslag på el test og ikke noe på tidlig g test da?
 
Ok. Ny status cd 23- hvis jeg nå har el i løpet av et døgn hva gjør jeg da når vi nesten hadde bestemt oss for at hvis det ikke gikk denne gangen så skulle vi vente pga den nye jobben?

Føles vondt på en helt annen måte å skulle la el passere med vilje enn å ha gjort et reelt forsøk og ikke lyktes:( men hvis jeg tenker å vente pga jobb så må jeg vel bare la den passere da?
Akkurat nå håper jeg at syklusen er normal og at utslaget er fordi jeg er gravid men det er nok å gripe etter et halmstrå:Heartred tempen hadde vel ikke vært så lav om jeg var gravid..
 
Last edited:
Vis vedlegget 219664 Ok nå skjønner jeg offisielt ingenting! Ble tipset om å ta en el test med tanke på tempen min,så tenkte at det kan jo ikke skade og se hva jeg fikk?! Aldri hatt så sterk test før:wideyed: har jeg el nå da?!
Bildet er tatt godt innen fristen.

Den ser positiv ut, ja.. Har du noen andre symptomer på EL? Hvis det er tilfelle skal tempen stige de neste dagene også.

Hvis den hadde slått ut fordi du var gravid burde jo g-testen ha slått ut også, egentlig.
 
Den ser positiv ut, ja.. Har du noen andre symptomer på EL? Hvis det er tilfelle skal tempen stige de neste dagene også.

Har du tatt en g-test?
Har jo verking og murring i livmorområdet men det har jeg hatt i en uke nå. Lite tegn på el slim eller lignende, kun utflod og i dag er jeg veldig kvalm. Har også vært veldig emosjonell og hatt lett for å gråte de siste to dagene men vanskelig å si hva det skyldes.

Tok g test på morgenen men den var helt blenda.
 
Nå er ikke jeg kjempe god på å tyde tempekurver, men det kan nesten se ut som egget prøvde å slippe CD 11, men kanskje ikke fikk det helt til da? Når var det du sluttet på p-pillene?
:)
 
Nå er ikke jeg kjempe god på å tyde tempekurver, men det kan nesten se ut som egget prøvde å slippe CD 11, men kanskje ikke fikk det helt til da? Når var det du sluttet på p-pillene?
:)
Det kan hende ja. Vanskelig å tyde siden jeg ikke har hele syklusen heller:confused:
Jeg sluttet i desember:)
 
Det kan hende ja. Vanskelig å tyde siden jeg ikke har hele syklusen heller:confused:
Jeg sluttet i desember:)
Du får ta en ny EL-test evt i kveld/morgen tidlig så får vi se :) Er spent på tempen framover!
Da er det ikke umulig at kroppen ikke er kommet seg helt etter pilleslutt :) Nå er det tre år siden jeg sluttet med mine, men ut i fra jeg husker gikk det nesten 3 mnd før jeg fikk en stabil syklus:eek:
 
Du får ta en ny EL-test evt i kveld/morgen tidlig så får vi se :) Er spent på tempen framover!
Da er det ikke umulig at kroppen ikke er kommet seg helt etter pilleslutt :) Nå er det tre år siden jeg sluttet med mine, men ut i fra jeg husker gikk det nesten 3 mnd før jeg fikk en stabil syklus:eek:
Er det jeg tenker jeg og. Mest det at de to forrige syklusene har vært så veldig like. Men jeg har jo ikke testet etter el de gangene da, så for alt jeg vet kan det hende det er min første el siden pilleslutt!
Kommer nok til å ta el test i kveld og i morgen tidlig + ny g test i morgen så får vi se om det matcher med tempen :p
 
Er det jeg tenker jeg og. Mest det at de to forrige syklusene har vært så veldig like. Men jeg har jo ikke testet etter el de gangene da, så for alt jeg vet kan det hende det er min første el siden pilleslutt!
Kommer nok til å ta el test i kveld og i morgen tidlig + ny g test i morgen så får vi se om det matcher med tempen :p
Høres ut som en god plan det :)
 
Det verker så veldig! Hvis det er meningen at jeg skal få tr så syns jeg faktisk jeg kan få det nå så jeg kan bli ferdig med det! Ikke at det gjør så vondt men blir psykisk sliten når det har verket i en uke i strekk nå og hvis jeg liksom har el i dag føles det hele litt bortkastet :oops:
Over og ut fra meg i dag.
 
Det verker så veldig! Hvis det er meningen at jeg skal få tr så syns jeg faktisk jeg kan få det nå så jeg kan bli ferdig med det! Ikke at det gjør så vondt men blir psykisk sliten når det har verket i en uke i strekk nå og hvis jeg liksom har el i dag føles det hele litt bortkastet :oops:
Over og ut fra meg i dag.

Kanskje egget ikke klarte å slippe, så nå prøver den igjen? Har hørt at det kan skje..

Håper du finner ut av det[emoji4] Skjønner at du blir sliten. Det tar på mye.
 
Det verker så veldig! Hvis det er meningen at jeg skal få tr så syns jeg faktisk jeg kan få det nå så jeg kan bli ferdig med det! Ikke at det gjør så vondt men blir psykisk sliten når det har verket i en uke i strekk nå og hvis jeg liksom har el i dag føles det hele litt bortkastet :oops:
Over og ut fra meg i dag.

Jeg skjønner godt at du blir lei, det er slitsomt når man ikke vet hvordan man ligger an og når man tror man er i DPO-land men ikke er det. Men det kan jo være at kroppen er litt ustabil ennå, da er det jo uansett greit å få påvist at man faktisk har EL :) Det blir spennende å se hva tempen og de neste EL-testene sier!

Hvis dere hadde bestemt dere for å ta pause etter denne syklusen uansett ville jeg kanskje ikke lagt inn noe mer aksjer. Jeg har full forståelse for at det er dritkjipt men..

Håper du finner ut av ting ❤
 
IMG_2758.PNG
PP3 - CD24/ikm?1dpo?

Dagens tester og temp viser nok ganske tydelig at el var i natt for i går fikk jeg en teststrek som var sterkere enn kontrollstreken og i dag er den ganske mye svakere. Ingen utslag på g test og ingen tegn til Tr. Tempen gjorde er hopp opp som jeg antar den ikke ville gjort hvis der var tr rundt hjørnet.
Så da er syklusen min på fri vandring og antar at det er 14 dager til tr nå da.
Og det ble ingen aksjer i går så da er vi vel offisielt på prøvepause :( prøver å tenke positivt og se fremover men kjennes litt tungt akkurat nå.
IMG_2757.JPG

IMG_2756.JPG
 
Back
Topp